نمایندگی کارتریجهای اچ پی hp مولوی فروش و شارژ کلیه کارتریج های اچ پی اعم از رنگی و مشکی را انجام می دهد. منطقه مولوی به واسطه بافت کاملاً تجاری از مناطق مهم و بازارهای هدف ماشین های اداری می باشد. مجاورت با بازار تهران و همچنین فروشگاه ها متعدد که غالباً از انواع پرینترهای اچ پی استفاده می نمایند و به اهمیت این مطلب افزوده است.محله مولوی یکی از قدیمی ترین محله های تهران به شمار می رود. تاریخچه ساخت آن به سال ۱۲۸۴ و زمان ناصرالدین شاه باز می گردد. هسته اصلی این محله خیابان‌مولوی می باشد. که از بافت کاملاً تجاری تشکیل شده است. محله های مانند سنگلج ، خانی آباد و شوش که در اطراف مولوی واقع شده نیز جزو مناطق قدیمی پایتخت محسوب می گردد.

نمایندگی کارتریجهای اچ پی hp مولوی

با توجه به بافت این منطقه بدیهی است که همواره ترافیک سنگین در آن جریان دارد. تردد در منطقه مولوی یکی از مشکلات مهم ساکنه و صاحبان مشاغل در این منطقه می باشد. لذا ساکنین این منطقه مولوی ترجیح می دهند جهت انجام امور مختلف ، کار خود را با طی کردن کوتاهترین مسافت و به ساده ترین شکل و با سرعت به انجام برساند. می توان گفت مسئله تردد یکی از مشکلات اساسی تمام مناطق پایتخت می باشد. از همین روست که همواره به پرهیز از از سفرهای درون شهری غیرضروری سفارش می شود. نمایندگی ماشینهای اداری و رایانه اچ‌ پی hp از چندی پیش اقدام به راه اندازی مراکز و دفاتر متعدد در محله های مختلف تهران نموده است. این مراکز خدمات اجرایی و تعمیرگاه های مجاز را در دسترس کلیه شهروندان قرار داده است. ضمن آنکه موجب کاهش چشمگیر ترددهای غیرضروری در سطح شهر نیز می گردد. این مطلب برای منطقه ای مانند مولوی از اهمیت بالایی برخوردار است. چرا که ترافیک سنگین و مشکلات تردد در این منطقه ، همیشگی ست. نظر به حجم دستگاه های مختلف اداری از جمله انواع پرینتر و اسکنر که با توجه به بافت تجاری در منطقه مولوی استفاده می شود ، بدیهی است که نیاز به راه اندازی یک مرکز مجهز و کامل بود. مرکزی که بتواند کلیه خدمات فروش و پس از فروش را جهت کاربران اچ پی انجام دهد.

مرکز فروش و تعمیر ماشینهای اداری و کارتریج اچ پی hp

نمایندگی کارتریجهای اچ پی hp مولوی با هدف تسهیل دسترسی کاربران اچ پی به خدمات پس از فروش این برند در محله مولوی راه اندازی شده است. این مرکز یکی از دفاتر نمایندگی اچ پی hp جنوب تهران می باشد. یک مرکز مستقل با کلیه خدمات اچ پی hp که می تواند راهگشای بسیاری از مشکلات کاربران در این منطقه باشد.

عمده فعالیت نمایندگی کارتریجهای اچ پی hp مولوی همانگونه که از اسم آن پیداست فروش و شارژ انواع کارتریج های اچ پی است. چراکه خرید و یا شارژ کارتریج یکی از مشکلات همیشگی کاربران بوده و هست. کارتریج های اورجینال بسیار نایاب و بسیار گران بوده و دارای گارانتی نیستند.  کارتریج های شارژ شده نیز نه تنها دارای کیفیت مناسب نیست بلکه ممکن است به دلیل ساخته شده از مواد نامرغوب موجب ایجاد خسارت برای پرینتر شود. بنابراین بهترین گزینه استفاده از کارتریج های شرکتی دارای گارانتی میباشد. که البته حتما باید از مراکز معتبر و مجاز خریداری گردد.

نمایندگی کارتریجهای اچ پی hp مولوی هم اکنون انواع کارتریج های شرکتی اچ پی  را همراه با گارانتی معتبر به فروش می رساند. همچنین کلیه امور شارژ و سرویس کارتریج در تعمیرگاه این مرکز انجام می گیرد. کلیه امور تعمیراتی در تعمیرگاه نمایندگی کارتریجهای اچ پی hp مولوی توسط کارشناسان متخصص انجام می گردد. همچنین در صورت نیاز به تعویض قطعه حتما از قطعات اورجینال استفاده می شود. این مرکز جهت اطمینان خاطر کاربران از صحت عیب یابی و تعمیرات اقدام به اعطای گارانتی تعمیر می نماید. این گارانتی موجب آسودگی خیال کاربران از صحت و سلامت تعمیرات انجام گرفته می گردد.

