ریبال چیپ در نمایندگی HP | ریبال چیپ لپ تاپ های اچ پی در نمایندگی رسمی ، با توجه به گزاراشات و درخواست ها شما کاربران گرامی در ارتباط با نحوه ی ریبال نمودن چیپ در لپ تاپ های اچ پی ، در این بخش تصمیم گرفتیم تا با توضیحاتی مختصر در ارتباط با این نوع از تعمیرات همراه شما باشیم. به طور کلی بهتر است بدایند که ریبال به عنوان یک اصطلاح در زمینه ی چیپ ها به حساب می آید. عموما این کار با استفاده از دستگاه های مخصوص Ball Grid Array یا همان BGA انجام می شود. در نظر داشته باشید که این دستگاه ساختار متفاوتی نسبت به FPGA داشته و به صورت تخصصی ، تمرکز بر تعمیر چیپ در لپ تاپ ها دارد.  همانطور که می دانید لپ تاپ های اچ پی از تعداد بسیار زیادی چیپست ساخته شده اند. هر یک از این شناسه های اطلاعاتی درون مادربرد لپ تاپ های اچ پی وظیفه ی خاصی را بر عهده دارد. از سری مهمترین چیپست های لپ تاپ اچ پی می توان به چیپ گرافیک نیز اشاره نمود. در ادامه همراه ما باشید.

 

ریبال چیپ

همانطور که در بخش قبلی به آن اشاره نمودیم ، ریبال مربوط به چیپ ها می شود. در بسیاری از مواقع کاربران با علائمی ون خاموشی لپ تاپ مواجه می شوند. یا ممکن است در برخی از این شرایط دستگاه دچار کندی و قطع و وصل نور صفحه نمایش شود. حال با احتساب این موضوعات شما می توانید ایرادات دستگاه خود را سنجیده و سپس با برقراری ارتباط با کارشناسان ما از روند تعمیرات دستگاه خود مطلع شوید. در نظر داشته باشید که ایراد چیپ درون لپ تاپ های اچ پی یک ایراد رندوم و اتفاقی می باشد. از این رو شما می توانید با ریبال دستگاه خود ایرادات احتمالی همچون   قطع و وصلی و خاموشی دستگاه را برطرف سازید. موضوع مهم دیگری مه در ریبال باید به آن توجه داشته باشیم . چه زمانی چیپست ها دچار مشکل می شوند و نیاز به ریبال و تعمیر دارند. به طور کلی استفاده ی غیر استاندارد و بیش از حد از دستگاه ، داغ شدن ها طولانی ، نوسان برق و … باعث ایجاد اختلال و از بین رفتن خاصیت چیپ ها می شوند. از این رو لازم است تا کاربران به صورت استاندارد از دستگاه خود استفاده نمایند تا در ادامه با موارد این چنینی رو به رو نشوند.

 

 

 

ریبال چیپ

 

 

ایراد گرافیک در اچ پی

گرافیک در لپ تاپ های اچ پی به عنوان یکی از مهمترین قطعات به حساب می آید. وظیفه ی اصلی این چیپ ، بررسی و اجرای تمامی دستورات وارد شده از سوی کاربران می باشد. همانطور که در بخش قبلی به آن اشاره کردیم موارد زیادی همچون استفاده ی غیر استاندارد ، داغ شدن بیش از حد لپ تاپ ( بر اثر استفاده ی زیاد و یا معیوب بودن فن ) ، نوسانات برقی ، ورود شی های غیر مجاز به درون دستگاه و … می تواند گرایک را مختل نماید. از این رو لازم است بدانید که در جهت سلامت دستگاه خود از آن به چه صورتی استفاده نمایید.

البته در نظر داشته باشید نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در زمینه ی تعمیرات می تواند کمک شایانی را برای شما به همراه داشته باشد. خرابی دستگاه های اچ پی آن هم در بخش گرافیک و چیپ های آن تماما توسط نمایندگی رسمی قابل تعمیر و برطرف شدن می باشد. لذا تنها کافیست با برقراری ارتباط و یا تماس با کارشناسان ما اطلاعات مورد نیازتان را دریافت نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با انواع چیپ گرافیک با ما در ادامه همراه شوید.

 

 

ریبال یا تعویض چیپ ؟

بسیاری از کاربران بر این باورند که ریبال باعث ایجاد سایر آسیب های دیگر به قطعه ی چیپست گرافیک می شود. لذا بهتر است که قطعه ی مورد نظر کاربران تعویض شود. مطمئنا تعویض چیپ خروجی بهتری را برای کاربران به همراه دارد اما زمانی این اتفاق می افتد که کاربران از چیپ اورجینال دستگاه خود استفاده نمایند. جهت آشنایی با چیپ گرافیک اورجینال اچ پی وارد صفحه ی مورد نظر شده و موارد فوق را بررسی نمایید. اما به طور کلی ما کاربران گرامی می توانید با ریبال چیپ دستگاه های خود ، مجددا دستگاهتان را آماده به کار کنید. ریبال چیپ گرافیک هیچ ضرری را برای شما به همراه ندارد و شما می توانید با حداقل هزینه مجددا دستگاه خود را آماده به کار کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید | ریبال چیپ

 

 

ریبال یا تعویض چیپ ؟