تعمیرات صفحه نمایش لپتاپ های HP ، آیا برای شما پیش آمده که صفحه ی نمایش لپ تاپتون به یکباره خاموش شود و تحت هیچ عنوانی نتوانید آن را روشن کنید. اگر صفحه لپ تاپ ما خاموش شد و دیگر تصویر ندارد چه کاری باید انجام بدهیم تا بتوانیم بدون هیچ مشکلی آن را مجددا بارگزاری کنیم.

 

تعمیرات صفحه نمایش لپتاپ

وقتی لپ تاپ اچ پی را روشن کردید می توانید به راحتی صدای فن و هارددیسک را بشنوید. اما با این حال صفحه همچنان خاموش می باشد. برای حل این مشکل چندین مرحله را با هم پشت سر می گذاریم تا به نتیجه برسیم و بتوانیم این مشکل را رفع کنیم. در قدم اول لپ تاپ را ری استارت می کنیم. در ابتدا برای ریستارت کردن لپ تاپ hp خود ، دکمه پاور را فشار داده و نگه دارید تا لپ تاپ خاموش شود و سپس کابل ها را جدا کنید.

 

 

تعمیرات صفحه نمایش لپتاپ
تعمیرات صفحه نمایش لپتاپ

 

بعد از اینکه کابل ها را جدا کردید (اگر لپ تاپ شما دارای باتری می باشد) از پشت لپ تاپ باتری را بیرون بکشید. پس از اینکه باتری را بیرون کشیدید دکمه پاور را ۱۵ ثانیه نگه دارید.سپس آداپتور برق لپ تاپ را به پریز متصل کنید اما همچنان باتری را به لپ تاپ وصل نکنید.دکمه پاور را روشن کنید تا لپ تاپ روشن شود. اگر لپ تاپ شما تصویر داد، لپ تاپ دچار یک نوسان کوچک شده و د ادامه می توانید از آن استفاده کنید. اما اگر لپ تاپ همچنان بدون تصویر باقی ماند در ادامه با ما همراه باشید.

 

تعویض LCD لپ تاپ های HP در نمایندگی مرکز تهران

در صورت موجود بودن کارت گرافیک لپ تاپ با احتساب مانیتور خارجی کار را جلو میبریم. در این مرحله نیاز به یک تلویزیون و یک کابل HDMI داریم ( از کابل VGA و display portنیز می توان استفاده کرد)پس از روشن شدن سیستم خود یک سر کابل HDMI را به لپ‌تاپ و سر دیگر را به تلویزیون وصل کنید. نوع اتصال ممکن است بسته مدل لپ تاپ به تلویزیون با یکدیگر متفاوت باشد.

 

تعویض LCD لپ تاپ های HP در نمایندگی مرکز تهران
تعمیرات صفحه نمایش لپتاپ

 

اگر پس از نصب ، صفحه مانیتور خالی و خاموش ماند، کلید F4 را فشار دهید. این کار را می توانید با کلید میانبر fn انجام دهید. اگر  پس از انجام این کار ، صفحه نمایش تلویزیون شما به نمایش در آمد این به این معنی است که صفحه نمایش لپ تاپ شما به درستی کار نمی‌کند و نیاز به تعمیر دارد.

 

پارت نامبر LCD و LED لپ تاپ های اچ پی

مرحله سوم ، که مرحله ی رایجی بین کاربران می باشد . به روز رسانی بایوس در لپ تاپ های اچ پی است. در طی این فرآیند مطمئن شوید لپ تاپ شما به پریز برق متصل است. دکمه پاور را نگه دارید تا سیستم شما خاموش شود. پس از اینکه سیستم خاموش شد کلید ترکیبی windows و  B نگه دارید. سپس دکمه پاور را بزنید تا سیستم روشن شود. پس از روشن شدن هر سه دکمه را آزاد کنید.

 

پارت نامبر LCD و LED لپ تاپ های اچ پی
تعمیرات صفحه نمایش لپتاپ

 

پس از انجام این مرحله ، چراغ پاور ال ای دی (power led ) روشن می شود و صفحه نمایش حدودا پس از 40 ثانیه شروع به کار میکند. اگر صفحه ی HP bios update برای شما به نمایش در بیاید مشکل صفحه نمایش لپ تاپ برطرف میشود.

 

علت خرابی LCD لپتاپ | تعمیرات صفحه نمایش لپتاپ

اما اگر همچنان نتیجه از این موارد نگرفته‌اید در ادامه با ما باشید تا بیشتر به این موضوع بپردازیم. خدمات اچ پی در مرکز تهران اگر لپ تاپ شما دارای پنل دسترسی به حافظه می باشد. برای اطمینان بیشتر از اتصال ماژول های حافظه ، آنها  را تنظیم مجدد کنید. آداپتور برق را از لپ تاپ و منبع تغذیه کننده جدا کنید. دکمه پاور را نگه دارید تا لپ‌تاپ خاموش شود. پنل دسترسی ،زیر لپ تاپ را بردارید (قاب D) و کنار بگذارید. روی هر ماژول حافظه دو محافظ وجود دارد آنها را فشار دهید تا ماژول ها آزاد شوند.

 

علت خرابی LCD لپتاپ | تعمیرات صفحه نمایش لپ تاپ
تعمیرات صفحه نمایش لپتاپ

 

پس از این که ماژول ها آزاد شدن آن ها را بیرون بکشید تا از رایانه خارج شوند. هنگام باز کردن ماژول ها به هیچ عنوان کیت فلزی را لمس نکنید. ماژول ها را دوباره در شکاف پایین قرار داده و آنها را به ترتیب در جای خود قرار دهید. شما می توانید با یک اشاره کوچک آنها را در جای خود قفل کنید. ماژول اول را نصب کردید به سراغ ماژول دوم بروید و اینبار در شیار بالا، آن را جای گذاری کنید.

 

چگونه از صفحه نمایش لپتاپ خود مراقبت کنیم

توجه داشته باشید اگر تخصص  و تجربه کار با برد لپ تاپ های اچ پی را ندارید به هیچ عنوان این مرحله را خودتان انجام ندهید زیرا یک اشتباه کوچک قطعات دیگری از این لپ‌تاپ را دچار مشکل و اختلال می‌کند. شما می‌توانید برای تعمیر لپ تاپ خود با کارشناسان فنی ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

 

چگونه از صفحه نمایش لپتاپ خود مراقبت کنیم
تعمیرات صفحه نمایش لپتاپ

 

پس از این که مراحل را انجام دادید پنل دسترسی زیری یا همان قاب D را دوباره نصب کنید. آداپتور برق را مجددا به لپ‌تاپ و به پریز متصل کنید. دکمه پاور را فشار دهید تا لپ تاپ روشن شود. در بسیاری از موارد با انجام دادن این مراحل مشکل صفحه نمایش ها برطرف می شود. اگر مشکل صفحه نمایش شما برطرف شد لپ تاپ را خاموش کرده و سپس باتری خود را به لپتاپ وصل کنید.سپس لپ تاپ را روشن کنید. بهتر است پیش از انجام هر گونه عملیات بر روی لپ تاپ با کارشناسان HP ما در بخش فنی مشورت کنید. ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن پاسخ شما را خواهیم داد.