 

 

نمایندگی کارتریجهای اچ پی hp مولوی
تعمیر و سرویس انواع ماشینهای اداری

خدمات نمایندگی کارتریج اچ پی مولوی

نمایندگی کارتریجهای اچ پی hp مولوی در کنار فروش ، تعمیر کلیه ماشین های اداری اچ پی را انجام می دهد. از جمله انواع پرینتر ، اسکنر ، پلاتر ، لپ تاپ و سایر ماشینهای اداری اچ پی. جهت تماس با نمایندگی کارتریجهای اچ پی hp مولوی میتوانید با شماره تلفن 55425686 تماس حاصل نمایید. پرسنل مرکز در روزهای غیر تعطیل و در ساعات اداری آماده پاسخگویی به مشتریان می باشند.

همچنین این مرکز آماده عقد قرارداد با سازمانها ، نهادها ، بیمارستان ها ، شرکت ها ، فروشگاه ها ، بیمارستان ها و سایر مراکز جهت سرویس و نگهداری دوره ای و سالیانه کلیه ماشین های اداری می باشد. این سرویس ها توسط همکاران متخصص انجام شده و هزینه نگهداری ماشین های اداری مراکز مختلف را تا حد چشمگیری کاهش می دهد.

مراقب نمایندگیهای غیر معتبر باشید

فراموش نکنید که مراجعه به مراکز نامعتبر و تعمیرکاران غیرمتخصص جهت سرویس و تعمیر ماشین های اداری می تواند موجب ایجاد مشکلات بیشتر و خسارت های جبران ناپذیر برای دستگاه شما شود و از آنجا که این مراکز بابت تعمیرات گارانتی به مشتری نمی دهند خسارت های احتمالی متوجه مشتریان می گردد. همانگونه که پیشتر گفته شد این مطلب در مورد کارتریج های شارژ شده و نامرغوب نیز صدق می کند. چرا که کیفیت چاپ را تا حد بسیار زیادی پایین می آورد. ضمن آنکه می تواند باعث ایجاد خسارت به پرینتر گردد.

بنابراین جهت خرید و یا تعمیر دستگاه حتماً به نمایندگی‌های مجاز اچ پی مراجعه نمایید. این نمایندگی ها هم اکنون در بسیاری از محله های پایتخت فعال هستند. شما می توانید با مراجعه به نمایندگیهای مجاز اچ پی Hp با خیال آسوده اقدام به خرید نمایید. و یا در صورت نیاز به تعمیر و سرویس دستگاه خود را به تعمیرگاه های تخصصی مراکز واگذار نمایید. به این ترتیب مشکل دستگاه شما در کوتاهترین زمان مشکل حل خواهد شد. ضمن آنکه دفاتر نمایندگی اچ پی با توجه به گارانتی تعمیر ، خود را ملزم به پاسخگویی به مشتریان پس از انجام سرویس و تعمیرات نیز می دانند.

نمایندگی کارتریجهای اچ پی hp مولوی

مناطق فعالیت نمایندگی اچ پی

نمایندگی کارتریجهای اچ پی hp مولوی بخش وسیعی است منطقه جنوب تهران را تحت پوشش خدمات فروش و تعمیرات قرار داده است. از جمله:،بازار تهران ، مولوی ، کوثر ، شوش ، باغ آذری ، خانی‌ آباد ، گمرک ، جوادیه ، عباسی،امیر بهادر ، سنگلج ، امیریه ، مخصوص ، بزرگراه محلاتی ، خیابان ۱۷ شهریور،خیابان ۱۵ خرداد ، خیابان ابوسعید ، خیابان مولوی ، میدان محمدیه ، خیابان زریبافان،خیابان خطیب ، میدان قزوین ، میدان رازی ، بلوار دشت آزادگان ، میدان راه آهن،خیابان ولیعصر ، بزرگراه نواب ،

بزرگراه بعثت ، بلوار قیام ، میدان قیام ، خیابان ری،خیابان خراسان ، خیابان شوش ، خیابان بروجردی ، بلوار مقدم ، خیابان فدائیان اسلام،خیابان رضایی ، خیابان میر آشتیانی ، خیابان ابراهیمی ، خیابان تاجیک ، خیابان حداد عادل،خیابان کمالی ، خیابان حاج محمد یزدی ، خیابان برادران اعلا ، خیابان مشهدی رحیم

خیابان مصطفی خمینی ، خیابان صاحب جم ، خیابان دشتبان زاده ، خیابان ایوانی،خیابان خزانه ، خیابان خیام ، خیابان وحدت اسلامی ، خیابان غفاری ، خیابان فرهنگ،خیابان بشیری ، خیابان شیخ بهایی ، خیابان محمدی ، خیابان صداقت ، خیابان کارگرTخیابان هلال احمر ، خیابان رباط کریم ، خیابان انبار نفت و سایر محله های اطراف خیابان و محله مولوی. بنابراین اگر در محله مولوی سکونت دارید و یا کار می کنید از این پس مشکله دسترسی به نمایندگی مجاز اچ پی hp را نخواهید داشت. نمایندگی کارتریج های hp مولوی در دسترس کاربران قرار دارد.