قطعات 438N در نمایندگی اچ پی | در نظر داشته باشید که کاربران و مصرف کنندگان بسیاری در ارتباط با نحوه ی خرید و ثبت سفارش قطعات پرینتر های اچ پی گزارشاتی را برای نمایندگی ارسال می نمایند. از این رو ما نیز تصمیم گرفتیم تا در ارتباط با قطعات پرینتر های لیزری 438N و مشخصات این سری از چاپگر ها اطلاعات بیشتری را در اختیار شما کاربران گرامی قرار دهیم. در نظر داشته باشید که قطعات و توجه به موجودی آنها در زمینه ی ماشین های اداری پیش از خرید دستگاه ها کمک بسیاری زیادی به ما خواهند کرد. با ما در ادامه همراه شوید.

 

قطعات 438N

پرینتر های اچ پی برای انجام امورات مربوط به چاپ از قطعات بسیاری استفاده می کنند . گاه این قطعات به صورت مصرفی و گاه به صورت قطعات بردی و اصلی می باشد. از این رو باید توجه ویژه ای به ظرفیت و نوع کار پرینتر های خود داشته باشیم . زیرا که فشار بیش از حد و یا استفاده ی نا درست از پرینتر های حساسی چون HP 438N عواقب خوبی را در پی نخواهد داشت . در این بخش ابتدا به قطعات اصلی این دستگاه اشاره خواهیم داشت. همانطور که می دانید این پرینتر در دسته چاپگر های سه کاره ی لیزری قرار گرفته است. این به این معنی است که این دستگاه علاوه بر توانایی چاپ ، قادر به اسکن و کپی نیز می باشد.

در نگاه اولیه متوجه خواهید شد که HP 438N قطعه ای به عنوان ADF نداشته و تنها اسناد را با استفاده از اسکنر Flat خود اسکن و کپی می کند. همچنین لازم است بدانید که این دستگاه از سری پرینتر های A3 کمپانی اچ پی می باشد . از این رو طبیعی است که همچون سایر A3 های دیگر از قطعاتی همچون فرمتر ، فیوزینگ ، موتور و … تشکیل شده باشد . در نظر داشته باشید که فشار مضاعف به این دستگاه باعث آسیب رسیدن به قطعات آن در بخش موتور و برد خواهد شد . پس پیشنهاد می شود تا با توجه به استاندارد های اعلامش ده از چاپگر هایی چون HP 438N استفاده نمایید تا دچار ایراد نشوید | قطعات 438N

 

 

قطعات 438N

 

hp-office

در کنار قطعات اصلی این دستگاه ، شاهد حضور قطعاتی مهم تحت عنوان قطعات مصرفی می باشیم . قطعات مصرفی پرینتر های اچ پی شامل مواردی چون قطعات کاغذ کش ، کارتریج ، کاغذ و … می شوند. اصلی ترین بخش قطعات مصرفی نیز مربوط به کارتریج ها می باشد. در نظر داشته باشید که هنگام استفاده از کارتریج های پرینتر M438N ، توجه زیادی به سلامت و کیفیت چاپ آن داشته باشید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با  پرینترهای فرمت بزرگ با ما در نمایندگی رسمی اچ پی همراه شوید.

پیشنهاد می شود پس از اتمام تونر ، مجدد کارتریج های شرکتی و اورجینال را تهیه نمایید تا در چاپ و سیستم کار پرینتر خود دچار ایراد نشوید. همچنین لازم به ذکر است که کارتریج این سری از چاپگر های بزرگ و A3 کمپانی اچ پی سری 335A می باشد. این کارتریج لیزری مشکی A3 با کیفیت بالای خود توانایی چاپ تا 7500 برگ در پرینتر 438،  به کاربران ارائه میدهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با لوازم جانبی پرینتر های HP با ما در نمایندگی رسمی فروش همراه شوید.

 

hp-office

 

معرفی HP 438N | اچ پی در غرب تهران

همانطور که می دانید و اعلام نمودیم . اچ پی 438N از سری چاپگر های A3 کمپانی اچ پی می باشد . پس با این وجود 438 توانایی چاپ در ابعاد A6-A5-A4-A3-B5 و … را دارد. تکنولوژی چاپ این دستگاه به صورت تک رنگ بوده و با استفاده از کارتریج سری 335A تنها اسناد را به صورت سیاه و سفید به چاپ می رساند. رزولوشن پرینت این دستگاه توسط شرکت 1200 Dpi اعلام شده است . پس با این وجود شما قادر هستید تا اسنادتان را با کیفیت بسیار بالایی به چاپ برسانید. همانطور که از شواهد پیداست ،  HP 438N به مورد استفاده ی ادارات و سازمانها قرار گرفته است . همچنین این دستگاه با قابلیت  N توانایی چاپ از طریق شبکه را به کاربران خود ارائه می دهد.

 

نظرات کاربران پرینترهای چندکاره HP طبق آخرین آمار واحد امور مشتریان حاکی از ورود این دسته بندی از پرینترهای اچ پی در حوزه مصارف خانگی ست. تولیدات جدید این کمپانی در دسته بندی چاپگرهای چندکاره به لحاظ تغییر نوع کاربری از اداره و سازمانهای پر مصرف تا خانه و کاربری های سبک سبب تغییر در مکانیزم تولید دستگاهها شده. ابعاد کوچکتر ، سرعت متعادلتر ، توان چاپ پایین تر و تعداد خروجی کارتریج در این نوع کاربری تقلیل یافته است. کیفیت در این نوع کاربری همچنان 600 در 600 یا 1200 در 1200 DPI حفظ شده و تغییر چندانی با چندکارههای سرعت بالای اداری نداشته است | قطعات 438N