مرکز پرینترهای اچ پی خیابان جمهوری جهت سرویس به کاربران پرینترهای اچ پی hp در محدوده خیابان جمهوری و بخشی از مناطق مرکزی پایتخت راه اندازی شده است. همانگونه که در مقالات دیگر اطلاع رسانی شد نمایندگی ماشینهای اداری و رایانه اچ پی hp اقدام به راه‌اندازی دفاتر و مراکز اچ پی hp در محله‌های مختلف تهران نموده است. راه‌اندازی این مراکز در واقع دو هدف مدل مهم را دنبال می کند. اول دسترسی تمامی کاربران به مراکز مجاز و تخصصی فروش و تعمیرات محصولات اچ پی hp . و دیگر سهولت دسترسی به این مراکز و کوتاه شدن مسیر و سرعت سرویس دهی.

هم اکنون مراکز نمایندگی های اچ پی hp در اغلب محله‌های تهران فعال می باشند. شمال ، جنوب ، شرق ، غرب و مرکز. از جمله می توان به نمایندگی محله‌های افسریه ، خاوران ، شهرک غرب ، فردوس ، صادقیه ، پیروزی ، تهرانسر ، اندیشه ، ونک ، سعادت آباد ، تهرانپارس ، تجریش و بسیاری مراکز دیگر اشاره کرد. دفاتر میدان شهدا و خیابان جمهوری آخرین مراکزی  هستند که توسط نمایندگی ماشینهای اداری و رایانه اچ‌پی hp راه اندازی شده اند. این مراکز زیر نظر نمایندگی مرکزی اچ پی فعالیت می نمایند.

مرکز پرینترهای اچ پی خیابان جمهوری

یادآور می شود که اچ پی، ابتدا نمایندگی محله های اطراف تهران و دورتر به مرکز راه اندازی نمود. دلیل این امر آن است که کاربران ساکن و یا شاغل در مرکز پایتخت دسترسی بهتری به خدمات اچ پی دارند. اما این امر برای کاربرانی که در محله های دورتر پایتخت ساکن هستند مشکل تر است. هم از بابت یافتن مراکز معتبر و هم دسترسی و دشواری تردد به مناطق مرکزی تهران. نمایندگی ماشینهای اداری و رایانه اچ پی hp امیدوار است که با راه‌اندازی این دفاتر در تمامی محله های تهران بتواند رضایت خاطره کاربران ماشینهای اداری اچ پی را بیش از پیش به دست آورد.

مرکز پرینترهای اچ پی

همانطور که گفته شد مرکز پرینترهای اچ پی خیابان جمهوری آخرین مرکزی است که به تازگی آغاز به فعالیت نموده است. نمایندگی اچ پی جمهوری یکی از مهمترین مراکز می باشد. این امر به دلیل اهمیت خیابان جمهوری از نظر کاربری و مصرف ماشین های اداری است. خیابانی قدیمی در پایتخت که یکی از مهم‌ترین خیابان‌های مرکزی شهر محسوب می‌شود. این خیابان هم اکنون به یک بازار بزرگ تبدیل شده است. انواع فروشگاههای دستگاه های های دیجیتال ، موسیقی ، البسه ، دوربین عکاسی ، موبایل ، لپ تاپ و غیره در خیابان جمهوری یافت می شود. یک خیابان مهم و پر خاطره که کمتر شهروندی پیدا می شود گذارش به آن نیافتاده باشد.

شاید بتوان  گفت حادثه تلخ ساختمان پلاسکو تلخ ترین حادثه سال های اخیر در خیابان جمهوری بوده است. حادثه‌ای که مهمترین اتفاق در سالهای اخیر نیز به شمار می‌رود. اتفاقی که نام خیابان جمهوری را برای مدتی بر سر زبان ها انداخت. اما گذشته از اتفاقات و خاطرات تلخ و شیرین خیابان جمهوری به واسطه بافت اداری و صنفی که پیش‌تر توضیح داده شد منطقه بسیار پر مصرفی از نظر ماشینهای اداری و لوازم مصرفی آن می باشد. فروشگاه های بسیار ، نمایندگی های متعدد ، صرافی ها و ادارات و نهادها کاربران بالقوه ماشین های اداری هستند. البته ساکنین و شاغلین این منطقه در مرکز پایتخت بوده و به نسبت ساده تر می توانند به نمایندگی اچ پی دسترسی داشته باشند. اما اچ پی تصمیم گرفت با راه‌اندازی مرکز پرینترهای اچ پی جمهوری خدمات سریع تر تخصصی و قابل اطمینانی را جهت کاربران اچ پی این منطقه فراهم سازد.

