تعمیرگاه اچ پی محله خزانه بخارایی یکی از تعمیرگاه های مجاز نمایندگی اچ پی جنوب تهران میباشد. این مجموعه با کادری مجرب و متخصص توانایی تعمیر تمامی ماشین های اداری اچ پی را داراست. آیا شما هم دچار مشکل یافتن تعمیرگاه‌مجاز اچ پی hp شده‌اید؟ آیا برخورد با تعمیرگاه های غیر تخصصی و غیر حرفه ای برای شما پیش آمده؟ آیا از مشکلات احتمالی تعمیر ماشین های اداری توسط افراد غیر متخصص اطلاع دارید؟ اگر از کاربران اچ‌پی باشید و با ماشین های اداری اچ پی سر و کار داشته باشید پیشنهاد می کنیم این مقاله را تا پایان مطالعه نمایید.

ماشینهای اداری اچ پی در کشور ما بسیار پرکاربرد هستند. شما می توانید یکی از محصولات اچ پی را در هر اداره ، سازمان ، شرکت ، بیمارستان ، فروشگاه و یا حتی منزل پیدا کنید. پرینتر ، لپ تاپ ، اسکنر و پلاترهای اچ پی جزوه ماشین های محبوب کاربران ماشین های اداری هستند.

در حال حاضر با توجه به شرایط نرخ ارز این ماشینها،  دستگاه های گران قیمتی هم به شمار می‌روند. بنابراین بدیهی است که در صورت نیاز به تعمیر باید آنها را به تعمیرگاه های مجاز بسپارید. مراکز معتبر که از نیروهای آموزش دیده و متخصص بهره مند هستند. چرا که تعمیر غیر تخصصی نه تنها مشکل شما را برطرف نمی‌کند. حتی می تواند باعث بروز مشکلات دیگری در لپ تاپ یا پرینتر شما گردد.

تعمیرگاه اچ پی خزانه

از آنجایی که مراکز غیر مجاز معمولاً پاسخگوی مشتریان نیستند هزینه ی این اتفاق ناخوشایند به عهده مشتری خواهد بود. این مطلب سبب شده یافتن مراکز مجاز Hp به یک معضل برای کاربران این برند بدل شود. این مسئله هنگام خرید و یا تعمیر هر یک از ماشین های اداری اچ پی صدق می کند. مسئله دیگر دسترسی به مراکز و تعمیرگاه های معتبر می باشد. مخصوصاً در شرایط فعلی که پرهیز از ترددهای غیرضروری بسیار توصیه می شود.

نمایندگی ماشین های اداری و رایانه hp در اقدامی مهم و تحسین برانگیز دفاتر و مراکز خود را در محله های مختلف تهران راه اندازی نموده است. از شمال تا جنوب و از شرق تا غرب. تعمیرگاه اچ پی محله خزانه بخارایی سومین مرکز راه اندازی شده در جنوب تهران می باشد. نمایندگی های اسلامشهر و شهرری پیشتر آغاز به فعالیت نموده اند.

تعمیرگاه اچ پی محله خزانه بخارایی تنها یک مجموعه تعمیرگاهی نیست. این مرکز یکی از دفاتر نمایندگی ماشین های اداری اچ پی جنوب تهران می باشد. همراه با تمامی امکانات و اختیارات نمایندگی Hp . کلیه امور مربوط به فروش گارانتی و تعمیر انواع ماشین های اداری اچ پی در این مرکز انجام میشود.

 

تعمیرگاه اچ پی خزانه
تعمیرگاه اچ پی خزانه

 

مناطق زیر مجموعه نمایندگی اچ پی خزانه بخارایی

این مرکز منطقه خزانه بخارایی و بخش وسیعی از جنوب پایتخت را تحت پوشش این خدمات قرار داده است. از جمله”،محله خزانه بخارایی ، شهرک بروجردی ، سعیدیه ، کیانشهر جنوبی ، شهرک شاهد ، شهرک هجرت،هزار دستگاه ، نازی آباد ، چهارصد دستگاه ، کوی آزادی ، شهرک شهید بهشتی ، شهرک وصال،خانی آباد نو جنوبی ، بزرگراه بعثت ، بزرگراه تندگویان ، بزرگراه آزادگان ، بزرگراه امام علی ، چیت سازی،بلوار امام رضا ، خیابان بروجردی ، خیابان فدائیان اسلام ، خیابان شیشه گران ، خیابان مطهری،خیابان تقوی ، خیابان خزانه ، خیابان پرستویی ، بزرگراه رجایی ، خیابان هلال احمر ، خیابان امامی ،تعمیرگاه اچ پی خزانه

خیابان مداح ، خیابان ناصر ، خیابان بدلی گیوی ، خیابان نیکنام (بوعلی شمالی) ، خیابان رحیمی،خیابان میرفتاح فاطمی (جنگل) ، خیابان کارگر سامانی ، خیابان احدی (نیاکان) ، خیابان خالقی پور،خیابان شهید لطیفی ، خیابان تولایی ، خیابان صنیع خانی ، خیابان بهمنیار ، خیابان فلاح،خیابان مبارکبادی ، بلوار شقایق ، خیابان بشارت ، خیابان آموزگار ، خیابان دانشگاه ، خیابان مهرآبادی،خیابان ناصری ، میدان وصال ، خیابان ستاره ، بلوار ابریشم ، خیابان خواجوی کرمانی ، خیابان آقابابایی،و کلیه خیابان ها و مراکز محلی خزانه بخارایی و اطراف.

 

خدمات نمایندگی اچ پی خزانه

این مرکز دسترسی به نمایندگی  مجاز و معتبر اچ پی را برای کلیه ساکنین این منطقه را تسهیل می نماید. کاربران اچ پی اعم از سازمان ها ، نهادها ، اداره ها ، بیمارستان ها ، فروشگاه ها و کاربران خانگی.  شما می توانید جهت ارتباط با تعمیرگاه اچ پی محله خزانه بخارایی با شماره تلفن 55425686 تماس حاصل نمایید.  همکاران امور مشتریان و همچنین تعمیرگاه در ساعات اداری آماده پاسخگویی به کاربران می باشند. تعمیرگاه اچ پی خزانه

فروش و تعمیر کلیه ماشین های اداری اچ پی در این مرکز انجام میشود.  پذیرش انواع لپ تاپ ، پرینتر ، پلاتر و اسکنر در این مجموعه انجام می گردد. نکته مهم در مورد امور تعمیر ماشین های اداری اچ پی در این مرکز آن است که کلیه تعمیرات و تخصصی این مرکز دارای گارانتی تعمیر می باشد. این گارانتی ، بدین معناست ست که ماشین های اداری توسط افراد متخصص عیب یابی و تعمیر میشود. همچنین در صورت نیاز به قطعه تنها از قطعات اورجینال استفاده می گردد.

بنابراین کاربران می توانند بدون دغدغه و با خیال آسوده دستگاه خود را جهت تعمیر به این مرکز بسپارند. نمایندگی ماشین های اداری و رایانه hp در نظر دارد نمونه‌ای از این مراکز  را در تمامی مناطق و محله های تهران دایر نماید. این امر سبب سهولت و تصریح دسترسی کاربران به خدمات نمایندگی اچ پی می گردد. ضمن آنکه موجب کاهش ترددهای غیر ضروری می شود. مخصوصا در کلانشهر تهران که با مشکلات عدیه ای از جمله ترافیک و آلودگی هوا دست به گریبان است.

 

خدمات نمایندگی اچ پی خزانه
تعمیرگاه اچ پی خزانه