آپدیت bios لپتاپ در نمایندگی HP ، در واقع بایوس یک تراشه چیپ الکترونیکی بر روی مادربورد می باشد. وظیفه اصلی این قطعه بسیار حساس،دقیق و پر تلاطم است. کلمه بایوس مخفف جمله ی basic input/outpu system می باشد که برای راحت تلفظ شدن به صورت مخفف Bios شناخته می شود.

 

 

آپدیت bios

وظیفه ی راه اندازی اولیه سیستم ما و بوت سیستم از طریق بایوس انجام می شود. آیا در حال بروزرسانی نوت بوک اچ پی هستی را باز کنید و آن را برای دستگاه متصل نگه دارید. در این بین زمانی را باید برای انجام روند به‌روزرسانی طی کنید. اگر از bitlocker برای رمزگذاری هارد دیسک خود استفاده می کنید. برای ادامه روند آپدیت باید آن را غیر فعال نمایید. در نظر داشته باشید که گزارش های زیادی در باره ی سرویس فن لپتاپ HP به ما گزارش می شود ، شما می توانید برای رفع آن با کارشناسان ما در نمایندگی ارتباط براقرار کنید.

 

آپدیت bios
آپدیت bios

 

خوب برای شروع کافیست که سیستم خود را روشن کنیم،پس از اینکه سیستم روشن شد و پردازش خود را انجام داد به سراغ منوی استارت start بروید. پس از باز کردن منو،عبارت managed Bitlocker را جستجو نمایید و سپس در نتایج جستجو آن را انتخاب کنید. پس از اینکه منوی مورد نظر باز شد گزینه ی subspend production را انتخاب کنید و سپس گزینه Yes را بزنید.

 

پروگرم بایوس نمایندگی جنوب تهران

همچنین باید به طور موقت باید یک سری از امنیت و حفاظت های سیستم خود را در window defender غیر فعال کنید. برای انجام این کار نیاز به یک سری تنظیمات دارید. برای آموزش و پیش روی ،قدم به قدم همچنان با ما همراه باشید.  ابتدا وارد منوی start در ویندوز خود بشوید.  واژه ی virus را تایپ کرده و سپس گزینه ی virus and protection را انتخاب نمایید. در این مرحله قرار است وارد بخش تنظیمات تخصصی امنیت لپ تاپ های HP  بشویم.

 

پروگرم بایوس نمایندگی جنوب تهران
آپدیت bios

 

رفع ایرادات لپتاپ

برای غیر فعال کردن یک سری از امنیت ها، در بخش تنظیمات حفاظت مدیریت تنظیمات را انتخاب کرده و سپس محافظت real – time production را خاموش کنید. حال به سراغ مرورگر رایانه خود بروید و با استفاده از آن در نوار جستجو support.hp.com/drivers را تایپ کرده و وارد آن شوید. برای یافتن و بارگیری آخرین نسخه بایوس برای سیستم، شما می توانید طبق دستورالعمل ها پیش بروید. حال پس از بازی و بروزرسانی همه برنامه ها را ببندید سپس پرونده به روزرسانی شده را باز کنید. درخواست سیستم مبنی بر ادامه دادن روند نصب می باشد که باید گزینه اجرا یا yes را انتخاب کنید.

 

رفع ایرادات لپتاپ
آپدیت bios

 

برای انجام عملیات نصب  گزینه next را انتخاب کنید. پس از اینکه گزینه بعدی را انتخاب کردید توافقنامه‌ای جدید را کاملاً مرور کنید. در صورت موافقت با آن گزینه next را انتخاب کنید. سپس برای تهیه و به روز رسانی بایوس دستورالعمل‌های مشابه را دنبال کنید. پس از اینکه سیسم از شما درخواست، نصب خودکار به روزرسانی بدون استفاده از نسل خارجی را کرد ، گزینه ی آپدیت را انتخاب کنید.

 

دستگاه و پروگرم bios  در نمایندگی جنوب تهران

به روز رسانی بایوس عملیات پیچیده‌ای نیست ،تنها کافیست با و دقت تمامی مراحل را به درستی طی کنیم. برای راه اندازی مجدد در برنامه restart now ,bios update را انتخاب کنید. پس از مدتی کوتاه سیستم شما در حالت ریستارت می ماند. پس از شروع مجدد گزینه apply update را انتخاب کنید. پس از انجام تمامی این مراحل به روزرسانی شما تکمیل می شود و مجدداً رایانه راه اندازی خود را به صورت خودکار انجام می‌دهند.

 

دستگاه و پروگرم bios  در نمایندگی جنوب تهران
آپدیت bios

 

خدمات لپ تاپ های HP در نمایندگی

در این قسمت آپدیت ما به پایان رسیده و سیستم به روز شده است. در صورت لزوم وارد ویندوز شوید و bitlocker را مجدداً فعال نمایید. توجه داشته باشید که windows defender به طور خودکار محافظت اسب سیستم را فعال میکند. پایان مرحله آپدیت بایوس لپ تاپ اچ پی با موفقیت انجام شد. توجه داشته باشید که شما در صورت برخورد با هرگونه ایراد میتوانید برای رفع آن با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیر لپتاپ اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

خدمات لپ تاپ های HP در نمایندگی
آپدیت bios