خرابی مدار تصویر در لپتاپ های اچ پی | با کارشناسان HP همراه شوید تا در ارتباط با نقص عدم تصویر و خرابی مدار در لپ تاپ های اچ پی بررسی های لازم را انجام دهیم. لذا در همین راستا پیشنهاد می شود. اگر شما هم با چنین ایرادی دست و پنجه نرم می کنید. در ادامه همراه ما بوده و از توضیحات کارشناسان بخش فنی مطلع شوید. پیش از هر چیزی لازم است بدانید که تصویر و کیفیت رزولوشن در لپ تاپ های اچ پی همواره حرف اول را می زند.

بسیاری از کاربران در راستای ، فعالیت در حوزه های تخصصی خود همچون صنعت گیمینگ ، طراحی ، فتوشاپ ، ساخت فیلم و … باید از لپ تاپ های با کیفیت و فول رزولوشن استفاده نمایند. در همین راستا این دسته از کاربران حساسیت خاصی  نسبت به کیفیت تصویر در لپ تاپ های خود دارند . البته در نظر داشته باشید که کمپانی HP در این موضوع خاص خیلی سخت گیرانه نظارت خود را انجام می دهد. لذا اچ پی در همین راستا از پلتفرم های جدیدی بروی صفحه نمایش های خود بهره می برد. که در ادامه با آنها بیشتر آشنا خواهیم شد. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با صفحه نمایش اصلی لپتاپ های اچ پی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

 

 

خرابی مدار تصویر

خرابی تصویر لپ تاپ ها ..! موضوعی که این روز ها بیشتر از پیش در بین درخواست های کاربران به چشم می خورد. در بسیاری از مواقع ، نمایشگر لپ تاپ نیز پس از معیوب شدن خود ممکن است به حالت رگه رگه .، پیکسل سوخته ، یا به طور کلی خاموش ظاهر بشوند. البته لازم به ذکر است که در بسیاری از مواقع ،. دستگاه ها بدون اینکه به چنین موضوعاتی برسند. کاملا خاموش می شوند. صفحه نمایش لپ تاپ های اچ پی نیز همانند سایر صفحه نمایش های دیگر تماما از میلیون ها پیکسل ساخته شده اند. این پیکسل ها با یک مدار مشخص به برد متصل شده و از طریق آن تصویر مورد نیاز کاربران بروی صفحه به نمایش گذاشته می شوند. چه مواردی بیشترین آسیب را به مدار تصویر لپ تاپ های اچ پی وارد می کند؟ با بررسی این موضوع نکات مهمی را خدمت شما کاربران ارائه دهیم.

عوامل زیادی همچون ضربه ، نفوذ آب ، ورود گرد و غبار ، نوسان برق و خیلی از موارد اینچنینی می توانند بروی عملکرد مدار و تصویر لپ تاپ تاثیر بگذارد.بسیاری از کاربران پس از حضور در نمایندگی ، تصور می کنند. که ایراد خاموشی دستگاه ایشان مربوط به مادربرد و پردازنده ی اصلی می شود. اما در بسیاری از مواقع این چنین نبوده و تنها با تعویض صفحه نمایش لپ تاپ ، ایراد برطرف شده و دستگاه مجددا آماده به کار می شود. مصرف کنندگان گرامی توجه داشته باشید که شما می توانید پس از روشن کردن دستگاه با گوش دادن به صدای فن و یا پردازنده ی لپ تاپ خود ، متوجه ی این موضوع شوید. البته در بسیاری از مواقع شاهد شرایط و بعد های متفاوتی  از ایرادات ال سی دی هستیم و صرفا نمی توان تشخیص ایراد تصویر را در چند مورد تقسیم نمود.

 

 

 

خرابی مدار تصویر

 

 

تعمیرات برد لپتاپ های HP

همانطور که می دانید یکی از حساس ترین موارد در بخش ماشین های رایانه ای تعمیرات لپ تاپ ها می باشد. ممکن است کاربران در هنگام استفاده از دستگاه های خود با ایرادات زیادی رو به رو شوند. یکی از همین ایرادات اصلی مربوط به بخش صفحه نمایش و ایرادات تصویری می شود. صفحه نمایش لپ تاپ ها به عنوان یک گیرنده ، بخش عمده ای از ایرادات را به کاربران نمایش می دهد. به طور مثال ایرادات تصویری ، ایرادات گرافیکی ، ایرادات سخت افزاری و هارد و … از این رو بخش مهمی درون لپ تاپ ها به حساب می آید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی قطعات لپ تاپ های HP با ما در ارتباط باشید | خرابی مدار تصویر

حال در مقابل ایرادات تصویر چه کاری می توان انجام داد؟ در مقابل به این موضوع ، چنانچه با ایراد قطع تصویر  مواجه شدید ، در قدم اول اتصالات دستگاه خود را چک کنید. در بسیاری از مواقع ایراداتی همچون خالی بودن شارژ باتری و یا عدم اتصال برق  مستقیم موجب خاموشی دستگاه می شود. حال این بخش در صورت مشاهده ی این موارد و پا برجا ماندن ایراد بهتر است برق دستگاه را چک کنید..!  اگر هنگام روشن شدن لپ تاپ جریان برق درون آن صورت گرفت و صفحه نمایش شما روشن نشد. به نمایندگی رسمی مراجعه فرمایید. نمایندگی رسمی اچ پی در زمینه ی تعمیرات ماشین های رایانه ای اچ پی مفتخر است تا در خدمت شما کاربران گرامی باشد.

 

 

تعمیرات برد لپتاپ های HP