خرابی CPU در کروم بوک های اچ پی | یکی از رایج‌ترین نشانه‌های خرابی در CPU لپ تاپ های کروم بوک ، ثابت ماندن تصویر و بی حرکت بودن دستگاه به صورت تصادفی و یا ثابت می باشد. معمولاً پس از ورود به دستگاه های Chromebook و سیستم عاملی چون کروم ، کاربران متوجه می شوند. که سیستم به هیچ یک از دستورالعمل های ارسال شده توسط مصرف کنندگان پاسخ نمی دهد.

در برخی از موارد ممکن است شاهد ثابت بودن ماوس روی صفحه باشید به طوری که هر تلاش شما برای استفاده از صفحه کلید باعث ایجاد یک سری بوق کوتاه شود. علائم زیادی خرابی CPU لپ تاپ های ما را نشان می دهد. از این رو ما در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با این موضوع و خرابی دستگاه های اچ پی کروم بوک بررسی های لازم را انجام داده و سپس راه حلی مبنی بر رفع آن خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم.

 

خرابی CPU

در این بخش تصمیم به معرفی واحد پردازش مرکزی CPU لپ تاپ های کروم بوک اچ پی را داریم. CPU به عنوان یک مرکز فرماندهی درون لپ تاپ های شما کاربران وظیفه ی بررسی تمامی کارکرد و اعمال شما درون دستگاه را دارد. همچنین CPU به عنوان یک پردازنده مهم بروی مادربرد لپ تاپ های HP Chromebook قرار می گیرد. در نظر داشته باشید که هر CPU  دارای ترانزیستورها و چیپست های کوچکی می باشد.

 

خرابی CPU

 

که می تواند تمامی عملکرد شما کاربران گرامی را کنترل کند. البته در نظر داشته باشید که حتی یک مشکل جزئی و کوچک در هر یک از این ترانزیستورها می تواند کار دست دستگاه های ما بدهد. و باعث از کار افتادن پردازنده اصلی شود. حال پس از ایجاد مشکل در بخش CPU کاربران می توانند. با تعویض قطعات و یا تعمیر CPU مجددا دستگاه خود را احیا نموده و از آن استفاده کنند. البته در نظر داشته باشید که با تعویض قطعات اورجینال و یا تعمیرات استاندارد در نمایندگی مجاز کروم بوک های اچ پی شما می توانید عمر دستگاه خود را افزایش داده و بدون هیچ دغدغه ای از دستگاه خود استفاده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با معرفی دسته بندی جدید لپ تاپ ها با ما همراه باشید.

 

شعب اصلی HP

علائم خرابی در سی پی یو لپ تاپ های کروم بوک ..! همانطور که در ابتدا به آن اشاره کردیم یکی از رایج ترین ایرادات در سی پی یو لپ تاپ های کروم بوک ، هنگ کردن دستگاه و فرمان نگرفتن از کاربران می باشد. لذا در همین راستا شما می توانید پس از مشاهده ی این موضوع به نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP مراجعه نموده و از خدمات شرکتی بهرمند شوید. موضوع دیگری که پس از هنگ کردن زیاد دستگاه مورد توجه کاربران قرار می گیرد بحث بوت شدن دستگاه می باشد.  در این حالت در بسیاری از مواقع به طور معمول هنگامی که رایانه شما روشن است. صدای بوق های نا منظم و ممتد می دهد را می شنوید.

همچنین در بسیاری از مواقع ممکن است در صورت خرابی CPU مشکلات  در راه‌اندازی دستگاه داشته باشید. به طور مثال ممکن است با  صفحه‌های خالی بدون هیچگونه محتوا ، بدون بوق بعد از بوت و روشن شدن اولیه ی دستگاه و عدم پاسخ و فرمان پذیری دستگاه به فشار دادن کلیدهای صفحه کلید یا کلیک کردن روی ماوس وجود داشته باشد. همچنین ممکن است که در بسیاری از بخش ها دستگاه خود شاهد پریدگی و خرابی  تصویر باشید. از این رو احتمال بالایی مبنی بر خرابی CPU دستگاه شما وجود دارد. از این رو پیشنهاد می شود تا در صورت مشاهده ی چنین علائم هایی کارشناسان مرکز فنی اچ پی تماس حاصل فرموده و از راهنمایی کارشناسان در امور فنی استفاده نمایید. با ما در ادامه همراه باشید.

 

شعب اصلی HP

 

خاموشی خودکار کروم بوک ها | خرابی CPU

نسل لپ تاپ های کروم بوک توانست در کنار کاربردی بودن ، هوشمندی بالایی را به دستگاه ها و سیستم عامل خود ببخشد. در بسیاری از مواقع اگر رایانه شما برای مدت طولانی کار کند ( در فضا های سنگین که مادربرد و CPU مشغول کار می باشند.) ، پردازنده ی دستگاه شما بیش از مقدار استاندارد داغ می شود. در چنین شرایطی کروم بوک ها به صورت هوشمند و اسمارت، دستگاه را خاموش و در حالت Sleep قرار می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعویض کارت گرافیک با ما همراه باشید.

این کار باعث می شود تا سلامت مادربرد و CPU دستگاه شما تا مقدار قابل توجه کنترل شود. اما اگر خاموشی دستگاه را در شرایط سبک و خالی از فضای کاری سنگین به صورت دائم و مکرر را تجربه می کنید. این موضوع می تواند زنگ خطری مبنی بر ایراد مادربرد و CPU شما باشد. از این رو می توانید پیش از این که این قطعه به صورت کامل دچار آسیب شود آن را رفع نموده و سلامت دستگاه خود را برگردانید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی ChromeBook اچ پی همراه شوید.

 

خاموشی خودکار کروم بوک ها | خرابی CPU