تعمیر گرافیک لپتاپ HP probook 455 G7  | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با سخت افزار و کارت گرافیک نسل Pro لپ تاپ های اچ پی بررسی خود را شروع نماییم. پیش از اینکه به سراغ مبحث اصلی بریم لازم است. یاد آور شویم که گرافیک به عنوان یک قطعه ی سخت افزاری درون لپ تاپ های اچ پی دارای مدل ، شناسه و مشخصات فنی متفاوتی می باشد. از این رو ممکن است شما کاربران گرامی در یک دسته بندی از لپ تاپ های اچ پی ، با مدل و شناسه های متفاوتی از کارت های گرافیک رو به رو شوید. در ادامه همراه ما باشید تا در ارتباط با کارت گرافیک ، انواع آن و نوع تعمیر این قطعه ی سخت افزاری مباحث کلیدی تری را ارائه نماییم.

 

تعمیر گرافیک لپتاپ

در قدم اول لازم است بدانید. که گرافیک و نحوه ی عملکرد آن در سیستم های لپ تاپ و سیستم های PC با یکدیگر متفاوت می باشد. پس در نظر داشته باشید که یک حجم مشخص از کارت گرافیک در این دو دستگاه به هیچ عنوان نباید با یکدیگر مقایسه شوند. اما در ارتباط با لپ تاپ های پروبوک ، این دسته از لپ تاپ های اچ پی دارای مدل های بسیاری می باشند. اصلی ترین مشخصه ی آنها کارایی بی نظیر به همراه استحکام بسیاری بالای بدنه و قطعات می باشد. یکی از اصلی ترین دلایل محبوبیت لپ تاپ های پروبوک ، کارایی بالا ، طراحی زیبا و استحکام مناسب بدنه ای می باشد. لپ تاپ های پروبوک در دسته بندی اچ پی از مدل های روزمره تا مدل ها پروفشنال توسط مهندسین اچ پی طراحی شده اند.

همین موضوع باعث شده تا کاربران پیش از خرید این دستگاه بتوانند. بنا به نیاز و احتیاجات روزمره ی خود دستگاهی مناسب و سازگار، خریداری کنند. در ارتباط با پردازنده ی گرافیکی لپ تاپ های پروبوک لازم است بدانید. که این نوع پردازنده ها به صورت تخصصی توسط شرکت تولید کننده که معمولا شرکت های AMD ،  Rayzen و NVIDIA می باشند. درون لپ تاپ های پروبوک به صورت onboard قرار میگیرد. از این رو شما می توانید با توجه به پردازنده ی مد نظر خود از لپ تاپ های Pro HP استفاده کنید.

 

 

تعمیر گرافیک لپتاپ

 

 

تعمیرگاه مجاز لپ تاپ

در نظر داشته باشید. که لپ تاپ به خصوص نسل پروبوک به عنوان نسلی مهم و قابل توجه بین طرفداران و کاربران اچ پی شناخته می شود. تنوع بیش از اندازه ی این دستگاه در دسته ماشین های رایانه ای اچ پی باعث شده. تا کاربران و مصرف کنندگان و شمار قابل توجه ای از افراد از سری پروبوک به عنوان لپ تاپ اصلی خود استفاده نمایند. در نظر داشته باشید که تعمیرات به خصوص تعمیرات حساسی چون گرافیک و نحوه ی انجام آن در این دستگاه ها بسیار مهم و قابل اهمیت می باشد. در همین راستا نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش لپ تاپ های اچ پی این امکان را به شما کاربران گرامی می دهد. تا بتوانید به راحتی و بدون هیچ دغدغه ای با مراجعه به تعمیرگاه مجاز ایرادات و مشکلات ناشی از نقص قطعه ی گرافیک را در دستگاه خود بر طرف نمایید.

 

 

 

تعمیرگاه مجاز لپ تاپ

 

 

 

ایرادات گرافیکی لپ تاپ چگونه به وجود می آیند؟ نصب و اجرای هر گونه محتوای سنگین و خارج از توان گرافیک دستگاه ها ، انجام کار های روزمره ی سنگین ، ورود بد افزار ها و ویروس ها به درون دستگاه ها را می توان یکی از اصلی ترین عامل تخریب قطعه ی گرافیک به شمار آورد. از این رو پیشنهاد می شود تا به هیچ عنوان از محتوا و یا بازی بیش از توان گرافیکی خود استفاده نکنید و در حفظ قطعات دستگاه کوشا باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مادربرد اصلی پروبوک های نسل 5 با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

علائم خرابی گرافیک در پروبوک HP

در نظر داشته باشید که یکی از اصلی ترین قطعات در بخش ماشین های رایانه ای اچ پی مانیتور و ال سی دی ها می باشند. این قطعه توانایی نمایانگر بیش از 80 درصد از ایرادات لپ تاپ را به کاربران می دهد. در خصوص ایرادات گرافیکی نیز صفحه ی نمایشگر اصلی ترین بخش برای نمایش به حساب می آید. از این رو ممکن است هنگام استفاده شما با کندی ، شطرنجی شدن صفحه ، خاموش بودن و فریم فریم شدن رو به رو شوید. اگر با این ایرادات مواجه شدید می توانید احتمال زیادی را مبنی بر آسیب گرافیک دستگاه های پروبوک بدهید. با ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید. همچنین شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با مادربرد های اورجینال نسل 5 و 7 لپتاپ های HP وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

 

 

علائم خرابی گرافیک در پروبوک HP
تعمیر گرافیک لپتاپ