نصب وایرلس hp135w در نمایندگی | همانطور که می دانید اچ پی در راستای کسب رضایت کاربران خود ، با طراحی ویژگی W ، توانست تا قابلیت اتصال به وای فای و چاپ از طریق شبکه ی اینترنتی را برای کاربران مهیا سازد. از سری مزایای این آپشن می توان به چاپ سریعتر ؛ امکان ویرایش توسط ادیتور گوشی / لپ تاپ / تبلت ، چاپ بدون نیاز به سیم و … اشاره نمود. در همین راستا این قابلیت درون پرینتر های اچ پی بسیار محبوب و قابلیت پر استفاده ای شد. در همین راستا پیشنهاد می شود تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی استفاده و نحوه ی نصب وایرلس در پرینتر های لیزری با نا همراه شوید.

 

به جرعت می توان بیان نمود که ویژگی چاپ از طریق پنل Wireless یا همان اتصال از طریق وای فای به عنوان یکی از کاربردی ترین آپشن ها برای افرادی که همواره از پنل های متفاوتی همچون گوشی خود چاپ را انجام می دهند. به حساب می آید. بسیاری از کاربران ممکن است از این قابلیت با نصب افزونه های متفاوت از راعه دور نیز استفاده می نمایند. البته در نظر داشته باشید که نسل چاپگر های Wi-Fi به دو شکل تقسیم شده است. یک نسل چاپگر های دارای دایرکت و نسل چاپگر های مورد نیاز به مودم. در ادامه ارتباط با تفاوت هر دو نسل اطلاعات کافی را خدمت شما کاربران ارائه می دهیم.

 

نصب وایرلس

عملکرد قابل اعتماد و پرسرعت با قابلیت اتصال دو باند یکی از بهترین آپشن ها برای چاپگر های اچ پی به حساب می آید! در این بخش ابتدا با شعار اصلی این کمپانی در راستای تولیدات محصولات Wireless خود شروع نمودیم.  چاپگرهای بی‌سیم یکپارچه HP، به شما این امکان را می‌دهد تا با سرعت بیشتری به اهداف خود رد چاپ دسترسی پیدا کیند. این گزینه علاوه بر راحتی بیشتر ، سرعتی مطلوب تر را نیز به کاربران ارائه می دهد. در انتهای بخش قبلی در ارتباط با امکان استفاده از وایرلس به دو شکل را به شما معرفی نمودیم. Wi-Fi و Direct ! استفاده از کدوم نسل از این چاپگر ها برای کاربران آسان تر می باشد. البته این نکته را فراموش نکنید که بسیاری از چاپگر های سری W ، امکان اتصال سیستم عامل های Android و IOS را به ما می دهند.

در نظر داشته باشید که امکان چاپ چاپگر ها از طریق وایرلس امکانی می باشد که کاربران می توانند با محیا نمودن یک مودم به صورت واسطه امکان اتصال به شبکه ی وای فای را به کاربران می دهد. اما در بخش چاپگر های دایرکت ما شاهد اتصال به مراتب آسان تری می باشیم. با این اوصاف تنها کافیست تا کاربران گوشی همراه یا تبلت خود را برداشته و از طریق بخش وایرلس پرینتر را پیدا نموده و دکمه ی اتصال را بزنند. البته رد نظر داشته باشید که بسیاری از افراد که چاپگر خود را به صورت Enterprise خریداری می کنند اتصال از طریق مودم را به سری دایرکت ترجیح می دهند. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید.جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با اتصال اچ پی وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

 

 

 

نصب وایرلس

 

 

نصب وایرلس hp135w | اعزام تکنسین اچ پی

همانطور که تا به این لحظه متوجه شدید. پرینتر های وایرلس درا خود به تنهایی دارای دو گروه می باشند. در بخش دایرکت مطمئنا شرایط نصب و راه اندازی به قدری ساده و هوشمند می باشد. که کاربران نیازی به تماس و استفاده از خدمات پشتیبانی پیدا نمی کنند. تنها کافیست تا دکمه ی وایرلس چاپگر خود را فشار داده و یا از طریق پنل ال سی دی وارد بخش مربوطه ی آ« شوند. سپس با اکتیو نمودن آن ، به راحتی شبکه در گوشی ، تبلت ، لپ تاپ و سایر محصولات هوشمند قابل دسترس می باشد. البته در نظر داشته باشید که در بسیاری از دستگاه های چاپگر امکان اتصال بیش از دو دیوایس به شبکه ی وایرلس دایرکت وجود ندارد. جهت آشنایی بیشتر در ارتباط با نصب پرینتر های چندکاره HP وارد لینک قرار گرفته شده شوید | نصب وایرلس hp135w

 

 

 

اعزام تکنسین اچ پی

 

 

اما اتصال وایرلس در دستگاه های سازمانی ، اداری، ارگانی و دستگاه های فاقد دایرکت. به طر کلی نصب این دستگاه ها کمی پیچیده تر بوده و کارشناسان اچ پی در این زمینه می توانند ، سریع و کاربردی ظاهر شوند. در بسیاری از این سری پرینتر ها ما شاهد استفاده از مودم می باشیم. پس علاوه بر نصب شبکه ی کانفیگ مودم ،  شبکه ی پرینتر نیز باید دسترسی لازم را به دستگاه واسطه ارائه دهد. از این رو اگر چز دسته افزادی هستید که نیاز به پشتیبانی و اعزام تکنیسن نرم افزاری اچ پی جهت چاپگر را دارید. پیشنهاد می شود تا با کارشناسان ما در واحد نرم افزاری همراه شوید.