مرکز اچ پی افسریه فروش و خدمات مربوط به انواع ماشینهای اداری و رایانه اچ‌پی hp را در مدت زمان کوتاه با بهترین کیفیت انجام می دهد. این مرکز یکی از شعب نمایندگی اچ پی شرق تهران می باشد. همانگونه که احتمالاً مطلع هستید نمایندگی ماشینهای اداری و رایانه ای اچ پی اقدام به راه اندازی دفاتر و مراکز متعدد در محله های مختلف پایتخت نموده است. این مراکز همگی به صورت مستقل داره می‌شوند.

از بخش‌های مختلفی مانند فروش و خدمات پس از فروش تشکیل شده اند. و کلیه خدمات مربوط به فروش و تعمیرات ماشین های اداری اچ پی را انجام می دهند. تعمیراتی که توسط نیروهای آموزش دیده و متخصص انجام می‌شود. گارانتی تعمیر نیز در در تمامی این مراکز پس از انجام تعمیرات به مشتریان ارائه می گردد.

خدماتی مطمئن و کم نظیر که دسترسی کاربران انواع ماشین های اداری اچ پی hp را به مراکز و تعمیرگاه های معتبر و مجاز تسهیل نموده و با توجه به راه اندازی این مراکز در محله های مختلف تهران ، تا حد قابل توجهی ترددهای غیرضروری مرتبط با تعمیرات ماشین های اداری را کاهش داده است.

 

مرکز اچ پی افسریه
تعمیرتمامی ماشینهای اداری اچ پی همراه با گارانتی تعمیر

این موضوع برای اداره ها و سازمان ها  قابل لمس تر می باشد. چرا که معمولاً اداره ها و نهادها از دستگاه های حرفه ای تر و سنگین تر استفاده می کنند. پرینترهای بزرگ چند کاره ، دستگاههای کپی سنگین و یا پلاتر ها. دشواری سرویس و تعمیر این دستگاه ها تنها بحث هزینه نیست. حمل و نقل این دستگاه‌ها نیز  بسیار دشوار است. اولا به خاطر حجم و وزن بالا و ثانیاً به خاطر حساسیت زیاد. به گونه ای که حمل غیر تخصصی و نامطمئن می تواند باعث ایجاد آسیب های جبران ناپذیر به این دستگاه ها شود.

مرکز اچ پی افسریه

مرکز اچ پی افسریه در میان سازمان ها و نهادهای متفاوت قرار گرفته است. با توجه به موقعیت جغرافیایی ، این مرکز بیشتر با هدف خدمت رسانی به سازمانها ، نهادها ، اداره ها و بیمارستان ها راه اندازی شده است. مرکز اچ پی افسریه بخش وسیعی از شرق تهران را تحت پوشش خدمات فروش و تعمیرات محصولات اچ پی hp قرار داده است

از جمله:،افسریه ، شهرک مسعودیه ، اسلام آباد ، مسگرآباد ، شهرک قدس ، دوشان تپه ، کوی زینبیه،شهرک کلاهدوز ، مجتمع مسکونی قصر فیروزه ، شهرک والفجر ، شهرک شهید الماسی،بزرگراه یاسینی ، بزرگراه امام رضا ، بزرگراه بسیج ، خیابان ابومسلم خراسانی ، خیابان جلیلی اصل،خیابان بهتاش صفت ، خیابان همتیان ، خیابان محمدی ، خیابان نجفی مقدم ، بلوار قائم

خیابان شهید محسن قدیانی ، بلوار خاتم الانبیا ، خیابان ۱۵ متری ، بلوار والفجر ، بلوار هنرستان،خیابان دستغیب ، خیابان ابن سینا ، خیابان کوهسار ، خیابان شیرنژاد ، بلوار اردیبهشت،بزرگراه هجرت ، بزرگراه ارتش ، میدان باکری ، خیابان شهید حبیبی ، بزرگراه عباس دوران،خیابان طاهرپناه ، خیابان شهید موسویان ، خیابان ترکاشوند ، خیابان سلطانی ، خیابان احسان،خیابان شهید عباسپور و سایر مناطق خیابان ها و محله های منطقه افسریه.

فروش و خدمات محصولات اچ پی

همان گونه که گفته شد کلیه خدمات  فروش و تعمیرات انواع ماشینهای اداری اچ پی hp در مرکز اچ پی افسریه انجام می شود. جهت تماس با ما این نمایندگی می توانید با شماره تلفن 88445989 تماس حاصل نمایید. همکاران امور مشتریان ، فروشگاه و همچنین تعمیرگاه اچ پی hp افسریه در طول ساعات اداری آماده پاسخگویی به کاربران می باشند.

شاید بتوان پلاتر ها را از نظر  تعمیرات یکی از حساس‌ترین دستگاه‌های اداری دانست. همانطور که گفته شد این دستگاه‌ها به واسطه حجم وزن زیاد قابل جابجایی پی در پی نیستند. همچنین حساسیت زیاد پلاتر ها جابجایی آنها جهت تعمیر را دشوار و همراه با ریسک می کند.

سازمان هایی که از دستگاه های سنگین مانند پلاتر ها استفاده می کنند ترجیح می دهند که خدمات تعمیرات اچ پی Hp را در محل دریافت نمایند. شاید این موضوع حتی از هزینه تعمیر و قطعات مصرفی مهمتر باشد. خبر خوب اینکه کلیه دفاتر مجموعه نمایندگی ماشینهای اداری و رایانه اچ‌پی در تمام محله های پایتخت خدمات سرویس در محل را انجام می دهند. تعمیر کاران زبده این مجموعه در کوتاه ترین زمان جهت انجام خدمات در محل حاضر می‌شوند. عیب یابی ، سرویس و تعمیر دستگاه در محل انجام می گردد با گارانتی تعمیر به مشتری ارائه می شود.

مرکز اچ پی افسریه

تعمیرات تخصصی انواع پلاتر و پرینتر اچ پی

پلاترهای اچ پی hp محبوب ترین برند این دستگاه ها در کشور ما می باشند. پلاترهای دیزاین جت Hp سالهاست که عمل چاپ بنر ، نقشه و غیره را انجام می دهند. هم اکنون کلیه تعمیرات مربوط به انواع پلاترهای اچ پی در مرکز اچ پی افسریه انجام میگردد. اموری مانند:

بررسی عملکرد هد و رفع ایرادات مربوطه ، بلت و تسمه پلاتر ، فورمتر و اشکالات مربوطه

هواگیری و بازیابی هد ، بردهای دیکودر ، غلطک پرس و لیزر اسکنر ، سرویس استیشن.

همچنین امکان ارسال کارشناس به محل جهت عیب یابی و تعمیر وجود دارد ، لازم به یادآوری است که در صورت نیاز به قطعه تنها از قطعات اورجینال استفاده می گردد. گارانتی تعمیر اچ پی این اطمینان را به کاربران می دهد که تعمیر توسط کارشناسان آموزش‌دیده و با استفاده از قطعات اورجینال انجام شده است. اگر در منطقه افسریه حضور دارید جهت ماشین های خود نمایندگی اچ پی افسریه در دسترس شماست.