ارتقا پروبوک های HP | در بسیاری از مواقع حس می کنیم که لپ تاپان کند شده. و به هیچ عنوان پاسخگوی درخواست هایمان نمی باشد. از طرفی دیگر آمادگی کامل برای خرید یک دستگاه نو نداریم. در بسیاری از مواقع بسیاری از کاربران با چنین دو راهی هایی مواجه می شوند که باید باید تصمیمی صحیح و درستی بگیرند. در نظر داشته باشید که خیلی از مواقع ما احساس می کنیم. که لپ تاپ هایمان کند شده و سعی می کنیم تا از روش های نرم افزاری این مشکل را بر طرف کنیم.

از طرفی دیگر نیاز جدی برای صرف هزینه های زیاد جهت تعویض دستگاه خود نداریم. اینجاست که می توانیم با تعویض و ارتقا لپ تاپ های خود علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، عملکرد و پردازش دستگاه خود را تا مقدار قابل توجه ای افزایش دهیم. در ادامه همراه ما باشید. همچنین شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با سایر قطعات جانبی لپتاپ های پروبوک وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

ارتقا پروبوک

ارتقای لپ تاپ های اچ پی ، یک روش موثر ، ارزان و به صرفه به حساب می آید. با توجه به این موضوع شما می توانید به راحتی با تعویض و بالا بردن حجم یکسری از قطعات اصلی دستگاه های خود ، سرعت و عملکرد دستگاهتان را افزایش دهید. سوال متداولی که در این زمینه برای بسیاری از افراد پیش می آید. بحث تعویض قطعات است.

  • تفاوت ارتقا در PC و لپ تاپ تا چه حد با یکدیگر متفاوت می باشد.؟ عموما لپ تاپ ها نسبت به PC ، دارای محدودیت های بیشتری در تعویض قطعات می باشند. به طور مثال کاربران لپ تاپ عموما نمی توانند GPU و یا CPU دستگاه خود را تغییر دهند و از نسل بالاتری استفاده کنند.
  • در هنگام ارتقا لپ تاپ های پروبوک چه قطعاتی باید تعویض گردد.؟ در لپ تاپ های اچ پی ، شما می توانید با تغییر دادن Ram و یا Hard خود ، سرعت و پردازش دستگاه خود را بالا ببرید. البته در نظر داشته باشید که ارتقای همین قطعات نیز به صورت استاندارد دارای محدودیت بوده و هنگام تعویض باید نسبت به گنجایش و استاندارد های لپ تاپ خود عمل کنید.
  • آیا می توان گرافیک لپ تاپ های پروبوک را ارتقا داد. ؟ تعویض GPU عمدتا در لپ تاپ ها کاری نشدنی می باشد. و این قطعه عملا قابل تعویض نمی باشد. در ضمن در نظر داشته باشید. که حتی برای تعویض GPU و بکار گیری گرافیک سازگار با دستگاه خود باید المان های بسیاری را پست سر بگذاریم. که کاری سخت و حوصله سر بر می باشد. پس بهتر است تا به ارتقای گرافیک و CPU ها در لپ تاپ به هیچ عنوان فکر نکنیم.

 

 

ارتقا پروبوک

 

 

 نمایندگی غرب تهران اچ پی

موضوعی که در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با آنها کمی صحبت کنیم ، لپ تاپ های desktop replacement laptop می باشند. این سری از دستگاه ها به صورت محدودی به ما اجازه ی تعویض قطعاتی چون گرافیک را می دهند. این دستگاه ها از لپ تاپ های ، جایگزین PC و دسکتاپ ها می باشند. که عموما در دسته بندی پرو بوک و لپ تاپ های اچ پی قرار ندارند. از این رو شما کاربران گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با این دسته از لپ تاپ ها و نحوه ی عملکرد. آنها با کارشناسان ما در نمایندگی قطعات لپ تاپ های HP و خدمات پس از فروش اچ پی HP در ارتباط باشید.

همچنین در نظر داشته باشید ، اگر شما هم به عنوان کاربران سری پروبوک های اچ پی می باشید. می توانید در سریعترین زمان بدون هیچ محدودیتی با ارتباط با بخش کارشناساسی نمایندگی رسمی در غرب تهران ، اطلاعات مفید و کاربردی در ارتباط با نحوه ی ارتقا و بروز رسانی لپ تاپ های خود دریافت نمایید. در نظر داشته باشید که لپ تاپ های پروبوک در سری های متفاوتی طراحی و به بازار عرضه شده اند. از این رو شما کاربران جهت ارتقای کارت حافظه ، Ram و سایر قطعات این دستگاه ها می توانید با کارشناسان مربوط در ارتباط باشید.

در نظر داشته باشید که تعویض تمامی قطعات لپ تاپ های اچ پی. زیر نظر کارشناسان رسمی و آموزش دیده ی اچ پی انجام می شود. همچنین قطعات بکار رفته در سری لپ تاپ های پروبوک تماما دارای اصالت و تاییده ی کمپانی بوده. و شما می توانید بدون هیچ دغدغه ای قطعات قابل ارتقا را درون دستگاه های خود استاده نمایید.

 

 

 

 نمایندگی غرب تهران اچ پی