خرید لپ تاپ الایت بوک در نمایندگی اچ پی | سری لپ‌تاپ‌های الایت بوک ، توسط شرکت اچ‌پی طراحی و ساخته شده است.  این دستگاه در دسته ی ماشین های رایانه ای تجاری قرار گرفته اند. این لپ‌تاپ‌ها با دقت زیاد به طوری طراحی شده‌اند که به‌طور هماهنگ عملکرد، مقاومت، امنیت و زیبایی ظاهری را ، به طور خاص به نیازهای حرفه‌ای‌ کاربران ارائه می نماید. قلب تپنده ی لپ‌تاپ‌های EliteBook از پردازنده‌های پرقدرت اینتل یا ای‌ام‌دی بهره می‌برند که توان قابل توجهی را برای برنامه‌ها و استفاده های متفاوت در راستای امورات کاری فراهم می‌کند. الایت بوک ها با تنظیمات انعطاف‌پذیر در زمینه‌های پردازنده، رم و فضای ذخیره‌سازی، کاربران می‌توانند EliteBook خود را به منظور تأمین نیازهای مختلف عملکردی خود تنظیم کنند.

تکنولوژی نمایشگر در EliteBook ها بسیار برجسته بوده و این تکنولوژی به کار رفته شامل صفحات با وضوح بالا، قابلیت فرمان پذیری از ویژگی صفحه نمایش لمسی، می‌شود. الایت بوک ها به امنیت بالا و حفظ حریم کاربر معروف و محبوب می باشند. در قدم اول ویژگی‌های حفاظت از حریم خصوصی مانند Sure View امنیت را با محدود کردن زوایای دید تقویت می‌کنند. امنیت همچنان نقطه مهمی است که فناوری‌هایی نظیر HP Sure Start برای حفاظت از BIOS، HP Sure View برای صفحه نمایش حریم خصوصی یکپارچه و HP Sure Click برای حفاظت از مرورگر وب، اجرا می کنند. همچنین روش‌های احراز هویت بیومتریک شامل حسگرهای اثر انگشت، تشخیص چهره و … به حفظ امنیت شما کاربران گرامی کمک بسیاری می کند. در آخر EliteBook‌ از نظر اتصالات به‌خوبی تجهیز شده‌اند و پورت‌های متنوعی از جمله USB-C، USB-A، HDMI و حتی گاهی گزینه‌های اتصال به شبکه تلفن همراه یا اتصال به شبکه 5G را ارائه می‌دهند. این لپ‌تاپ‌ها اغلب از عمر باتری طولانی بهره‌مند بوده و به نیازهای پویا و جابجایی حرفه‌ای‌ها پاسخ می‌دهند | خرید لپ تاپ الایت بوک

 

خرید لپ تاپ الایت بوک

خرید لپ تاپ الایت بوک | در بخش قبلی در ارتباط با ویژگی های لپ تاپ های الایت بوک بررسی های لازم را انجام داده و همچنین بخشی از مشخصه های این دستگاه ها را اعم از دسته ی تجاری ، کیفیت و طراحی متناسب با فیلتر های کاربران ، امنیت بسیار بالای این دستگاه ها و … خدمت شما کاربران گرامی توضیح دادیم. در مبحث خرید این دستگاه نیز چند آیتم مشابه پیش رو خواهیم داشت. در نظر داشته باشید که شما می توانید با در نظر داشتن چند موضوع مهم و قابل اهمیت دستگاهی مناسب برای برای انجام کار های روزمره ی خود تهیه نمایید. خرید یک لپ‌تاپ تجاری یا بیزینسی نیازمند توجه به چند معیار و عوامل خاص می باشد. این معیار ها به ما اطمینان می دهد که دستگاه مناسبی برای نیازهای تجاری خود تهیه نموده ایم. در زیر تعدادی از راهکارهایی که ممکن است به شما در خرید یک لپ‌تاپ بیزینسی کمک کنند، توسط تیم متخصص اچ پی جمع آوری شده است.

 

عملکرد ، سرعت پردازش

  • انتخاب یک لپ‌تاپ با پردازنده قوی از شرکت‌هایی مانند Intel یا AMD باعث بهبود عملکرد و سرعت پردازش شما می‌شود. از این رو شما می توانید با انتخاب دسته ی الایت بوک ، به هر دو نسل پردازنده دسترسی داشته باشد.

حافظه

  •   به صورت استاندارد حداقل 8 گیگابایت RAM برای کاربردهای تجاری پیشنهاد می‌شود. حال بسته به نیازهای خود، برنامه های مورد استفاده و … ممکن است بخواهید حافظه RAM را افزایش دهید. ه به راحتی می توانید با انتخاب دسته بندی الایت بوک از این قابلیت بهرهمند شوید.

ساختار فیزیکی کیفیت

  •    لپ‌تاپ باید از ساختار مقاوم و متریال با کیفیت برخوردار باشد. اغلب لپ‌تاپ‌های تجاری این مشخصه را دارا هستند. اما شما می توانید با انتخاب دسته ی الایت بوک طراحی جنس متفاوت بدنه و قابلیت های بیشتری را تجربه نمایید.

