تعویض کارت گرافیک | تعویض GPU لپ تاپ HP  ، امروز قصد داریم تا در رابطه با کارت گرافیک  درون لپ تاپ های اچ پی ، و نحوه ی تعویض آن با هم گفت و گو کنیم. شاید نحوه ی عمل کرد گرافیک بروی مادر برد لپ تاپ اچ پی برای بسیاری از افراد جالب باشد . در ادامه با ما همراه باشید. همچنین شما می توانید برای آشنایی بیشتر در رابطه با کارت گرافیک ، با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

تعویض کارت گرافیک

عموما کارت های گرافیک درون لپ تاپ های اچ پی به دو دسته AMD و NVIDIA تقسیم می شوند. تمامی این کارتریج ها درون مادربرد لپ تاپ های اچ پی جای می گیرند. بازار فروش و ارتقای گرافیک لپ تاپ در این چند سال بسیار پر رونق تر از سالیان پیش بوده است. زیرا که بسیاری از افراد تمایل به ارتقای کارت گرافیک خود دارند. همچنین در صورت تمایل می توانید با ورود به لینک رو به رو ، آشنایی با cpu لپ تاپ HP را به طور کامل فرا گیرید. با ما در تماس باشید.

 

تعویض کارت گرافیک
تعویض کارت گرافیک

 

تعویض کارت گرافیک لپ تاپ های اچ پی ، برای تعویض این قطعه ی حساس پیشنهاد می شود. که به کارگاه مجاز لپ تاپ اچ پی مراجعه فرمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ی 89392 تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در نمایندگی رسمی مفتخراند تا شما را در این راه همراهی نماییند.

 

ارتقا گرافیک در لپ تاپ HP

در این پست سعی داریم علاوه بر معرفی کارت گرافیک ها ، نحوه ی تعویض آنها را نیز بروی برد لپ تاپ به شما آموزش دهیم با ما همراه شوید. به طور کل گرافیک درون دستگاه ، جز پیچیده و مهمی دارد. بیشتر افراد با نحوه ی کارایی و اهمیت کارت های گرافیک درون لپ تاپ آشنا هستند. کارت گرافیک در کنار Hard و RAM جز قطعات بسیار حساس مادربرد محسوب می شوند.

 

ارتقا گرافیک در لپ تاپ HP
تعویض کارت گرافیک

 

وظیفه ی کارت گرافیک درون لپ تاپ ها از ساده ترین پارتشن های گرافیکی مانند تماشای فیلم تا پیچیده ترین عملیات ها مانند پردازش تخصصی ،ساخت و پردازش برنامه و یا بازی های گرافیکی می باشد. کارت های گرافیکی ، به دو صورت مجزا و اختصاصی می باشد. شما می توانید با استفاده از کارت های گرافیکی اختصاصی ، عملیات های سنگن مانند ساخت فیلم و … را انجام دهید.

 

 

تفاوت کارت های گرافیک لپ تاپ HP

همانطور که در ابتدا ، ذکر شد. کارت های گرافیک لپ تاپ های HP عموما به صورت AMD و NVIDIA تشکیل شده اند. تفاوت های بسیاری بین این دو کارت گرفیک ، وجود دارد که در قالب های متفاوتی درون لپ تاپ های اچ پی ، جای گرفته اند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

تفاوت کارت های گرافیک لپ تاپ HP 
تعویض کارت گرافیک

 

نحوه ی تعویض ، کارت گرافیک درون لپ تاپ های اچ پی پگونه می باشد. پیش از این که به سراغ توضیحات این بخش برویم. بهتر است بدانید ، که در نظرسنجی های اخیر ما ، بسیاری از افراد سوالاتی مبنی بر ، ارتقای ، کارت گرافیک لپ تاپ های اچ پی داشتند. بهتر است بدانید که بسیاری از کارت های گرافیک ، توانایی ارتقا را دارند. حال به موضوع اصلی ، یعنی تعویض کارت گرافیک HP می پردازیم.

 

نحوه ی تعویض کارت گرافیک نمایندگی غرب تهران

برای تعویض کارت گرافیک لپ تاپ های اچ پی ابتدا باید ، دستگاه خود را به صورت کامل خاموش نمایید. سپس برای دسترسی به مادربرد دستگاه حتما باید ، قاب D را باز نمایید. توجه داشته باشید که پیش از شروع حتما محفظه ی اصلی ، قاب درایور . ماژول بی سیم ، ماژول Wan بی سیم ، فن CPU ، فن VGA و هیت سینک را بردارید.

بروی مادربرد ، دو پیچ سه میلیمتری T8 سر Torx که وظیفه ی آنها پیچ کردن گرافیک به برد سیستم را بر عهده دارد. همچنین این سیستم ، اجازه دارد تا در حالت کشش فنر آزاد شود. لبه های گرافیک را بگیرید و به آرامی بکشید تا برداشته شود. پیش از این کار در نظر داشته باشید که کارت گرافیک جدید خود را تهیه کرده و پس از برداشتن ، کارت گرافیک قدیمی ، کارت گرافیک جدید را جایگزین کنید.

 

نحوه ی تعویض کارت گرافیک نمایندگی غرب تهران
تعویض کارت گرافیک

 

چیپ گرافیک مادربرد لپتاپ HP

صفجه ی گرافیکی را که از درون مادربرد بیرون کشیدید. را درون کیسه ی مخصوص استاتیک برد قرار دهید. حال نوبت جایگزینی ، چیپ جدید می باشد. لبه ی کارت گرافیک جدید را بگیرید و ان را از دورن کیسه ی استاتیک بیرون بکشید. توجه داشته باشید که هنگام جا به جایی آسیبی به چیپ های کارت گرافیک وارد نشود. بریدگی را در برد گرافیک با کلید موجود در شکاف برد گرافیکی روی برد سیستم تراز کنید.

 

چیپ گرافیک مادربرد لپتاپ HP 
تعویض کارت گرافیک

 

کارت گرافیک را با زاویه ایی صحیح ، به آرامی در شکاف مادربرد سیستم قرار دهید. هنگام این کار ، صفحه ی گرافیک به صورت اوریب به پایین فشار دهید. پیچ های موجود ، سه میلی متریT8 Torx-head را بروی برد جدید ببندید.به طوری که برد گرافیک به صورت کامل بروی برد سوار شود.

 

نمایندگی رسمی اچ پی در غرب تهران

پس از انجام تمامی این مراحل ، تقریبا کار تعویض ما به طور کل تمام شده است. توجه داشته باشید که ، شما می توانید از طریق ویدیوایی که در ابتدای  این صفحه قرار گرفته ، به راحتی مراحل تعویض را انجام دهید. توجه داشته باشید ، همانطور که در ابتدا ، گفته ایم . تعمیر و تعویض ، برد لپ تاپ اچ پی ، امری کاملا تخصصی می باشد و نیازمند به دانش کافی ، در حوزه ی الکترونیک دارد.

 

نمایندگی رسمی اچ پی در غرب تهران 
تعویض کارت گرافیک

 

در ادامه تنها کافیست تا شما محفظه ی اصلی ، قاب درایور . ماژول بی سیم ، ماژول Wan بی سیم ، فن CPU ، فن VGA و هیت سینک را سر جای خود قرار دهید. در پایان قابD   لپ تاپ خود را ببندید و سیستم را روشن نمایید. همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه ی تعمیرات و ارتقای کارت گرافیک لپ تاپ ، می توانید با کارشناسان ما در نمایندگی  لپتاپ اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان پاسخگوی شما خواهند بود .