مرکز اچ پی خاوران یکی از مراکز نمایندگی اچ پی جنوب تهران می باشد. در مقالات قبلی نیز گفته شد که نمایندگی ماشین های اداری اچ پی اقدام به راه‌اندازی دفاتر و نمایندگی های متعدد در محله های مختلف پایتخت نموده است. این مراکز دسترسی کاربران به خدمات این برند را تسهیل نموده.

پس از مناطق شمالی و غربی و شرقی پایتخت ، مرکز اچ پی خاوران چهارمین مرکز جنوب تهران می باشد. نمایندگی های اسلامشهر ، شهرری و شهید کاظمی پیشتر آغاز به کار نموده اند. وجود این مراکز در محله های مختلف مزایای بسیاری دارد. از جمله می‌توان به کاهش ترددهای غیرضروری در سطح شهر اشاره کرد. مخصوصاً در شرایط کنونی که به خاطر مسائل بهداشتی پرهیز از ترددهای غیرضروری بسیار توصیه می گردد. این مسئله همچنین می‌تواند به بهبود وضعیت هوای پایتخت کمک کند . اما مسئله بسیار مهم ، در دسترس قرار دادن مرکز مجاز و معتبر اچ پی جذب کاربران مناطق جنوبی تهران است. مسئله ای که همواره برای کلیه کاربران اچ پی به یک امر دشوار تبدیل شده است .

مرکز اچ پی خاوران تعمیرگاه مجاز

مرکز اچ پی خاوران

محله خاوران در منطقه ۱۵ تهران واقع شده است . این منطقه با توجه به نوع بافت و تعداد فروشگاه های مختلف در ردیف مناطق پر تردد و پر استفاده از جهت فروش و تعمیرات ماشین های اداری قرار دارد. به همین دلیل نمایندگی اچ پی ، مرکز بعدی خود را در محله خاوران راه اندازی نمود است. خاوران یکی از محله های قدیمی پایتخت محسوب می شود. پارک آبی آزادگان و ساختمان امیر سلیمانی را می توان از معروف ترین نقاط این محله معرفی کرد. خاوران در واقع در ردیف جنوبی ترین محله های پایتخت قرار دارد که به بزرگراه خاوران و امام رضا منتهی می شود.

مرکز اچ‌پی خاوران یک مجموعه کامل و مجهز می باشد.  فروشگاه ، تعمیرگاه و امور مشتریان بخش‌هایی از این مرکز هستند. مرکز اچ پی خاوران ، محله خاوران و بخش‌هایی از مناطق جنوب تهران را پوشش می دهد. از جمله:،خاوران ، دولاب ، شقایق ، آهنگ ، ابوذر ، اتابک ، بسیم ، طیب ، سلیمانیه ، گلستان،سه راه افسریه ، میدان خراسان ، هاشم آباد ، مینابی ، بزرگراه محلاتی ، بزرگراه بسیج،بزرگراه امام علی ، بزرگراه خاوران ، خیابان ۱۷ شهریور ، بلوار ابوذر ، خیابان علامه امینی،بلوار نبرد ، بلوار کوثر ، خیابان دهم فروردین ، خیابان میرنظامی ، خیابان نسترن،خیابان خسروی ، خیابان شهید جوادی ، خیابان شریعت ، خیابان کیانی ، خیابان پوردکانی

خیابان میرنظام ، بلوار زمزم ، بلوار حسینی ، بلوار شاهد ، خیابان وحدت ، خیابان بهشتی،خیابان رستمی فر ، خیابان عباس کاشی ، خیابان محمودی ، خیابان یاسینی،خیابان میرزا زاده ، خیابان نباتی ، خیابان رضایی ، خیابان حیدری ، خیابان خوب بخت،خیابان مسجد بنی هاشم ، خیابان سعیدی ، خیابان ذوالفقاری ، خیابان شهید ناصری،خیابان ارجمندی راد ، خیابان حکیمی ، خیابان بهزادی بخش ، خیابان گیلکی جنوبی،خیابان سمنان ، خیابان عجب گل ، خیابان مخبر جنوبی ، خیابان صالحیان ،و سایر خیابان ها و محله های اطراف منطقه  خاوران.

پرینترهای چندکاره اچ پی

امروزه صاحبان مشاغل بیشتر از ماشین‌های چاپگر استفاده می نمایند. بسیاری از کاربران ترجیح می‌دهند که از ماشین های چاپگر چند کاره بهره ببرند تا ضمن انجام عمل چاپ بتوانند کپی و اسکن را نیز در اختیار داشته باشند. تهیه جداگانه هر یک از این دستگاه ها هزینه بر می باشد و شاید برای صاحبان مشاغل و سایر کاربران مقرون به صرفه نباشد. ضمن آنکه چند دستگاه در کنار هم فضای زیادی را اشغال می نماید. مخصوصاً برای فروشگاه های کوچک تر این تصمیم مناسبی نیست . ضمن آنکه چند دستگاه جدا نیاز به رسیدگی های جدا دارد. از جمله تعمیر ، شارژ کارتریج و غیره. در حالی که دستگاه چند کاره می تواند تمامی نیازهای کاربران را برآورده نماید. ضمن آنکه با هزینه ای کمتر و اشغال فضای کمتری قابل تامین است.

مرکز اچ پی

این موارد و موارد دیگر موجب شده تا کاربران زیادی به استفاده از ماشینهای چاپگر چند کاره علاقمند باشند.  شما میتوانید برای تهیه انواع پرینترهای چند کاره اچ پی با مرکز اچ پی خاوران تماس بگیرید.

خدمات فروش و تعمیر همراه با گارانتی

کلیه محصولات hpاچ پی در این مرکز با گارانتی معتبر اچ پی hp به فروش میرسد. همانگونه که گفته شد این مرکز از زیرمجموعه‌های نمایندگی ماشینهای اداری و رایانه اچ پی جنوب تهران می باشد. همچنین جهت تعمیر کلیه ماشین های اداری می توانید با اسودگی خیال با مرکز اچ پی خاوران تماس حاصل نمایید. کارشناسان و متخصصین این مجموعه در کوتاهترین زمان ضمن عیب‌یابی ، اقدام به تعمیر دستگاه شما می نمایند. در صورت نیاز به تعویض قطعه نیز تنها از قطعات اورجینال استفاده می شود.

این مرکز جهت اطمینان خاطر کاربران از صحت تعمیرات انجام شده اقدام به ارائه گارانتی تعمیر می نماید. این گارانتی اطمینان لازم را از انجام صحیح تعمیرات و همچنین قطعات مصرف شده به کاربر می دهد. مرکز اچ پی خاوران آمادگی لازم جهت ارائه سرویس و خدمات به سازمان ها ، اداره ها ، فروشگاه ها ، بیمارستان ها ، نهاد ها ، شرکت ها ، دانشگاه ها و کلیه موسسات مشابه را دارد. همچنین با توجه به کارشناسان با تجربه ، یک مجموعه کامل مناسب جهت مراجعه کاربران خانگی می باشد. فروش و تعمیر انواع پرینتر ، پلاتر ، لپ تاپ ، اسکنر و سایر ماشینهای اداری اچ پی در این مرکز توسط کارشناسان آموزش‌دیده انجام میگردد. جهت ارتباط با مرکز اچ پی خاوران می توانید با شماره تلفن 55425686 تماس حاصل نمایید. این مجموعه در روزهای غیر تعطیل و در ساعات اداری پاسخگوی مراجعین خواهد بود.