 

خرید لپ تاپ الایت بوک
خرید لپ تاپ الایت بوک

 

کارکرده با گارانتی نو

مبحث گارانتی ، به عنوان یکی از مهمترین موضوعات در هنگام خرید کاربران به حساب می آید. در نظر داشته باشید که شما کاربران گرامی می توانید با خرید لپ تاپ های اچ پی از گارانتی و خدمات پس از فروش شرکتی بهره مند شوید. موضوع مهم دیگری که در این بخش با آن همراه هستیم ، موضوع خرید لپ تاپ ها ، به صورت کارکرده و با گارانتی نو می باشد. نمایندگی رسمی اچ پی در راستای رضایت بیشتر کاربران خود ، برخی از مدل های مدل الایت بوک تجاری را در نمایندگی به صورت کارکرده با گارانتی نو عرضه می نماید! حال خرید این پرینتر ها چه سودی برای ما دارد؟

خرید لپ تاپ به صورت کارکرده می تواند در هزینه های ما بسیار موثر و مقرون به صرفه واقع شود. حال چگونه می توانیم از این روش استفاده نماییم. در قدم اول ابتدا با کارشناسی بخش فروش اچ پی در ارتباط باشیم. کارشناسان ما در این بخش همراه شما هستند تا در تمامی دسته بندی و زمینه های فروش لپ تاپ ها کارکرده اچ پی راهنمای شما باشند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با خرید لپتاپ اچ پی از نمایندگی با ما در بخش فروشگاهی همراه شوید | خرید لپ تاپ الایت بوک

 

 

کارکرده با گارانتی نو
خرید لپ تاپ الایت بوک

 

 

سایر مشخصات HP Elitebook

امنیت | خرید لپ تاپ الایت بوک

  • اطمینان حاصل کنید که لپ‌تاپ دارای ویژگی‌های امنیتی مانند حسگر اثر انگشت، تشخیص چهره، یا امکانات TPM (Trusted Platform Module) را دارا هستند. در کنار این موضوعات در نظر داشته باشید که این سری از لپ تاپ های اچ پی از نظر امنیت ، دارای شبکه ی ایمنی بوده و قابلیت های مناسبی را در زمینه ی امنیت خدمت کاربران ارائه می دهند.

باتری

  • عمر باتری مهم است، به خصوص برای افرادی که در حوزه ی تجاری فعالیت دارند . لپ‌تاپ با باتری با عمر طولانی می‌تواند در مواقع بحرانی مفید بوده و قابل اطمینان تر عمل کنند.

اتصالات

  • اتصالات به عنوان یکی از مهمترین موضوعات برای کاربران به حساب می آید. از این رو شما می توانید با در نظر داشتن نیاز های خود  اطمینان حاصل کنید که لپ‌تاپ های انتخابی شما دارای پورت‌ها و اتصالات متنوعی برای ارتباط با دستگاه‌های دیگر و دسترسی به اینترنت دارد.

وزن

  • اگر لپ‌تاپ های خود را به طور مداوم حمل می‌کنید. پس وزن و ابعاد دستگاه برای شما بسیار مهم می باشد. لپ‌تاپ‌های سبک و قابل حمل مناسب برای مسافرت و کار بسیار کاربردی و مناسب واقع شده اند. لذا از این بابت شما می توانید نهایت لذت استفاده از دستگاه های خود را داشته باشید.

گارانتی

  • در آخر مبحث گارانتی می تواند بسیار قابل توجه و اساسی واقع گردد. در نظر داشته باشید که با خرید لپ تاپ های شرکتی با گارانتی معتبر می توانید علاوه بر صرفه جویی در هزینه های خود ، دستگاهی مناسب و خوش قیمت را تهیه نموده و از قابلیت های آن استفاده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما در نمایندگی کارشناسی لپتاپ های HP  همراه شوید.

 

خصوصیات لپ تاپ های تجاری | خرید لپ تاپ الایت بوک

لپ تاپ‌های تجاری یا لپ تاپ‌های کسب و کاری معمولاً دارای ویژگی‌ها و خصوصیات خاصی هستند که آنها را از سایر لپ تاپ‌های مصرفی متمایز می نماید. از سری خصوصیات این دستگاه ها در وهله ی اول می توانیم به مقاومت و ساختار محکم این دستگاه ها اشاره داشته باشیم.لپ تاپ‌های تجاری معمولاً از متریال مرغوب و ساختار مستحکم تری برخوردارند تا در محیط‌های کاری پر تلاطم در حمل و نقل مکرر و … بتوانند استقامت بالایی را از خود نشان دهند. امنیت بالای دستگاه های تجاری دومین مشخصه ی آنها می باشد. امنیت اطلاعات کاربران در لپ تاپ‌های تجاری بسیار حائز اهمیت می باشد. بسیاری از این لپ تاپ‌ها دارای ابزارها و قابلیت‌های امنیتی مانند سیستم‌های تشخیص اثر انگشت یا تشخیص چهره، کارت‌های امنیتی و … هستند.این موضوع کمک می کند تا کاربران فضای امنی را تجربه نمایند.

پنل ساده و کاربردی. لپ تاپ‌های تجاری اغلب دارای ابزارها و فناوری‌های مدیریت سیستم هستند که به مدیران IT اجازه می‌دهند. به راحتی سیستم‌ خود را با توجه به نوع نیاز خود پیکربندی نموده و نرم‌افزارهای خود را به‌روزرسانی نمایند. لپ تاپ‌های تجاری معمولاً دارای باتری‌هایی با عمر طولانی هستند که به کاربران این امکان را می‌دهند که بدون نیاز به شارژ مکرر، بیشترین بهره را از دستگاه خود ببرند. کیفیت بالای تصویر، لپ تاپ‌های تجاری اغلب دارای صفحه‌نمایش با کیفیت بالا و وضوح مناسب هستند تا کاربران در اجرای وظایف گرافیکی و تجاری خود به بهترین شکل ممکن کمک کند. اکثر لپ تاپ‌های تجاری با پردازنده‌ها و حافظه‌های قدرتمند عرضه می‌شوند تا تجربه کاری سریع و کارآمد را فراهم کنند | خرید لپ تاپ الایت بوک

 

 

خصوصیات لپ تاپ های تجاری
خرید لپ تاپ الایت بوک