مرکز کارشناسی پرینترهای لیزری و جوهری HP |نگاهی به چند پرینتر متفاوت از HP بیندازیم. وقتی که در خانه کار می کنم وجود یک چاپگر برای من ضروری است پس اگر شما یک دفتر کار در خانه دارید یا حتی در یک فضای اداری کار می کنید ، بسیار به یک چاپگر متکی هستید. بنابراین ما قصد داریم دو چاپگر برتر HP یعنی The Never Stop Laser  و The Office Jet Pro را با هم مقایسه کنیم. برای ارسال هر دو محصول جهت مقایسه و همچنین حمایت مالی از این ویدئو ، باید از HP تشکر کنم.

کارشناسی HP

 

 

کارشناسی HP

نگاهی گذرا به آنچه درون جعبه ها ست می اندازیم . ظاهرا روند نصب ان ها یکپارچه است . پروسه نصب چاپگر فعلی من خیلی بد است ، بنابراین من از بررسی این مورد کمی هیجان زده هستم. ما برخی از امکانات دستگاه ها را به شما نشان می دهیم تا بتوانید تصمیم بگیرید کدام چاپگر برایتان مناسب است ، The Office Jet Pro  با بهره وری بالا، سهولت در استفاده و هشت ماه جوهر فوری HP یا چاپگرThe Never Stop Laser  که دارای صرفه جویی طولانی مدت است و برای افرادی که زیاد چاپ می کنند عالی است. شروع کنیم به کارشناسی HP

مرکز کارشناسی پرینترها

.در داخل جعبه The Never Stop Laser ، دفترچه های راهنمای معمول ، کابل برق ،کابل USB و سپس یک سینی کاغذ و یک کاور سینی کاغذ برای اتصال به پرینتر وجود دارد و باید بگویم که این چاپگر واقعا بی کم و کاست و زیباست.

داخل جعبه The Office Jet Pro  شامل كتابچه ، كابل برق و کارتریج جوهر HP  است ، سینی كاغذ به چاپگر متصل است و پر كردن آن با كاغذ بسیار راحت است و حتی مکانیسمی برای گرفتن کاغذ های چاپی شما دارد. چاپگر چند منظوره HP The Never Stop Laser مخزن 1202w یک پرینتر لیزری با مخزن تونر قابل شارژ است و ما حتی کیت شارژ مجدد تونر را داریم که می توانیم به آن نگاهی بیندازیم .

 

 

مرکز کارشناسی پرینترها
کارشناسی HP

 

 

با این قابلیت در پرینتر لیزری The Never Stop  نه تنها با خرید اولیه بلکه در طولانی مدت می توانید مقداری پول ذخیره کنید. هزینه ی اولیه ی چاپگر HP The Never Stop Laser 330 دلار است ، اما به دلیل صرفه جویی طولانی مدت ، یک سرمایه گذاریِ تجاریِ واقعی است. The Never Stop  کمترین هزینه را برای هر صفحه در چاپ لیزری HP دارد ،The Never Stop  همچنین حاوی 5000 صفحه با تونر اولیه است و پس از اتمام ان کیت بارگیری مجدد تونر HP فقط با هزینه 15.99 دلار قابل جایگزینی ست.

 

پرینترهای لیزری و جوهری HP | کارشناسی HP

شما می توانید آن را جداگانه خریداری کنید که شامل 2500 صفحه دیگر با این هزینه پایین است و سپس officejet pro 8035 که به صورت رنگی چاپ می کند و برای استفاده ی اسان و صرفه جویی در وقت شما ساخته شده است ، نه فقط با پروسه ی نصب بسیار ساده ، بلکه دارای Wi-Fi خود ترمیم شونده است که به طور خودکار مشکلات اتصال را شناسایی و برطرف می کند تا به شما در متصل ماندن کمک کند.

 

 

پرینترهای لیزری و جوهری HP
کارشناسی HP

 

 

officejet pro 8035 دارای ذخیره ی هشت ماهه ی جوهر فوری از سرویس تحویل جوهر HP است. جوهر فوری با برنامه های پرینت قابل تنظیم ، که متناسب با نیازهای کسب و کار شما است ، تا 50٪ در مصرف جوهر صرفه جویی می کند.

قبل از تمام شدن جوهر، با هزینه ای یکسان برای جوهر فوری عکس های رنگی با وضوح بالا و اسناد متنی ، ان را به طور خودکار تحویل می دهد. پرینتر officejet pro رنگ مرجانی (قرمز مایل به زرد) خوبی دارد که من طرفدارش هستم. و به خوبی با قابلیت های چاپ رنگی متناسب است. این را به یاد داشته باشید که گزینه های دیگری هم برای رنگ وجود دارد. با Officejet pro می توانید رنگی چاپ کنید .

