نمایندگی مجاز کارتریج های اچ پی | با توجه به درخواست های شما کاربران گرامی در ارتباط با نحوه ی عملکرد و تفاوت های بین کارتریج ها ، در این بخش تصمیم گرفتیم. تا به صورت زبانی ساده این قطعات را خدمت شما کاربران گرامی معرفی کنیم. در نظر داشته باشید که ، بسیاری از مصرف کنندگان و کاربران اچ پی با این قطعه آشنا می باشند. زیرا که کارتریج ها به عنوان یکی از اصلی ترین قطعات مصرفی درون پرینتر های اچ پی به حساب می آیند. همچنین این قطعه بنا به نوع چاپگر دارای مدل ، تکنولوژی چاپ و شناسه های متفاوتی می باشد. با توجه به این موضوع پیشنهاد می شود. تا در صورت درخواست و یا کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این قطعه با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش همراه شوید.  

 

نمایندگی مجاز کارتریج

HP Ink و HP Toner به عنوان یک قطعه ی مهم در دسته قطعات مصرفی برای تکنولوژی چاپ چاپگرهای شما است. اهمیت خرید و استفاده کارتریج های اورجینال در هر دو دسته برای پرینتر های اچ پی بسیاری بالا و مهم می باشد. زیرا که کیفیت بالای قطعات مصرفی موجب بازده مناسب اسناد به صورت خروجی می شود. هنگامی که کارتریج شما شروع به دریافت اطلاعات از سوی شما می کند. رایانه یا وسیله ی مبدا دستور را به چاپگر ارسال می نماید. سپس چاپگر با ارسال  دستور به کارتریج و قطعات مصرفی خود مراحل اولیه ی چاپ بروی کاغذ را انجام می دهند.  با پیشرفت روز به روز تکنولوژی و هوشمند سازی پرینتر ها توسط کمپانی ، HP از تکنولوژی شناسایی کارتریج در پرینتر های جوهری و لیزری خود استفاده  می نماید. با توجه به این ویژگی درون پرینتر ها دستگاه به صورت اتوماتیک کارتریج های نا مربوط را شناسایی می کنند.

نمایندگی مجاز کارتریج 

تونر 252DW

پرینتر لیزری HP 252 ، از سری چاپگر هی جدید و پر طرفدار اچ پی می باشد که از کارتریج لیزری رنگی 201A  و 201X جهت انجام امورات مربوط به چاپ استفاده می کند. این دستگاه تک کاره لیزری رنگی با بهره مندی از کیت 201A و فناوری هوشمند خود ، خیلی سریع پس از طراحی و عرضه به بازار بین مصرف کنندگان به محبوبیت رسید. سری A این کارتریج ها توانایی چاپ 1300 برگ برای رنگ مشکی و 1250 برگ برای سایر رنگ ها به کاربران می دهد.

اما در ارتباط با سری X  تونر 252dw باید بگویم که به طور کلی این سری به دلیل حجم و کاست بزرگتر ، به ما قابلیت چاپ بیشتری را ارائه می کند. در همین راستا سری HP 201X در بخش رنگی تعداد 2800 و در سایر رنگ ها تعداد 2300 برگ A4 را به صورت استاندارد به چاپ می رساند. جهت  آشنایی بیشتر با این کارتریج می توانید با ما در نمایندگی رسمی مرکز تهران در ارتباط باشید.

نمایندگی مجاز کارتریج های اچ پی

 

نکاتی مهم در زمینه ی خرید کارتریج HP

ثابت نگه داشتن روال چاپ دستگاه ها ، بخش مهمی از حفظ گردش کار و ارائه ی محتوای با کیفیت به حساب می آید.. این امر به ویژه در مورد کسب و کار ها خیلی بیشتر از سایر فضا های دیگر به چشم می آید. لذا با توجه به این موضوع ، استفاده از کارتریج های شرکتی و اورجینال در تمامی دستگاه های اچ پی اهمیت بسیار بالایی داشته و کاربران باید به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشند.

اما چگونه می توان کارتریج های اورجینال HP را خریداری نمود.؟ اولین قدم برای خریداری این کارتریج ها مراجعه به نمایندگی های رسمی می باشد. توجه داشته باشید که جهت خرید قطعات مصرفی Ink or toner حتما به مارکت های مجاز مراجعه نمایید. نکاتی که در کارتریج ها باید به آن توجه نمود ، مربوط به تاریخ ساخت و تاریخ انقضای کارتریج ، هولوگرام و کد QR و شناسه ی اصالت کارتریج می باشد.

 

نکاتی مهم در زمینه ی خرید کارتریج HP

مزایای استفاده از جوهر و تونر اورجینال | نمایندگی مجاز کارتریج

در وهله ی اول لازم است بدانید که هنگام استفاده از کارتریج های اورجینال ، کیفیت چاپ ما هیچ تغییری نمی کند. و همواره شاهد خروجی با کیفیت از سوی دستگاه می باشیم. وقتی صحبت از چاپگر می شود، بزرگترین مزیت و ویژگی به یاد آماده توسط ما مربوط به کیفیت چاپ می شود. تضمین کننده ی ثابت این کیفیت نیز چیزی غیر از  جوهر و تونر HP Original نمی باشد.  در بخش دوم قیمت مقرون به صرفه ی کارتریج های اورجینال می باشد..! شاید بگوید که کارتریج های اورجینال قیمت بالاتری نسبت به کارتریج های متفرقه دارند. اما لازم است بدانید که کارتریج های متفرقه با عملکرد غیر صحیح خود در پرینتر . موجب بروز مشکلات و ورود هر گونه آسیب به دستگاه های شما می شوند. در همین راستا خرج بیشتری را برای کاربران به همراه دارند.

 

مزایای استفاده از جوهر و تونر اورجینال | نمایندگی مجاز کارتریج

خدمات پس از فروش مناسب..! در نظر داشته باشید که تمامی قطعات مصرفی پرینتر های HP از جمله کارتریج های لیزری و تونر ، دارای کارت گارانتی و ضمانت معتبر از سوی نمایندگی اچ پی می باشند. از این رو کاربران می توانند. بدون هیچ دغدغه ای از خدمات و ویژگی های این سری از کارتریج ها در چاپ بهره مند می شوند. جهت کسب آشنایی و آگاهی بیشتر با کارتریج های HP و نحوه ی تعویض چیپست در پرینتر لیزری با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید.