ارور اسکن داکیومنت چندکاره های اچ پی | همانطور که می دانید در سری پرینتر های Multifunction ما شاهد قابلیتی به نام اسکن اسناد می باشیم. دستگاه های لیزری و جوهرافشان اچ پی در دسته چاپگر های سه و چهار کاره این قابلیت را به ما می دهند. که بتوانیم بدون نیاز به یک اسکنر مجزا ، اسنادمان را با سرعتی مطلوب و کیفیتی بالا به چاپ برسانیم. از این رو شما می توانید به صورت کاربردی و سریع ، نیاز های خود را در زمینه ی چاپ بر طرف ساخته و با حداقل هزینه اسنادتان را اسکن کنید. در بسیاری از مواقع هنگام استفاده از اسکن ممکن است با اخطار هایی چون Scanner Error ،  scan document ،  خطای عدم دسترسی و … مواجه شوید. ما در ادامه در ارتباط با بررسی این ایرادات نکاتی را ارائه خواهیم داد. جهت آشنایی بیشتر با بخش معرفی اسکنر HP با ما همراه شوید.

 

ارور اسکن داکیومنت

ارور اسکن داکیومنت چندکاره های اچ پی | در نظر داشته باشید که دستگاه های Multifunction توانایی اسکن اسناد را بروی سیستم به کاربران خود می دهند. به طور کلی ایرادات اسکنر ها به دو دسته تقسیم می شوند. ایرادات مربوط به ویندوز و سیستم ، ایرادات سخت افزاری اسکنر HP . برای رفع بسیاری از ایرادات می توان از طریق سیستم و نرم افزار اقدامات لازم را انجام داد. در بسیاری از مواقع اسکنر HP شما، به دلیل وجود برخی از فایل های مخرب بروی سیستم ، شروع به کار نمی کند. برای رفع این موضوع می توانید.  ازگزینه ی SFC برای رفع ایراد خود اقدام کنید. برای دسترسی به آن تنها کافیست گزینه ی CMD را در کادر جستجو تایپ نموده ، روی Command Prompt کلیک راست کرده و Run as administrator را انتخاب کنید. در نظر داشته باشید که درون پنل Command Prompt دستور زیر را تایپ کرده و Enter را فشار دهید. سپس ، پس از گذشت زمانی کوتاه و بررسی سیستم اجازه دهید تا عملیات با موفقیت بروی سیستم اعمال شود.

 

 

 

 

 

ارور اسکن داکیومنت

 

نمایندگی HP جنوب تهران

مورد دیگری از خطا های نرم افزاری که در اسکنر های اچ پی به وجود می آید. مبحث ، درایور و افزونه ی اتصال بین سیستم و اسکنر می باشد. از این رو شما کاربران گرامی می توانید با چک کردن این نرم افزار نسبت به درایور و سیستم خود مطمئن شوید. برای چک کردن این موضوع می توانید از بخش Control وارد بخش مورد نظر خود شوید. در نظر داشته باشید که در بسیاری از موارد شما با پاک کردن دستی نرم افزار و نصب مجدد آن می توانید اسکنر خود را مجددا به کار بی اندازید. پس از ورود به منوی کنترل ) برای جست و جوی این منو پیشنهاد می شود. تا از میانبر Win+R استفاده نمایید.) از بخش منوی کنترل به منوی Programs and Features بروید.

 

 

 

نمایندگی HP جنوب تهران

 

 

 

 

پس از انتقال به این منو می توانید با یک جست و جوی ساده نرم افزار و یا درایور سیستم خود را تشخیص داده و آن را به صورت دستی Uninstall کنید. پس از حذف درایور مربوطه بهتر است تا یک بار به صورت کامل سیستم خود را ریستارت کنید. تا تغییرات اعمال شده بروی سیستم اعمال شود. در ادامه شما می توانید با توجه به برند اچ پی و وب سایت رسمی آن ، مرتبط با نوع ویندوز خود بار گزاری کرده و مراحل و دستورالعملهای لازم را جهت نصب دستگاه انجام دهید.

 

ایرادات سخت افزاری اسکنر های HP | ارور اسکن داکیومنت

هر کدام از دستگاه های اچ پی ممکن است بنا به ایرادات متفاوت در هنگام کار با مشکلات سخت افزاری رو به رو شوند. از این رو در مواجه با این گونه ایرادات به شما پیشنهاد می کنیم. که در ابتدا پس از خاموش کردن دستگاه خود ، اتصالات و تمامی ورودی های دستگاه را چک کرده. و سپس ، چاپگر و یا اسکنر خود را به مراکز مجاز تعمیرگاهی ارسال نمایید. در نظر داشته باشید که تمامی ارور و خطا های اسکنر ، پرینتر های اچ پی در مزاکر مجاز قابل تعمیر می باشند. و شما می توانید جهت برطرف شدن آنها با کارشناسان ما در ارتباط باشید. همچنین در نظر داشته باشید که شما کاربران گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینتر های سرعت بالا اچ پی در نمایندگی وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

 

 

 

ارور اسکن داکیومنتایرادات سخت افزاری اسکنر های HP

 

 

برای اطلاع از آخرین تغییرات در امور نمایندگی شعب استان تهران میتوانید از این پس با ارسال تیکت از بخش تماس با ما اچ پی در سامانه hpaba.com و برقراری کانکشن با اوپراتورهای این بخش در تماس باشید. شارژ کارتریجهای لیزری مشکی و رنگی در مرکز امور مشتریان با دستگاه تمام اتوماتیک و بدون دخالت دست ، بصورت ویکوم تونر زائد و تخلیه کامل و شارژ فول مخزن با مواد مصرفی اورجینال HP صورت خواهد گرفت.

تعمیرات بخش های مختلف ائم از رایانه و ماشین های اداری در واحد فنی شرکت و در بخش انجینیرینگ در قالب واحدهای تعمیرات لپ تاپ ، PC ، پرینتر ، اسکنر ، پلاتر و کپی صورت خواهد گرفت. اعزام تکنسین در محل بابت دستگاههای بزرگ من جمله پلاتر و کپی حتی برای شهرستانها امکان پذیر است.