نمایندگی پرینتر و کارتریج اچ پی محله میدان شهدا یکی از عاملیت های مجاز و مراکز خدمات پس از فروش نمایندگی ماشینهای اداری و رایانه اچ پی در تهران می باشد. نمایندگی اچ پی پس از چندین ماه دفاتر متعددی را در محله های مختلف پایتخت راه اندازی نموده است. شمال ، جنوب ، شرق و غرب . دلیل این امر بیشتر آن بود که در اطراف پایتخت دسترسی به نمایندگی‌های مجاز اچ پی hp دشوارتر می باشد. اگر شما هم از یکی از ماشینهای اداری اچ پی hp استفاده می کنید شاید مشکل دسترسی به نمایندگی مجاز اچ پی برایتان پیش آمده باشد. برای خرید پرینتر ، کپی ، لپ تاپ و یا هر یک از محصولات اچ پی. یا برای تعمیر و یا تعویض قطعات انواع ماشین های اداری.  واقعیت آن است که دسترسی به نمایندگی و عاملیت های مجاز ا پی hp یک معضل جدی برای کاربران این برند در ایران محسوب می گردد.

برای این امر چند دلیل را می توان برشمرد. از جمله آن که به دلیل وجود تحریم ها شرکت اچ پی hp نماینده مستقیمی در ایران ندارد. دیگر آنکه نظارت صحیحی بر بازار ماشین های اداری و خدمات پس از فروش وجود ندارد. طبیعی است که در این فضا بسیاری از افراد سودجو با نصب یک تابلو خود را نمایندگی می نامند. در حالی که توان تامین ماشینهای اداری و قطعات مورد نیاز را از مبادی اصلی ندارند. علم و تخصص کافی جهت تعمیر ماشینهای اداری را نیز ندارند. بنابراین کاربرانی که به این مراکز مراجعه می نمایند با خسارات بعضاً جبران‌ ناپذیر رو به رو می‌شوند. چرا که ممکن است نه تنها مشکل آنها برطرف نشود. بلکه دستگاه آنها به دلیل تعمیر غیرتخصصی دچار مشکلات دیگری نیز بشود.

نمایندگی پرینتر و کارتریج اچ پی محله میدان شهدا

نمایندگی پرینتر و کارتریج اچ پی hp

مراکز غیر تخصصی عموما پاسخگوی مشتریان خسارت دیده نیز نیستند. به همین دلیل نمایندگی اچ پی hp تصمیم به راه اندازی دفاتر متعدد در محله های مختلف پایتخت نمود. این امر موجب می شود که مراکز تخصصی و مجاز اچ پی برای تمامی شهروندان در دسترس و سهل الوصول باشد. همچنین نگرانی کاربران از مراجعه به مراکز غیر معتبر که می تواند خسارت هایی را برای آنها به دنبال داشته باشد برطرف می گردد. در تمامی این دفاتر و مراکز  که توسط نمایندگی ماشینهای اداری و رایانه ای اچ پی hp راه اندازی شده است اصل بر صحت فروش و خدمات می باشد. فروش کلیه محصولات با گارانتی معتبر اچ پی انجام می گردد. همچنین تعمیرات انواع ماشین های اداری توسط کارشناسان متخصص انجام می گیرد. در صورت نیاز به تعویض قطعه تنها از قطعات اورجینال استفاده می شود. برای اطمینان مشتریان از صحت قطعات تعویض شده و تعمیرات انجام شده اقدام به ارائه گارانتی تعمیر می نمایند. امور مشتریان ، فروش و تعمیرگاه تخصصی در تمامی مراکز پیش بینی شده است.

نمایندگی پرینتر و کارتریج اچ پی محله میدان شهدا نیز از این قاعده مستثنی نیست. این دفتر را می توان نخستین مرکز نمایندگی ماشین های اداری اچ پی در منطقه مرکزی پایتخت دانست. همان گونه که قبلاً مطرح شد نمایندگی اچ پی دفاتر خود را ابتدا در اطراف تهران دایر نموده است. دلیل آن نیز کاملاً روشن است. کاربرانی که محل کار و زندگی آنها در مناطق مرکزی پایتخت می باشد دسترسی ساده‌تری به مراکز فروش یا تعمیرگاه‌های اچ پی دارند. راه اندازی نمایندگی های اچ پی در مناطق غیر مرکزی پایتخت دسترسی به نمایندگی اچ پی را برای کاربران این مناطق ساده تر می نماید. ضمن آنکه که باعث کاهش بخشی از ترددهای غیرضروری به مرکز شهر می شود.