 

کارشناسی HP | محصولات شارپ راهم در مرکز ماشین های اداری و رایانه | نمایندگی شارپ دنبال کنید

اسکن و کپی | کارشناسی HP

اسکن و کپی انجام دهید و حتی در صورت نیاز فکس بزنید و باThe Never Stop  می توانید چاپ سیاه و سفید ، کپی و اسکن انجام دهید. روند نصب همانطور که انتظار می رفت ، بسیار ساده بود کافی ست برنامه هوشمند HP را دانلود کنید. هنگامی که من پرینتر را به برق زدم ، چاپگر بلافاصله در برنامه ظاهر شده و سپس به صورت خودکار برای من به Wi-Fi وصل شد. هنگامی که متصل شدم ، به من یاداوری کرد تا بتوانم جوهر هشت ماهه ی رایگان داخل جعبه را وارد کنم . کمی بعد بیشتر در این مورد صحبت خواهیم کرد.

 

 

برنامه هوشمند HP
کارشناسی HP

 

البته لازم نیست فقط از برنامه ی موبایل استفاده کنید ، می توانید از لپ تاپ ، تبلت و دسکتاپ هم برای چاپ بهره ببرید .به محض اینکه به Wi-Fi  متصل شدم ، پرینتر من را به صورت خودکار بروزرسانی کرد. سپس من کارتریج های جوهر را نصب کردم که بسیار ساده بود.

در واقع شما حروف و رنگ ها را بر اساس محل قرارگرفتنشان ردیف می کنید و حتی شما را تشویق می کند که یک تست آزمایشی سریع انجام دهید. وقتی آن را چاپ کرد فقط یک صفحه تبریک و تهنیت بود که به صورت رنگی چاپ شده بود. نصب The Never Stop Laser  ، بسیار آسان بود. من مجبور شدم رمز ورود Wi-Fi را به صورت دستی تایپ کنم .

 

 

مارا در google سرچ کنید

برنامه هوشمند HP | کارشناسی HP

بنابراین یک مرحله ی اضافه دارد که اگر از من بپرسید ، خیلی مهم نیست . وقتی وارد برنامه می شوید ، سطح تونر را به شما نشان می دهد ، تونر The Never Stop  5000 صفحه ای که هفت برابر بیشتر از چاپگرهای لیزری کلاسی است.در جلوی Never stop نیز چراغ هایی وجود دارد که میزان تونر شما را نمایان می کند. برنامه هوشمند HP امور بسیارِ دیگری را هم به غیر از تنظیمات انجام می دهد ،.

 

 

کارشناسی HP

شما می توانید پرینترها و جوهر فوری HP خود را مدیریت کنید ، می توانید فایل ها را اسکن کنید ، می توانید عکس چاپ کنید ، حتی می توانید اسناد خاص را از طریق دوربین تلفن خود مرور و کپی کنید.

و یک نمونه ی سریع از ان را انجام میدهیم : اگر کپی را انتخاب کنیم ، دوربینمان را باز می کند و ما می توانیم هر سند مشخصی را که می خواهیم انتخاب کنیم و وقتی اسکن کرد ، در تلفنتان نمایش داده می شود و شما چند گزینه دارید ، می توانید چاپ سیاه یا رنگی را شروع کنید ، ما چاپ رنگی را انتخاب می کنیم که آن را بهoffice jet pro  ارسال کرده و به صورت رنگی چاپ می کند ، واقعا ویژگی خوبی است.کارشناسی HP

 

پرینترها و جوهر فوری HP خود را مدیریت کنید
کارشناسی HP

 

داخل برنامه می توانید وظایف هوشمند تعیین کنید ، پس اگر من به قرارداد نیاز دارم ، می توان طوری ان را برنامه ریزی کرد که اقدامات به خصوصی را انجام دهد مثلا به روشی خاصی چاپ شود ، مستقیماً به خودتان یا شخص دیگری ایمیل شود و بعد البته می توانید آن را در فضای ابری ذخیره کنید. حتی می توانید صفحات را مستقیماً در تلفن خود اسکن کنید که همان موقع نشان داده می شود و پس از تکمیل می توانید فایل را برای استفاده ی بعدی در تلفن خود ذخیره کنید ، می توانید آن را برای کسی ایمیل کنید و در برنامه ی دیگری به اشتراک بگذارید