قطعات چاپگر HP 479dw | در این بخش ما شاهد حضور و بررسی یکی از دستگاه های فول  چهارکاره ی Enterprise می باشیم . گزارش های بسیاری در ارتباط  قطعات مصرفی و قطعات سخت افزاری این دستگاه وجود دارد که تصمیم به بررسی آن در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP داریم. با ما در ادامه همراه شوید. پرینتر لیزری رنگی چهار کاره ی HP 479dw نیز همانند سایر دستگاه های اچ پی دارای قطعات بسیاری می باشند.

همچنین نوع تکنولوژی و پیشرفت این دستگاه ها باعث شده. تا تغییراتی در زمینه ی قطعات سخت افزاری این دستگاه ها شاهد باشیم. اگر شما هم نیاز به تهیه ی پرینتر 479 می باشید می توانید از نکات این مقاله استفاده نموده. و در ارتباط با قطعات این دستگاه آشنایی کامل را بدست آورید. با ما در ادامه  همراه باشید تا در ارتباط با نحوه ی کار و خدمات پرینتر لیزری HP 479 اطلاعات بیشتری را خدمت شما ارائه دهیم.

 

 

قطعات چاپگر

تمامی چاپگر ها چه در دسته ی لیزری و چه در دسته ی جوهرافشان دارای خصوصیاتی و ویژگی های هم سو می باشند. تمامی این دستگاه ها بنا به دستورات و تکنولوژی داده شده به آنها توانایی چاپ را متناسب با توانایی خود انجام می دهند. حال بسیاری از این دستگاه ها توانایی انجام دستورات چاپ را به صورت چندکاره و بسیاری از دستگاه ها این قابلیت را به صورت تک کاره به ما می دهند. خیلی مهم است که بدانیم ، دستگاه ها دارای چه خصوصیاتی می باشد. هر چه نوع کاربردی دستگاه ها افزایش یابد قطعات آنها نیز بیشتر خواهند شد. در پرینتر های چهار کاره ما حجم ماکسیموم از قطعات را در دستگاه ها مشاهده می کنیم. در پرینتر هایی نظیر HP 479dw ما شاهد دو دستگی در زمینه  قطعات می باشیم .

دسته ی اول از قطعات مربوط به قطعات اصلی و دسته ی دوم مربوط به قطعات مصرفی می باشد. قطعات اصلی به طور کلی وظیفه ی پردازش و قرار دادن دستگاه در یک راه صحیح می باشد. این قطعات با شکل و قرار گیری در کنار یکدیگر این اجازه را به ما می دهند تا روند چاپی بدون نقصی داشته باشیم. در قدم دوم ما شاهد قطعات مهم مصرفی می باشیم. نقش این سری از قطعات نیز همانند قطعات اصلی مهم و قابل توجه می باشد. از سری قطعات مفید و مهم مصرفی می توانیم به کارتریج ها ، قطعات کاغذ کش ، قطعاتی چون درام ، فیلم در فیوزینگ و بسیاری دیگر اشاره کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش همراه شوید.

 

قطعات چاپگر HP 479dw

 

مرکز فروش اچ پی در مرکز تهران

در نظر داشته باشید که پرینتر هایی چون HP 479dw دارای قطعات بسیاری می باشند که آشنایی با آنها نیازمند زمان بسیار زیادی می باشد. اما در ارتباط با دو دسته از قطعات اصلی و قطعات مصرفی این ماشین اطلاعات مورد نیاز شما کاربران گرامی را بررسی نماییم. در مرحله ی اول باید بدانید که پرینتر لیزری HP 476dw به عنوان یک پرینتر Multifunction طراحی و به بازار عرضه شده است. این پرینتر لیزری رنگی توانایی انجام پرینت ، کپی و اسکن را به کاربران ارائه می دهد. این دستگاه در راستای یک چاپ بی نقص از سری کارتریج HP 416A استفاده می کند. این سری از کارتریج های چهار رنگ اچ پی با دقت و Dpi بالای. خود در زمینه ی چاپ قادر به نقش بستن اسناد با کیفیت و کوالیتی بسیار بالایی می باشند.

 

مرکز فروش اچ پی در مرکز تهران
قطعات چاپگر

 

 

قطعات چاپگر HP 479dw

قطعات چاپگر HP 479dw | در ارتباط با پردازنده ی این دستگاه نیز باید اضافه کنیم. که HP 479dw با سرعت چاپ 27 برگ در دقیقه با رزولوشن چاپ 600dpi می باشد. توان کار ماهانه ی محاسبه شده برای این دستگاه در ماه حدود 50000 برگ محاسبه شده است. در نظر داشته باشید. که پرینتر لیزری رنگی اچ پی HP 479dw با توجه به قابلی های خود در دسته ماشین های اداری اداری سامانی قرار گرفته است . شما می توانید جهت خرید دستگاه و یا قطعات اورجینال این سری از پرینتر ها با کارشناسان ما در مرکز قطعات پرینتر های اچ پی نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP در ارتباط باشید.