تعمیرات حضوری اچ پی پرینترهای جوهری | کاربران گرامی این متن ترجمه ویدئویی کاربرانیست که برای شارژ کارتریجهای جوهری ارسال شده در سوشال مدیا با کارشناسان ما همراه شوید: پرینت را با کارتریج راه اندازی اولیه شروع می­کنیم. وقتی کارتریج خالی است آن را دوباره با 4 روش مختلف پر می­کنیم. در این ویدیو همچنین به شما نشون می­دیم که چگونه فقط با پر کردن محفظه جلویی کارتریج می­تونید پرینتر را سبک (ارزان) کنید. در ویدیو بعدی کارها رو به مرحله بعدی می­بریم و هر دو محفظه جلو و عقب را پر می­کنیم و از با وجود استفاده از همه امکانات باز هم ارزان خواهد بود. 1:37پرینتر با پوشش شفاف تایید می­شود.

 

 

 

تعمیرات حضوری اچ پی

در ویدیو سوم قصد داریم کارتریج را با بسته جوهر پر کنیم. این کار، جام نهایی مقدسِ پول ذخیره کردن است و پرینتر هیچ وقت بی جوهر نمی­شود. کاریج امروزی به دو قسمت تقسیم شده، محفظه پشتی به عنوان مخزن جوهر  طراحی شده و محفظه جلویی با اسفنجی پر شده که جوهر را به سوراخ پایینی هدایت می­کند. دو محفظه با یک دیوار جدا شده­اند. حالا کارتریج­های بهتر مثل کارتریج معمولی یا کارتریج اولیه دیوار در انتها مهر و موم شده.

 

تعمیرات حضوری اچ پی پرینترهای جوهری
تعمیرات حضوری اچ پی

 

تعمیرات حضوری اچ پی | پس جوهر نمی­تونه به قسمت جلویی جریان پیدا کنه. محفظه عقبی هیچ وقت استفاده نمی­شود. می­تونیم راهی پیدا کنیم که در دیواره سوراخی ایجاد کنیم کارتریج Excel خواهیم داشت. در بالا یک ورودی t شکل برای هوا وجود داره، که به کانال بزرگی از هوا متصل می­شه. کانال هوا به سوراخ هوا مرتبط می­شه. وقتی کارتریج در حال استفاه است، کارتریج هوا رو از این سوراخ می­کشه. در بالای محفظه پشتی یک خانه تغذیه وجود داره. برای کارتریج Excel ، HP جوهر رو به این سوراخ که یک توپک پلاستیکی دارد تزریق می­کنه.

 

 

 اچ پی پرینترهای جوهری

 

 اچ پی پرینترهای جوهری

در کارتریج معمولی و اولیه سوراخ دوباره پر کردن استفاده نمی­شود. با اینکه هر دو این دریچه و توپک پلاستیکی را دارند. ما کارتریج Excel را باز کردیم و می­تونیم دریچه رو در انتهای دیواره جدا کننده ببینیم. یک دریچه مشابه در بالای کارتریج معمولی وجود داره. با این وجود در کارتریج­های معمولی و اولیه فقط محفظه جلویی را دوباره پر می­کنه. با یک پرینتر جدید و یک کارتریج اولیه به کار بپردازیم. قبلا 340 صفحه وحشتناک به نظر می­رسید.

 

شارژ کارتریج های جوهرافشان مخزن دارتعمیر

 

می­دونیم که جوهر پرینتر حتی با جوهر مجنتا تموم می­شه. به هر حال پرینتر فکر می­کنه 10 تا 20 درصد جوهر باقی مونده، امروز می­خوایم از یک کیت استفاده کنیم به نام ID30kcmy که در shop.hp.com موجود است. وارد قسمت Refill ink می­شوید و سپس For HP refill ink. به صفحه هدایت می­شوید. برای پرینتر فقط 120 میلی لیتری را انتخاب کنید و می­توانید این کیت­ها را اینجا مشاهده کنید.

 

 

شارژ کارتریج های جوهرافشان مخزن دار

کیت ID30kcmy، همچنین می­توانید از این کیت که تمام رنگدانه ­ها را دارد استفاده کنید. کیت رنگدانه بهتر به نظر می­رسد البته باید پول بیشتری بپردازید.  البته این نوع، مته ندارد. ما چهار رنگ و دریک مورد نظر را داریم.  می­خواهیم چهار روش مختلف را به کار ببریم.  برای روش اول بیایید از کارتریج مجنتا استفاده کنیم. کارتریج را برمی­گردانیم و جوهر را داخل آن می­چکانیم. تا جایی که جوهر جاری شود و از انتها خارج شود، جوهر را اضافه می­کنیم.

 

تصویر مرتبط با تعمیرات حضوری اچ پی پرینترهای جوهری - IMG E0078

 

اگر به درستی پر کرده باشید، وقتی آن را سربالا روی میز قرار میدید جوهر خارج نمی­شود و نشان دهنده این است که فشار بالانس شده است. روش دوم روشی است که معمولا توسط فروشگاه­ها انجام می­شود. مثل کاستکو. بیاید به عنوان مثال از یک کارتریج کاستکو استفاده کنیم. یک سوراخ کوچک کنار سوراخ هوا وجود دارد که جوهر را از طریق آن اضافه می­کنیم. سپس روی آن یک بانداژ قرار می­دهند. در این روش مقداری از جوهر هدر می­رود. یک تکه کوچک اسکاچ کار رو راه می­ندازه. حالا روی کارتریج تیسان انجام می­دهیم. سوراخ هوا را در زیر می­بینیم.  سوراخ بین سوراخ هوا و علامت HP را دریل می­کنیم. از اینجا جوهر را تا جایی که جوهر خارج شود پر می­کنیم. سپس یک بانداژ روی آن قرار می­دیم.