کابل usb | اتصال اچ پی و اندروید ، نصب پرینتر اچ پی بروی سیستم عامل اندروید ، همانطور که می دانید سیستم عامل اندروید یکی از پر استفاده ترین دیوایس ها برای کاربران در سراسر دنیا می باشد. از طرفی دیگر شما می توانید با استفاده از  پرینتر های بی سیم اچ پی قابلیت اتصال از طریق وای فای را برای چاپ خود فراهم  می کند.

 

 

کابل usb

قابلیت اتصال از طریق وای فای به پرینتر های اچ پی باعث شده تا کاربران و مصرف کنندگان دیگر درگیر ، اتصالات و کابل های اضافی در انجام عملیات چاپ نداشته باشند  و بتوانند به راحتی بدون هیچ مشکل و قطعی ارتباط ، عملیات چاپ خود را انجام دهند. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

کابل usb
کابل usb

 

برای اتصال به پرینتر های اچ پی از طریق سیستم عامل اندروید نیازمند یک کابل USB و تبدیل OTG می باشیم. در ادامه روند نصب پرینتر را بروی این دیوایس به شما آموزش می دهیم . اما قبل از آن بهتر است بدانید که از طریق نصب پنرم افزار اچ پی نیز می توانید به راحتی به پرینتر بی سیم HP متصل شوید.

 

 

چگونه اچ پی بروی اندروید نصب میشود با OTG

نصب پرینتر در سیستم عامل اندروید. از طریق یک کابل او تی جی و یک تبدیل یو اس بی ، اتصال بین پرینتر و گوشی را فراهم نمایید. سپس برای راه اندازی پرینتر ، با استفاده از دکمه ی پاور سیستم خود را روشن کرده تا پردازش آن کامل شود.  توجه داشته باشید که سیستم عامل اندرویدتان بالاتر از 4.0 باشد.

 

چگونه اچ پی بروی اندروید نصب میشود با OTG
کابل usb

 

با استفاده از پلاگین hp print service  را ، در گوشی هوشمند اندروید خود نصب نمایید. این برنامه را می توانید ، از فروشگاه مجاز خود سیستم عامل دانلود ، ثبت نام و اجرا نمایید. کابل و اتصالات مورد نیاز را می توانید از مرکز پشتیبانی اچ پی تهیه نمایید.

 

یو اس بی در پرینتر های HP

برای اتصال ، ابتدا انتهای کابل USB را به پشت درگاه پرینتر متصل کرده و سپس خروجی دیگر آن را به قسمت مشخص شده ی تبدیل otg متصل نمایید. پس از اتصال صحیح کابل ورودی او تی جی را به درگاه شارژر گوشی هوشمند خود متصل کنید. ( اتصال Micro –usb کابل او تی جی به درگاه Micro – usb دستگاه Android )

 

یو اس بی در پرینتر های HP کابل usb | اتصال اچ پی و اندروید
کابل usb

 

پس از اتصال کامل پیامی در صفحه ی گوشی هوشمند شما ظاهر می شود. در دستگاه اندروید خود، روی گزینه ی تنظیمات افزونه HP print service  به عنوان پیش فرض روی  این گزینه ( use by default for this USB device)  ضربه بزنید.  سپس برای ادامه ی روند نصب بروی گزینه ی اداه کلیک فرمایید. نصب پرینتر وایرلس HP چگونه می باشد؟ کلیک کنید تا به صفحه ی مورد نظر منتقل شوید.

 

 

تعمیرات اتصال usb در نمایندگی جنوب تهران | کابل usb

پس از اتصال کامل می توانید اسناد و تصاویر ذخیره ی خود را با استفاده از برنامه ی مورد نظر ویرایش و چاپ نمایید. حال، فایل سندی که نیاز به چاپ آن دارید باز کنید. به طور مثال ما از یک عکس برای ، آموزش استفاده می کنیم. از طریق منوی گالری وارد فایل که عکس در آن قرار دارد بشوید.

از طریق منوی سه خطی ، گوشی های اندروید می توانید به قسمت share یا menu برسید. سپس برای انجام پرینتر باید روی گزینه ی print ضربه بزنید تا عکس به منوی موربوط به پرینتر برای شما نمایش داده شود. حال برای پرینت گرفتن از این عکس باید ، روی گزینه های بیشتر کلیک کنید.

 

تعمیرات اتصال usb در نمایندگی جنوب تهران | کابل usb
کابل usb

 

کارشناسی نصب چندکاره های اچ پی در نمایندگی HP جنوب تهران

پس از اینکه بروی گزینه های بیشتر.منوی پرینت گوشی اندروید خود کلیک کردید. می توانید نام پرینتری اچ پی که به آن متصل شدید را مشاهده نمایید. عموما قبل از نام پرینتر یک کلمه ی usb قرار دارد که ما متوجه شویم این پرینت از طریق کابل یو اس بی انجام می شود. دیوایس های HP ، برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 

کارشناسی نصب چندکاره های اچ پی در نمایندگی HP جنوب تهران
کابل usb

 

همچنین در منوی پرینت گوشی اندروید شما می توانید. تنظیماتی روی سندی که در نوبت چاپ است انجام دهید. ، به طور مثال می توانید اندازه ، رنگ ، فونت ، تعداد و خیلی از گزینه های چاپ را تغییر دهید. پس از اینکه تمامی این مراحل را پشت سر گذاشتید از طریق گزینه ی پرینت می توانید. اسناد خود را به راحتی چاپ نمایید. اسناد شما دقیقا مطابق با نوع تنظیمات شما چاپ خواهد شد.

 

راهنمای نصب پرینتر HP بروی گوشی هوشمند

شما می توانید پس از پایان عملیات چاپ ، بای امنیت بیشتر کابل یو اس بی و او تی جی را از پشت پرینتر و درگاه گوشی هوشمندجدا نمایید. اگر مراحلی که توضیح داده شد. را به درستی طی کردید. هیچ ایرادی در انجام عملیات چاپ از طریق کابل یو اس بی برای شما پیش نمی آید.

همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. ما در کوتاه ترین مدت پاسخگوی شما در بخش پشتیبانی فنی خوهیم بود.  همچنین شما می توانید برای آموزش نصب پرینتر HP | سیستم عامل ویندوز ، کلیک کنید.

 

راهنمای نصب پرینتر HP بروی گوشی هوشمند
کابل usb