نمایندگی پلاترهای اچ پی در آزادی جهت کاربران ساکن در محدوده .میدان آزادی و مناطق اطراف معرفی می گردد.امروزه گستردگی استفاده از ماشین های. اداری در اداره ها ، شرکت ها ، فروشگاه ها و حتی منازل بسیار. بیشتر و پررنگ تر از گذشته می باشد.شاید هیچ یک از ما یک روز کاری را به پایان نرسانیم. مگر آنکه به نحوی از یکی از انواع ماشین های اداری استفاده نماییم.

پرینت ، کپی و اسکن اسناد و مدارک در اداره ها و شرکت ها تنها بخشی از آن می باشد.کمپانی های بسیاری در زمینه طراحی و تولید انواع ماشین های اداری فعالیت می نمایند..شاید بتوان شرکت اچ پی hp را مهمترین و بزرگترین آنها دانست.

هم اکنون محصولات شرکت اچ پی hp تقریباً در تمام نقاط جهان از محبوبیت و فروش بالا برخوردار هستند.کاملاً بدیهی ست با توجه به این حجم از استفاده از محصولات ، نیاز به خدمات پس از فروش،تامین مواد مصرفی و امکان تعمیرات تخصصی این این محصولات نیز وجود دارد.

نمایندگی تعمیر پلاترهای اچ پی در آزادی

مراکز بسیار زیاد و مختلفی که متاسفانه عموما هم از اعتبار و تخصص کافی جهت این امر برخوردار نیستند،خود را به عنوان نمایندگی اچ پی hp معرفی میکنند.متاسفانه به دلیل عدم  نظارات کافی تعداد این مراکز هر روزه در حال افزایش می باشد.مراکزی که به دلیل عدم  دانش فنی کافی نه تنها دستگاه مشتریان را به درستی عیب یابی و تعمیر نمی‌کنند،بلکه حتی ممکن است باعث ایجاد مشکلات جدید و یا حتی خسارت های جبران ناپذیر به دستگاه شوندو به دلیل عدم وجود گارانتی تعمیر در این مراکز ، خسارت های احتمالی متوجه کاربران می گردد.

از این رو  نمایندگی ماشینهای اداری و رایانه اچ پی hp ، اقدام به راه اندازی دفاتر و تعمیرگاه های مجاز این برند در محله‌های مختلف نموده است.به این ترتیب کاربران می توانند با خیال آسوده و بدون نیاز به طی کردن مسافت طولانیو یا جستجو برای یافتن مراکز مجاز و معتبر ، به این دفاتر و یا تعمیرگاه ها مراجعهو خدمات خرید یا تعمیرات انواع ماشینهای اداری و رایانه ای اچ پی hp را دریافت نمایند.محدوده نمایندگی اچ پی آزادینمایندگی اچ پی آزادی یکی از این مراکز می باشد که بخشی از منطقه غرب تهران را تحت پوشش خدمات فروش و پشتیبانی محصولات اچ پی hp قرار داده است.

مراکز تحت پوشش پلاترهای اچ پی در آزادی

از جمله: خیابان آزادی ، میدان آزادی ، خیابان طرشت ، بزرگراه محمدعلی جناح ، بزرگراه آیت الله سعیدی

بزرگراه شیخ فضل الله نوری ، بلوار عزیزی ، بلوار اکبری ، بزرگراه یادگار امام ، بلوار صالحی ، خیابان تیموری

خیابان حسینمردی ، خیابان سلطان محمدی ، میدان سماء ، خیابان فرزانه ، خیابان لطفعلی خانی

خیابان حبیب اله ، میدان تیموری ، خیابان غدیر ، میدان استاد معین ، خیابان پازوکی ، خیابان میرقاسمی

بلوار استاد معین ، خیابان ۲۱ متری جی ، خیابان بهمن پور ، خیابان سی متری جی ، خیابان هاشمی

خیابان دامپزشکی ، خیابان طوس ، خیابان رفعتی پور ، خیابان محمدخانی ، خیابان نجارزاده

خیابان شهیدان ، خیابان صاحب زمان ، خیابان شادگان ، خیابان دکتر هوشیار ، خیابان حبیب زادگان

خیابان نورگاه ، خیابان هرمزان ، خیابان فیروزآبادی ، خیابان بایندریها ، خیابان دهقان ، خیابان دستغیب

و کلیه خیابان ها و مناطق محدوده یاد شده ، تحت پوشش خدمات نمایندگی اچ پی آزادی قرار دارند.

گارانتی فروش و تعمیرات پلاتر

کلیه کاربران محصولات اچ پی hp ساکن در مناطق یاد شده ، اعم از انواع پرینتر ، پلاتر ، اسکنر ، لپ تاپو یا سایر ماشینهای اداری تولید اچ پی hp می توانند جهت خرید و یا دریافت خدمات پس از فروشو یا تعمیر هریک از محصولات اچ پی hp به نمایندگی خیابان آزادی واقع در بزرگراه نیایش مراجعهو یا جهت دریافت مشاوره با شماره تلفن 88629597 تماس حاصل نمایند.

همکاران امور مشتریان ، واحد فروش و کارشناسان و. متخصصان تعمیرگاه نمایندگی اچ پی آزادی آماده ارائه خدمات .به کاربران می باشد.لازم به ذکر است. کلیه محصولات که از طریق این مرکز به کاربران ارائه می شود. دارای گارانتی معتبر اچ پی hp بودهو همچنین .کلیه خدمات پس از فروش و تعمیرگاهی این نمایندگی تحت پوشش گارانتی تعمیرات اچ پی hp قرار دارد.

اگر در منطقه آزادی و غرب تهران ساکن هستید ، دیگر مشکلی از بابت دسترسی آسان.و مطمئنبه نمایندگی مجاز و تعمیرگاه معتبر. محصولات اچ پی hp نخواهید داشت.. نمایندگی اچ پی آزادیجهت انجام کلیه امور مربوط به محصولات. این شرکت آماده به خدمت می باشد.