مرکز پرینترهای اچ پی خیابان جمهوری
مرکز پرینترهای اچ پی

محدوده فعالیت نمایندگی اچ پی جمهوری

مرکز پرینترهای اچ پی خیابان جمهوری خیال کلیه کاربران این محدوده را از بابت دسترسی به نمایندگی مجاز و تعمیرگاه تخصصی محصولات اچ پی hp آسوده می سازد. اگر شما هم در این منطقه کسب و کار دارید و یا ساکن هستید دیگر نگران دسترسی به نمایندگی‌مجاز  اچ‌پی نباشید. از این پس فروشگاه و تعمیرگاه تخصصی اچ پی hp به سادگی و به سرعت در دسترس شماست.

مرکز پرینترهای اچ پی خیابان جمهوری همان طور که گفته شد خیابان جمهوری و بخش وسیعی از مرکز پایتخت تحت پوشش خدمات خود قرار داده است. از جمله: بزرگراه نواب ، خیابان انقلاب ، خیابان فردوسی ، خیابان ۱۵ خرداد ، خیابان ابوسعید ، خیابان معیری،چهارراه استانبول ، پل کالج ، خیابان کمالی ، خیابان حسن آباد ، منیریه ، پارک شهر ، ارگ تهران،خیابان ولیعصر ، خیابان حافظ ، خیابان کارگر ، میدان فردوسی ، میدان انقلاب ، میدان جمهوری

خیابان غزالی ، خیابان نوفل لوشاتو ، خیابان سرهنگ سخایی ، خیابان کوشک مصری،خیابان امام خمینی ، خیابان خیام ، خیابان صور اسرافیل ، میدان امام خمینی (توپخانه)،خیابان دکتر فیاض بخش ، خیابان بهشت ، خیابان وحدت اسلامی ، خیابان میردامادی،خیابان غفاری ، خیابان محبوب مجاز ، خیابان مخصوص ، خیابان خرمشهر ، خیابان رسول قدیمی،میدان حر ، میدان پاستور ، خیابان آذربایجان ، خیابان رازی ، خیابان فلسطین جنوبی

خیابان روانمهر ، خیابان لبافی نژاد ، خیابان نظری ، خیابان شهدای ژاندارمری ، خیابان فخر رازی،خیابان دانشگاه ، خیابان ۱۲ فروردین ، خیابان منیری جاوید ، خیابان جمالزاده جنوبی،خیابان نوفلاح ، خیابان یاسری ، خیابان اسکندری ، خیابان ارومیه ، خیابان باستان ، خیابان گلشن،خیابان سلیمانیه ، خیابان پاستور و دیگر خیابان ها و مناطق منتهی به خیابان جمهوری.جهت تماس با نمایندگی پرینترهای اچ پی جمهوری می توانید با شماره ویژه هشت 89392 تماس حاصل نمایید.

 

فروش و تعمیرات تخصصی ماشینهای اداری اچ پی hp

مرکز پرینترهای اچ پی خیابان جمهوری کلیه خدمات مربوط به ماشینهای اداری اچ پی را انجام میدهد. فروش کلیه محصولات اچ پی همراه با گارانتی معتبر و تعمیرات تخصصی نیز در این مرکز انجام می شود. تعمیرات تخصصی انواع پرینتر ، پلاتر ، اسکنر و لپ تاپ های اچ پی از جمله این خدمات است. لازم به ذکر است که کلیه این تعمیرات با گارانتی معتبر تعمیر اچ پی hp انجام می گردد. این گارانتی ضمانت حسن اجرای تعمیر ماشین های اداری در این این مرکز می باشد. چرا که کلیه تعمیرات توسط کارشناسان متخصص انجام می گردد. همچنین در صورت نیاز به تعویض قطعات تنها از قطعات اورجینال استفاده می شود.

 

مرکز پرینترهای اچ پی خیابان جمهوری
the busy technician

همچنین فروش و شارژ انواع کارتریج های اچ پی hp نیز از دیگر خدمات این مجموعه می باشد. فروش انواع کارتریج های اورجینال و همچنین شرکتی. لازم به ذکر است که تمامی کارتریج های ارائه شده در تمامی دفاتر مراکز اچ پی hp در همه محله های پایتخت با گارانتی معتبر اچ پی ارائه می گردد. خرید کارتریج بدون گارانتی به هیچ عنوان توسط کارشناسان توصیه نمی شود. چرا که ممکن است به دام سودجویان افتاده و کارتریج های شارژ شده بی کیفیت خریداری نمایید. کارتریجهایی که نه تنها کیفیت چاپ به دستگاه شما را به شدت پایین می آورد. بلکه ممکن است باعث ایجاد آسیب به دستگاه چاپ شما شود. بنابراین هر گاه تصمیم به خرید کارتریج از هر یک از فروشگاههایی با نام hp اچ پی و یا برندهای دیگر گرفتید، حتما از اعتبار مجموعه مطمئن شوید. ضمن آنکه حتماً از فروشنده گارانتی معتبر بخواهید.