شارژ اچ پی hp 277n نمایندگی | با توجه به درخواست مکرر کاربران در ارتباط با مشخصات فنی اچ پی 277  و نحوه ی شارژ کارتریج آن ، ما نیز در این بخش تصمیم گرفتیم تا در ارتباط با این دستگاه و قابلیت های آن بررسی لازم را انجام دهیم. در نظر داشته باشید که یکی از مهمترین مشخصات پیش از خرید ماشین های اداری اچ پی ، بررسی و کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با قطعات مصرفی آن می باشد.

بسیاری از کاربران به هیچ عنوان به چنین مشخصاتی در پرینتر ها توجه نمی کنند. و در ادامه و پس از خرید دستگاه مورد نظر خود با مشکلات زیادی رو به رو می شوند. در نظر داشته باشید که شما کاربران گرامی می توانید در جهت کسب اطلاعات و آگاهی بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP تماس حاصل کرده و از قطعات مصرفی دستگاه ها مطلع شوید. در ادامه با بررسی سری HP 277 با ما همراه شوید.

 

شارژ اچ پی hp 277n

شارژ به عنوان یکی از مهمترین قابلیت کارتریج ها در زمینه ی ماشین های اداری به حساب می آید. اغلب کاربران و مصرف کنندگان اداری ، به دلیل حجم کاری بالای خود پیش از خرید به کارتریج ، قطعات مصرفی و قطعات اصلی دستگاه ها توجه ویژه ای می کنند. که در ادامه با مشکلی رو به رو نشوند. HP LaserJet color Toner 201 کد و شناسه ی محبوبی از کارتریج ها می باشد. کارتریج نامبرده به عنوان کیت سازگار با دستگاه لیزری HP 277 بوده و بسیاری از کاربران با قابلیت ، سرعت و کیفیت این کارتریج در زمینه ی ماشین های اداری آشنا می باشند. از سری توضیحاتی که در ارتباط با کارتریج 201A باید به آن اشاره داشته باشیم. عدم استفاده از درام در این کیت می باشد.

 

 

شارژ اچ پی hp 277n

 

طبق طراحی و تصمیم اچ پی بسیاری از کارتریج ها با همراه با درام بوده و در بخش دیگر بسیاری از کارتریج ها  به صورت بدون درام می باشند . شاید برای شما جالب باشد که بدانید ، درواقع کارتریج هایی که فاقد درام هستند. همچنان از قطعه ی درام استفاده می کنند. اما به صورت متفاوت تر. در نظر داشته باشید. که تکنولوژی چاپ پرینتر های لیزری تقریبا با درام ها کامل می شود. اما به هر حال سری پرینتر های HP 277 از سری کارتریج های HP 201A جهت چاپ به صورت رنگی استفاده می کنند. و این کیت لیزری همراه با درام توسط اچ پی عرضه شده است.

 

تعمیرگاه مجاز پرینتر | شارژ اچ پی hp 277n

در بخش قبلی اطلاعاتی را در ارتباط با کارتریج 201 و کارتریج های با و بدون درام اچ پی خدمت شما کاربران گرامی دادیم. این بخش بیشتر تصمیم داریم تا با نحوه ی عملکرد و مشخصات فنی و تعمیرگاهی HP 277 آشنا شویم. در نظر داشته باشید که پرینت لیزری HP 277N از سری دستگاه های اداری  چهار کاره در دسته ماشین های HP کمی باشد. HP 277 در بازار توسط اچ پی دارای قیمتی اقتصادی به همراه کارتریج های قابل تعویض و قابل شارژ می باشد.

لذا همین موضوع را می توان به عنوان یکی از ویژگی های مثبت این دستگاه به حساب آورد. در نظر داشته باشید که 277 از نسل Multifunction بوده و توانایی چاپ ، پرینت ، کپی و اسکن اسناد را به کاربران خود با رزولوشن 1200 DPI عرضه می کند. چاپ لیزری رنگی ، حافظه ی 256MB به همراه سینی کاغذی 250 برگی این دستگاه باعث شده تا 277 گزینه ی مناسبی برای ادارات و صاحبین شغل باشد. جهت آشنایی بیشتر با تونر اصلی اچ پی لیزری رنگی می توانید وارد صفحه ی مورد نظر شده و از اطلاعات کارشناسان مربوطه استفاده نمایید.

 

 

 

تعمیرگاه مجاز پرینتر

 

مشخصات فنی Multifunction MFP227N

در قدم اول اچ پی 277 دارای یک طراحی بی نقص و مناسب برای فضا های کاری متفاوتی می باشد. این دستگاه با طراحی شیک و متریال بالا در ساخت می تواند جلوه ی زیبایی را به دفتر کار شما ببخشد. در این نسل از پرینتر ها ، اچ پی از یک صفحه نمایش 6.9 سانتی متری ( 4 اینچی ) استفاده نموده است. با توجه به این موضوع شما می توانید به آسانی به بخش های متفاوت این پرینتر چندکاره دسترسی داشته باشید. و از قابلیت های آن استفاده نمایید.جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی مجاز کارتریج های اچ پی با ما همراه باشید.

همچنین فنی Multifunction MFP 277 با وزنی حدودا 10 کیلوگرمی ، به عنوان یک چاپگر رومیزی کار چاپ خود را آغاز می کند. از سری مهمترین مشخصات فنی این دستگاه می توان به ظرفیت چاپ 30 برگ در دقیقه ، رزولوشن چاپ 1200 DPI ، توان کار ماهانه ی 30000 برگ A4 ، قابلیت اتصال به شبکه و … اشاره داشت. در نظر داشته باشید که شما کاربران گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی HP در ارتباط باشید.

 

 

 

مشخصات فنی Multifunction MFP227N