خرابی فیوزینگ پرینترهای لیزری hp | پس از دستور چاپ توسط کاربران ، دستگاه پذیرش و بررسی اطلاعات را شروع کرده و در سریعترین زمان ، چاپ توسط دستگاه ها انجام می شود. آیا تا به حال به این موضوع توجه نموده اید که چگونه پرینتر در عرض چند ثانیه متون ، تصاویر و سایر اشکال دیگر را به کاغذ می چسباند. اگر فکر می کنید که فیوزینگ در این روند صفر تا صد چسبندگی تونر به کاغذ دارای نقش می باشد. باید به شما بگویم که کاملا درست حدس زده اید. فیوزینگ به عنوان یک قطعه ی مهم درون پرینتر های اچ پی تونر را ذوب نموده. و با کمک هیتر و گرمای ناشی از آن ، تونر لازمه جهت چاپ را به کاغذ می چسباند. می توان مدعی شد. که فیوزینگ به عنوان یکی از اصلی ترین قطعات در پرینتر های اچ پی بوده و در صورت عدم وجود این قطعه درون سخت افزار پرینتر ها، دیگر چاپ انجام نمی شود. به طور کلی فیوزینگ پس از مدتی نیاز به سرویس ، تعمیر ، تعویض قطعات مصرفی و … دارد. لذا ممکن است پس از مدتی کاربران با ایراداتی رو به رو شوند که صرفا مربوط به اختلال در فیوزینگ آنها می شود. در همین راستا ما تصمیم داریم تا در این بخش علائم خرابی فیوزینگ پرینتر های اچ پی را برای شما کاربران و مصرف کنندگان گرامی شرح دهیم. با ما در ادامه همراه شوید.

 

خرابی فیوزینگ

خرابی فیوزینگ | یک چاپگر لیزری توانایی این را دارد تا بتواند از طریق فیوزینگ و قطعات آن ، چاپ را با بالاترین کیفیت به خروجی برساند. به طور کلی فیوزر ها دارای دو غلطک ابتدایی می باشند و همچنین این قطعه با همین دو غلتک گرم می شوند. هر دو غلتک داغ شده در فیوزر، پودر تونر را ذوب نموده و سعی بر انتقال آن بروی رسانه می کنند. در نظر داشته باشید که دو غلتک داخل یک فیوزر با هم کار می کنند. تا متن یا تصویر را بر روی یک صفحه کاغذ ذوب و ایجاد شود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی تعمیر فیوزینگ پرینتر های HP با کارشناسان ما در نمایندگی همراه شوید.

 

 

خرابی فیوزینگ

 

 

به طور کلی رگه، رگه شدن اسناد، لک دار شدن خروجی کاغذ ، ایجاد خطوط سیاه و تصاویر دوتایی همگی از علائم اختلال در فیوزینگ و روند نادرست فیوزر ها می باشند. اگر هنگام چاپ، متوجه این عیوب و ترسیم نادرست چاپ شدید. بهتر است تا در راستای تعمیر و سرویس فیوزینگ خود به نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP مراجعه کنید. در نظر داشته باشید که ایراداتی همچون : گیر کردن کاغذ یا چروک شدن آن نیز ممکن است. از علائم نقص در واحد فیوزینگ شما به حساب بی آید. پیشنهاد می شود تا در صورت مشاهده ی چنین مواردی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی در ارتباط باشید.

 

کاربری توصیه شده اچ پی

در بخش قبلی در ارتباط با وظایف فیوزینگ ها اطلاعات لازم را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دادیم. همچنین علائم نقص و خرابی درون این دستگاه ها را نیز بررسی نموده و چکیده ای از ان را در اختیار شما قرار دادیم. در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با علل خرابی فیوزینگ ها به ، صورت تصادفی با بررسی چند آیتم در این زمینه آغاز نماییم. پیش از ورود به این موضوع لازم است. بدانید که هر یک از چاپگر های اچ پی بنا به توانایی و کاربرد خود ، با یک مشخصات معلوم طراحی و به بازار عرضه می شوند. همچنین کاربران نیز پیش از خرید دستگاه قطعا با این موضوع و اطلاعات مبنی بر آن رو به رو شده و اطلاعات کافی در این زمینه را دارند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پارت جدید اچ پی فیوزینگ با کارشناسان ما همراه شوید | خرابی فیوزینگ

 

 

 

تصویر مرتبط با خرابی فیوزینگ پرینترهای لیزری hp - HP laserJet fusing

 

 

با توجه به این موضوع همواره اصلی ترین ایراد فیوزینگ ها مربوط به استفاده ی نادرست کاربران از چاپگر های اچ پی می باشد. طبق بررسی واحد فنی اچ پی متوجه شدیم که بیش از 70 درصد خرابی فیوزینگ ها به دلیل استفاده ی غیر استاندارد کاربران می باشد. در مراحل بعدی عدم سرویس ، استفاده از قطعات مصرفی نامناسب و عدم تعویض قطعات مصرفی فیوزینگ باعث نقص در این قطعات مهم می شود. در همین راستا به شما کاربران گرامی پیشنهاد می شود. تا در مرحله ی اول پیش از خرید دستگاه خود و نوع کاربری خود را مشخص نموده و دستگاهی با توجه به حجم کاری خودتان خریداری نموده و سپس توجه ویژه ای به طول مصرف ، دروه ی سرویس و تعویض قطعات مصرفی داشته باشید.