نمایندگی اچ پی اسلامشهر جهت پوشش گسترده طرح خدمات پس از فروش محصولات اچ پی Hp در مناطق مختلف پایتخت از جمله جنوب تهران دایر گردیده. نمایندگی اچ پی Hp دفاتر مختلفی را در مناطق گوناگون تهران راه اندازی نموده است. این دفاتر که در مناطق و محله های مختلف تهران راه اندازی شده اند بازخورد بسیار خوبی را از جانب به کاربران به همراه داشته. چرا که موجب شده کاربران ، خدمات فروش و تعمیرات محصولات اچ پی را بدون نیاز به صرف زمان و انرژی زیاد ، در دسترس داشته باشند. طبیعی است این امکان بسیار ویژه بوده و اقبال کاربران را در پی داشته است. مخصوصاً در حال حاضر که با توجه به شرایط بهداشتی جامعه و جهان و همچنین مشکلات ترافیکی موجود در کلان شهر تهران کلیه شهروندان در تلاش برای حذف سفرهای غیر ضروری می باشند.

 

 

نمایندگی اچ پی اسلامشهر

فعالیت نمایندگی های اچ پی hp در محله‌های مختلف تهران از چندی پیش توسط نمایندگی ماشینهای اداری و رایانه اچ‌پی Hp آغاز شده است. این امر کاهش زمان و مسافت بسیاری از سفرهای درون شهری را در پی دارد. هم اکنون بسیاری از از نقاط مختلف تهران دارای نمایندگی های مستقل اچ پی Hp می باشند. از جمله شمال شرق و غرب. که دسترسی کاربران اچ پی به نمایندگی مجاز  و تعمیرگاه های تخصصی اچ پی را بسیار ساده نموده است. این مراکز همچنین باعث می شود نگرانی کاربران محصولات اچ پی از مراجعه به مراکز معتبر و متخصص مرتفع گردد.  چرا که خرید و یا تعمیر انواع ماشین های اداری در نمایندگی مجاز در دسترس قرار گرفته است

 

.

اچ پی اسلامشهر | نمایندگی اچ پی اسلامشهر
اچ پی اسلامشهر | نمایندگی اچ پی اسلامشهر

 

گستردگی محصولات اچ پی hp و استفاده از ماشین های اداری این برند در ایران بر کسی پوشیده نیست. هم اکنون شرکت ها ، اداره ها ، سازمان ها ، بیمارستان ها ، نهاد ها . فروشگاه ها و حتی منازل زیادی وجود دارند که حداقل یکی از محصولات اچ پی در آنها یافت می شود.  بنابراین وجود این مراکز و دفاتر معتبر و مجاز جهت  امری لازم بنظر می رسد. زیرا موجب خدمت رسانی هر چه بهتر و سریعتر به کاربران برند اچ پی می گردد. هم اکنون نمایندگی ماشینهای اداری و رایانه اچ پی ، راه اندازی دفاتر تعمیرگاه ها و مراکز خدمات فروش و پس از فروش اچ پی در جنوب تهران را نیز آغاز و به تناوب اعلام می نماید.

حوزه ی خدمت رسانی نمایندگی اسلامشهر

نمایندگی اچ پی اسلامشهر منطقه اسلامشهر و بخش گسترده‌ای از جنوب تهران را تحت پوشش خدمات نمایندگی محصولات اچ پی قرار داده است. از جمله:،اسلامشهر ، نسیم شهر ، سلطان آباد ، صباشهر ، صالحیه ، نصیرشهر ، احمدآباد مستوفی،شهرک سعدیه ، کوی فدک ، شهرک لاله ، حصارک ، سالور ، سبزدشت ، شمس آباد،شهرک گلدسته ، شاطره ، شهرک توحید ، شهرک الهیه ، رباط کریم ، بزرگراه آزادگان،فیروز بهرام ، حسن آباد خالصه ، میدان ۱۳ آبان ، میدان فلسطین ، میدان امام حسین،بلوار ابوالقاسم ، خیابان شهید غلامی ، خیابان امام خمینی ، خیابان شهید خورشیدی ،خیابان شهید نوری ، خیابان امام رضا ، خیابان شهید شجاعی ، خیابان ۱۳ آبان

خیابان رنجبر ، خیابان مطهری ، خیابان صنوبر ، خیابان ولیعصر ، میدان مخابرات، خیابان شهید احسانی راد ، خیابان صادقیان ، خیابان شهدای مخابرات ، میدان نماز ،بزرگراه غدیر ، جاده واوان ، میدان قائم ، شهرک قائمیه ، شهرک آزادگان ، بلوار سیفی ،بلوار خلیج فارس ، بلوار نواب ، بلوار گلها ، خیابان حافظ جعفری ، خیابان زرافشان، خیابان امام موسی کاظم ، شهرک انبیا ، شهرک جانبازان ، آپرین ، گلستان ، فرهنگیان ، حصارچوپان و سایر مناطق و محله های اسلامشهر و اطراف.

 

 

خدمات تخصصی نمایندگی اچ پی

نمایندگی اچ پی اسلامشهر آمادگی دارد با کمک کارشناسان زبده فروش و همچنین متخصصین آموزش دیده تعمیرات انواع ماشینهای اداری و رایانه اچ پی hp ، خدمات نمایندگی اچ پی Hp را در منطقه اسلامشهر ، در کوتاه‌ترین زمان و بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت در اختیار شهروندان این منطقه قرار دهد. اگر در منطقه اسلامشهر ساکن هستید. دیگر نگران خرید ماشینهای اداری و رایانه اچ‌پی و یا تعمیر هر کدام از این دستگاه ها نباشید. نمایندگی اچ پی اسلامشهر به سهولت در نزدیکی شماست. جهت خدمت رسانی به اداره ، سازمان ، شرکت ، بیمارستان ، دانشگاه ، فروشگاه و یا منزل. جهت تماس با نمایندگی اچ پی اسلامشهر می توانید با شماره تلفن 55425686 تماس حاصل نمایید.

خدمات و تعمیرات کلیه ماشین های اداری اچ پی از جمله انواع پرینتر ، پلاتر ، اسکنر و لپ تاپ در تعمیرگاه تخصصی این نمایندگی انجام می گردد. همچنین فروش کلیه محصولات همراه با گارانتی معتبر اچ پی از دیگر خدمات واحد فروش این مرکز می باشد. تعمیرکاران متخصص نمایندگی اچ پی اسلامشهر ضمن عیب‌یابی دقیق دستگاه شما را در کوتاهترین زمان ممکن تعمیر می نمایند.

نکته بسیار مهم در مورد تعمیرگاه تخصصی این مرکز آن است که در صورت نیاز به تعویض قطعه تماماً از قطعه های اورجینال استفاده شده و در پایان نیز تعمیرات ماشین های اداری و رایانه hp همراه با گارانتی تعمیر به مشتریان تحویل می گردد.

این گارانتی موجب می شود که کاربران بدون دغدغه از آسیب دیدگی بیشتر و مجد دستگاه خود به دلیل عدم وجود تخصص تعمیر کافی در مراکز غیر متخصص ، انواع ماشینهای اداری خود را جهت تعمیر به این مرکز سپرده و از تعمیر تخصصی همراه با گارانتی نمایندگی اچ پی جنوب تهران بهره مند گردند.

 

خدمات تخصصی نمایندگی اچ پی