تنظیمات اسکن داکیومنت در 283DW  | همواره یکی از اصلی ترین درخواست کاربران در زمینه ی ماشین های اداری ، مربوط به تنظیمات اسکن و Scan setting می باشد. اچ پی با عرضه ی ماشین های اداری چند کاره در بازار باعث شده تا کاربران بتوانند از قابلیت های مهمی همچون اسکنر ، فکس و یا کپی در یک دستگاه بهرمند شوند. در همین راستا ما در این بخش تصمیم داریم تا موارد، مربوط به تنظیمات اسکن در پرینتر های HP 283 را با یکدیگر بررسی نماییم. و در ارتباط با کیفیت ، وضوح و نصب آن توضیحات لازم را ارائه دهیم.

به طور کلی تنظیمات اسکن داکیومنت چیست و چه قابلیتی برای کاربران ماشین های اداری چند کاره دارد.؟ لازم به ذکر است که تنظیمات این بخش به طور کلی مربوط به نحوه ی اسکن و چاپ از سوی کاربران ، در پرینتر های چند کاره ی  HP 283 می شود. شما می توانید به صورت دستی مواردی چون کیفیت ، تعداد چاپ ، فونت و … را در این تنظیمات به صورت اولیه بررسی کرده. در صورت نیاز آن ها را تغییر دهید و سپس اسکن خود را به شیوه ی دلخواه انجام دهید.

 

تنظیمات اسکن داکیومنت

موضوع جالبی که در این بخش با آن رو به رو می باشیم. بحث تنظیمات منوی متفاوت در Scan document می باشد. اچ پی با ارائه ی محصولات Smart و هوشمند خود در بازار ین امکان را به شما می دهد. که اگر از چاپگر HP 283DW استفاده می کنید. بتوانید دسترسی پنل تنظیمات را در سه بخش ، گوشی همراه ( با نصب و استفاده از برنامه های مرتبط همچون HP smart ) ، در لپ تاپ یا PC ( با استفاده از منوی Setting Printers & Scanner ) و در آخر از طریق پنل منوی پرینتر خود داشته باشید. پس با این اوصاف راه های ارتباطی بسیاری برای رسیدن به این پنل موجود است که کاربارن می تواند از آن بهرهمند شوند.

حال در تنظیمات اسکن داکیومنت چگونه می توان بخشهای مختلف را بررسی و شناسایی کرد.؟ در قدم اول منوی اسکن داکیومنت قرار گرفته شده تا شما کاربران بتوانید ویرایش و تغییرات مد نظر خود را بروی اسکن اسنادتان انجام دهید. از این رو یک کاربر این قابلیت را دارد. تا در مرحله ی آخر توسط سیستم ، گوشی هوشمند و یا پرینتر ، نوع اسکن ، فونت مورد نیاز ، تعداد چاپ ، حالت خروجی و … را تنظیم نموده و در نهایت چاپ را به شکل دلخواه خود تغییر دهد. پس با توجه به آپشن ها متفاوت قرار گرفته در این پنل به راحتی قابلیت ویرایش را خواهید داشت.

 

 

 

 

 

تنظیمات اسکن داکیومنت

 

 

نمایندگی hp

سوال مهمی که در این بخش به وجود می آید این است که تنظیمات اسکنر تحت چه عنوانی در بخش Scan document قرار دارند.؟ هنگام اسکن اسناد کاربران گرامی می توانند از بخش ها مختلف به تنظیمات دستگاه خود دسترسی پیدا کنند. اما یکی از رایج ترین روش ها مبنی بر دسترسی بر کیفیت و اسکن در پرینتر های HP 283 ، بهره مندی از  آپشن OCR و DPI می باشد. با تنظیمات مربوط به بخش OCR کاربران می توانند وضوح و رنگ دلخواه خود را بروی اسناد قالب کرده. و سپس با استفاده از DPI کیفیت خروجی آن را تعیین نمایند. در نظر داشته باشید که اسکن تصاویر در مقابل اسکن اسناد ، نیازمند کیفیت بالاتر و OCR بهتری می باشد.

در همین راستا باید اضافه نمود که به طور معمول کاربران با اسکن 300 نقطه در اینچ می توانند کیفیت خوبی از اسناد ، برای PDF و یا ارسال ایمیل داشته باشند. از سوی دیگر اگر نیاز به اسکن حرفه ای و قوی دارید. می توانید تنظیمات دستگاه خود را بروی  600 DPI گذاشته و تصاویر ، اسناد و یا هر مورد دیگر را با کیفیتی بالاتر به چاپ برسانید. عموما حد فاصل بین 600 تا 1200 نقطه در اینچ می تواند کیفیت بهتر و مهیجی تری را به شما ارائه دهد.

 

 

 

 

نمایندگی hp

 

تنظیمات Scan document در رایانه | نمایندگی جنوب تهران

تنظیمات اسکن داکیومنت در کدام بخش سیستم ما قرار دارند ؟ در قدم اول لازم است. بدانید که تنظیمات اسکن در تمامی ویندوز ها فضای قرار گیری این تنظیمات جدا بوده و بسته به استفاده از ویندوز مختلف ، فضای این نحوه ی رسیدن به این منو متفاوت می باشد. در ویندوز هایی چون 8/10/11 برای رسیدن به این منو ابتدا باید از منوی Tools وارد بخش  Scan settings شوید. حال در نظر داشته باشید که شما می توانید این بخش را هم از طریق نوار سرچ ، جست و جو کنید. جهت آشنای بشتر در ارتباط با نصب اسکنر در ویندوز وارد صفحه ی قرار گرفته شده شوید.

پس از ورود به این بخش با مشاهده ی اسم پرینتر یا اسکنر HP 283 می توانید. وارد صفحه ی بعدی شده و از گزینه ی properties و یا Setting  وارد تنظیمات اسکنر و یا پرینتر خود شوید. در این بخش از طریق افزونه های متفاوت ، این قابلیت را دارید تا تنظیمات دستگاه خود را به شکل دلخواه تغییر دهید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ایرادات رایج اسکنر های HP با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی همراه شوید.

 

تنظیمات Scan document در رایانه | نمایندگی جنوب تهران