نمایندگی پرینتر و کارتریج اچ پی محله میدان شهدا

میدان شهدا و بافت اداری اطراف

میدان شهدا یکی از مناطق تقریباً تاریخی تهران به حساب می آید. اتفاقات هفدهم شهریور مهمترین حادثه رخ داده در این محله در طول تاریخ معاصر می باشد. حادثه ای تلخ که به مناسبت همان ، نام این میدان را شهدا گذاشته‌اند.  میدان شهدا در محدوده مرکزی پایتخت واقع شده و با توجه به بافت اطراف آن وجود ادارات و نهادهای مختلف جزو محله های پر مصرف از نظر ماشینهای اداری و لوازم مصرفی به شمار می رود. از این رو نمایندگی اچ پی تصمیم به راه اندازی نمایندگی پرینتر و کارتریج اچ پی محله میدان شهدا گرفت. بدین ترتیب امکان سرویس دهی به کلیه مراکز اعم از شرکت ها ، اداره ها ، نهادهای فرهنگی ، بیمارستان ها ، فروشگاه ها و کاربران خانگی که در محله و اطراف میدان شهدا واقع شده‌اند با سرعت و سهولت بیشتری انجام خواهد پذیرفت.

 

محدوده فعالیت نمایندگی کارتریج اچ پی میدان شهدا

نمایندگی پرینتر و کارتریج اچ پی محله میدان شهدا بخش قابل توجهی از از محله های مرکزی پایتخت را تحت پوشش خدمات فروش و پس از فروش محصولات اچ پی hp قرار داده است. از جمله: دروازه شمیران ، محله سرچشمه ، سلیمانیه ، آبشار ، میدان شهدا ، میدان بهارستان ، میدان امام حسین،صفا ، میدان فردوسی ، امامزاده یحیی ، عودلاجان ، لاله زار ، ارباب جمشید ، میدان امام خمینی،باب همایون ، خیابان انقلاب ، خیابان فردوسی ، خیابان ۱۵ خرداد ، بزرگراه امام علی ، خیابان امیرکبیر،بزرگراه محلاتی ، خیابان ۱۷ شهریور ، خیابان جمهوری ، خیابان ابن سینا ، خیابان ناصر خسرو ، خیابان پامنار

خیابان سعدی جنوبی ، خیابان مصطفی خمینی ، خیابان شکوری ، خیابان درودیان ، خیابان قریب ، خیابان پیروزی،خیابان مجاهدین اسلام ، خیابان خورشید ، خیابان کفایی امانی ، خیابان مازندران ، خیابان گرگان ، خیابان منتظری،خیابان اقبال لاهوری ، خیابان صفا ، خیابان پل چوبی ، خیابان نورمحمدی ، خیابان صفی علیشاه ، خیابان هدایت،خیابان ظهیرالاسلام ، خیابان لاله زار ، خیابان تقوی ، خیابان منوچهری ، خیابان ملت ، خیابان اکباتان،و سایر خیابان ها و محله های اطراف میدان شهدا.

جهت ارتباط با نمایندگی پرینتر و کارتریج اچ پی محله میدان شهدا می توانید با شماره تلفن 88629597 تماس حاصل نمایید. همکاران این مجموعه در روزهای غیر تعطیل و ساعات اداری آماده پاسخگویی به کاربران می باشد. فروش و تعمیر کلیه ماشینهای اداری اچ پی hp در این مرکز انجام می گردد. از جمله انواع پرینتر ، پلاتر ، لپ تاپ و اسکنر. همچنین شارژ و فروش انواع کارتریج های اچ پی hp با گارانتی معتبر از دیگر خدمات نمایندگی پرینتر و کارتریج اچ پی محله میدان شهدا می باشد.