نرم افزار حذف چیپ پرینتر 137fnw | این روزا ها مراجعین دستگاه های اچ پی HP 137 Fnw به نمایندگی جهت نرم افزار و انجام امورات سخت افزاری بسیاری زیاد شده است. همین موضوع بهانه ای شد. تا بتوانیم در ارتباط با این دستگاه ، قابلیت های آن در زمینه ی ماشین های اداری چهار کاره ی تک رنگ و نحوه ی حذف چیپست قطعه ی مصرفی 137 بررسی های لازم را انجام دهیم. از این رو پیشنهاد می شود.  اگر شما هم همانند خیلی از افراد و مصرف کنندگان دیگر برند اچ پی ، از پرینتر 137fnw استفاده می کنید. با ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید. لازم به ذکر است که تمامی ماشین های اداری اچ پی دارای نقاط قوت و نقاط ضعفی در زمینه ی چاپ و چاپگر می باشند. هر یک از این دستگاه ها به نحوه ی نیاز به مراقبت و بررسی نکاتی چون سازگاری با محیط کاری ، کارکرد مناسب و … دارند. از این رو ما در این بخش تصمیم داریم. تا تمامی این نکات را با یکدیگر بررسی نموده و نتیجه گیری مناسبی از عملکرد این دستگاه بگیریم.

 

نرم افزار حذف چیپ

نرم افزار حذف چیپ | از گذشته تا به امروز کاربران و مصرف کنندگان ماشین های اداری به دو دسته تقسیم می شدند. بسیاری از افراد بنا به نوع حساسیت کاری خود در زمینه ی چاپ می بایست در راستای حفظ کیفیت و سلامت دستگاه های خود از کارتریج های اورجینال استفاده نمایند. در دسته ی دوم افرادی هستند که همواره پس از خرید کارتریج های اورجینال ، مجددا قطعات مصرفی خود را شارژ می نمایند. این موضوع همواره بین کاربران و نمایندگی پیش می آید. که کاربران و مصرف کنندگان ماشین های اداری اچ پی را به دو دسته تقسیم نموده است. شارژ کارتریج نیز همانند انجام سایر اقدامات دیگر در دسته ماشین های اداری ، دارای یک سری مزایا و معایب می باشد. اصلی ترین مزیت شارژ کارتریج ، صرفه جویی در هزینه ها و یکی از معایب اصلی آن ، عدم ثبات کیفیت در پرینتر می باشد.

 

 

نرم افزار حذف چیپ

 

 

البته این موضوع نیز به صورت مفصل دارای نکات و بررسی های بسیاری می باشد که به آن ورود نمی کنیم. در دسته پرینتر های HP 137 ، کاربران جهت شارژ و استفاده ی مجدد از کارتریج این دستگاه کمی با مشکل رو به رو هستند. این سری از پرینتر های هوشمند اچ پی به گونه ای طراحی و تولید شده اند. که پس از هر بار شارژ می باسیت چیپست آنها را تعویض نمود. همین موضوع باعث شده تا بسیاری از کاربران که از این نوع دستگاه استفاده می نمایند با چالش هایی رو به رو شوند. تعویض چیپست و شارژ کارتریج برای به تنهایی برای بسیاری از افراد مقرون به صرف نمی باشد. همین موضوع باعث شده تا کاربران به سمت و سوی حذف چیپ و ریست کردن دستگاه بروند.

 

ریست پرینتر

نرم افزار حذف چیپ | ریست پرینتر راه حلی هوشمند یا غیر اصولی ..؟ شاید برای شما هم جالب باشد که بدانید می توانید با حذف چیپست ها ، ارور و خطای تعویض این تراشه ها را از روی دستگاه خود بر داشته و سپس از آنها استفاده نمایید. در جواب سوال کاربران که آن را در ابتدای همین پاراگراف لحاظ کردیم. باید بگوییم که ریست پرینتر های اچ پی 137Fnw ، راه حلی هوشمند می باشد. اما از نظر کلی خارج کردن دستگاه از حالت استاندارد به حالتی دیگر ، امری غیر معمول و غیر استاندارد به حساب می آید. از این رو کار اصولی هم نمی باشد. اما به هر حال شما کاربران گرامی می توانید بنا به نوع تصمیم خود و شرایط کاری و چاپ از این ویژگی بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در مرکز قطعات پرینتر های HP  همراه شوید.

از سری مزایای ریست کردن چیپ دستگاه می توان به صرفه جویی در هزینه های مصرفی همچون تعویض چیپ پس از هر بار شارژ اشاره داشته باشیم. البته نکته ی مهم و اساسی که در این بخش با آن رو به رو هستیم ورژن دستگاه های HP 137 می باشد. در نظر داشته باشید که عملیات نرم افزار و ریست نمودن این دستگاه تنها تا یک ورژن خاصی انجام می شود. در همین راستا شما می توانید جهت مشخص شدن. ورژن دستگاه و نحوه ی نرم افزار آن با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید. همچنین جهت آشنایی بیشتر در زمینه ی خدمات وب HP می توانید وارد صفحه ی قرار گرفته شده شوید. و از اطلاعات کارشناسان ما بهره ببرید.

 

 

ریست پرینتر
نرم افزار حذف چیپ