لپ تاپ OMEN 17.3 | لپتاپ گیمینگ اچ پی در گرگان. امروز تصمیم داریم پس از مدت ها با یکی از محصولات دوست داشتنی و قدرامند اچ پی ، یعنی لپ تاپ های گیمینگ در نمایندگی گرگان بحث و گفت و گو کنیم. در نظر داشته باشید که نمایندگی رسمی اچ پی در گرگان در تلاش است تا بتواند در کوتاه ترین زمان تمامی خدمات مربوط به ماشین های اداری و رایانه ایی را خدمت شما کاربران عزیز ارائه می کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما در نمایندگی گرگان همراه شوید.

 

 

لپ تاپ OMEN 17.3

با لپ تاپ 17.3 اینچی Omen Gaming HP، گیم پلی را در خانه ، در جاده و در هر فضایی ادامه دهید. از پردازنده ی قدرتمند اچ پی اومن سری 17.3 اینچی لذت واقعی قدرت را بچشید. لپ تاپ Omen Gaming  همواره توسط کمپانی اچ پی با بالاترین کیفیت و پردازش قدرتمند طراحی و به بازار عرضه شده است. اچ پی اومن 17 دارای پردازنده 8 هسته ای Intel Core i7 نسل یازدهم با فرکانس 2.3 گیگاهرتز و 16 گیگابایت رم DDR4 می باشد. دوستداران این برند و متخصصان گیم مطمئنا از نوع عملکرد این پردازنده با خبر می باشند.

 

لپ تاپ OMEN 17.3
لپ تاپ OMEN 17.3

 

دیگر نگران هیچ گونه کندی ، لگ و … نباشید و با اچ پی اومن سری 17 عناوین زیادی را نصب کنید.و از قدرت عملکرد دستگاه نهایت لذت را ببرید. اومن 17 علاوه بر گرافیک  NVIDIA GeForce RTX 3070، دارای صفحه نمایش 17.3 اینچی 2560 x   1440 IPS  با نرخ رفرش 165 هرتز و زمان پاسخگویی 3 میلی ثانیه می باشد. همانطور که می دانید یکی از مهمترین بخش های تشکیل دهنده ی هر لپ تاپ مخصوصا لپ تاپ های گیمینگ . نوع صفحه نمایش و شکل عملکرد آنها می باشد. این موضوع در اومن سری 17 به شدت رعایت شده و اچ پی این دستگاه را طبق استاندارد های موجود با بالاترین کیفیت روانه ی بازار کرده است.

 

معرفی HP omen 17 در نمایندگی اچ پی |لپ تاپ OMEN 17.3

طبق روال همیشگی اچ پی از کیبور نورانی خود در این دستگاه استفاده کرده تا شکلی منحصر به فرد و فوق العاده ایی را به اومن سری 17 داده باشد.  لپ تاپ OMEN 17.3 با صفحه‌کلید RGB با نور پس‌زمینه هر کلید. به شما کمک میکند تا کار های روزمره یا  بازی خود  را حتی در فضای های تاریک و کم نور ادامه دهید. شما نیز می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان سخت افزاری ما در شهر گرگان تماس حاصل فرمایید. همچنین در ادامه با ما همراه شوید تا بتوانیم از ویژگی های بیشتر این دستگاه با خبر شویم.

 

معرفی HP omen 17 در نمایندگی اچ پی

 

با استفاده از سه درگاه USB 3.2 Gen 1 Type-A یا یک درگاه Thunderbolt 4 با انتقال برق، ویدئو و سازگاری USB4 به تجهیزات جانبی سیمی متصل شوید. در نظر داشته باشید که بخش اتصالات لپ تاپ ، جز مهمترین بخش هایست که می توان به آن اشاره کرد. مخصوصا برای لپ تاپ های گیمینگ که این موضوع پر رنگ تر می باشد. البته اچ پی اومن سری 17 با بلوتوث 5 و وای فای 6 بی سیم سازگار بوده و شما می توانید از این قابلیت ها استفاده کنید. در نظر داشته باشید که شما می توانید برای تعویض کارت گرافیک با کارشناسان ما در بخش سخت افزار اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

تصویر مرتبط با لپ تاپ OMEN 17.3 | لپتاپ گیمینگ اچ پی در گرگان - 2 3
لپ تاپ OMEN 17.3

 

اتصالات گیمینگ اومن 17 اچ پی | لپ تاپ OMEN 17.3

در لپ تاپ های اومن اچ پی  یک پورت RJ45 نیز وجود دارد که از اتصالات اترنت گیگابیتی پشتیبانی می کند. با استفاده از پورت‌های HDMI 2.1، mini DisplayPort  یا  Thunderbolt 4، فضای صفحه نمایش را به مانیتورهای خارجی گسترش دهید. و از فضای خروجی در ابعاد بالاتری استفاده نمایید.  وب‌کم HD و آرایه میکروفون دوگانه برای حفظ ارتباط با دوستان و هم تیمی‌ها استفاده کنید. مشخصات فنی لپ تاپ های گیمینگ در بسیاری از موارد کمی با لپ تاپ های معمولی متفاوت می باشد . البته این امر کاملا طبیعیست زیرا که این دستگاه ها از پردازنده و سری سازنده متفاوتی برخوردار می باشند. لپ تاپ OMEN 17.3

 

اتصالات گیمینگ اومن 17 اچ پی | لپ تاپ OMEN 17.3
لپ تاپ OMEN 17.3

 

طبق روال همیشگی ، سیستم صوتی این لپ تاپ با برند محبوب Bang & Olufsen کامل شده است.  بلندگوهای دوگانه تنظیم شده توسط Bang & Olufsen صدای دقیق ، شفاف و رویایی را برای شما کاربران گرامی تضمین می کنند. در این بخش قصد داریم تا در ارتباط با یکی از مهمترین ویژگی های لپ تاپ اچ پی بحث و گفت و گو کنیم . اچ پی اومن با داشتن یک باتری 8 سلولی تا 7 ساعت استفاده مداوم از لپ تاپ HP را امکان پذیر می کند. در حالی که فناوری شارژ سریع به شما امکان می دهد تا 50٪ را تنها در 30 دقیقه شارژ کنید. همچنین شما می توانید لپ تاپ HP 17.3   اینچی  Omen Gaming بر روی سیستم عامل هایی چون  Windows  10 Home 64 بیتی اجرا کنید.

 

تصویر مرتبط با لپ تاپ OMEN 17.3 | لپتاپ گیمینگ اچ پی در گرگان - 9

 

معرفی قابلیت های گیمینگ اچ پی HP omen 17

بازی در حال حرکت، HP Omen با استفاده از  گرافیک قدرتمند NVIDIA GeForce RTX 3070، پردازنده Core i7 نسل یازدهم اینتل و خنک‌کننده Tempest به شما این امکان را می‌دهد تا در هر فضای به رقابت خود بپردازید. سری 17 گیمینگ Omen دارای صفحه نمایش 17.3 اینچی 2560 1440 IPS با نرخ تازه سازی 165 هرتز و زمان پاسخگویی 3 میلی ثانیه است که برای بازی طراحی شده . با وجود پپردازنده های قوی این دستگاه ، وزن سری 17 بسیار پایین می باشد. HP 17.3 اینچی اومن به راحتی قابل حمل و نقل است. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ارتقا و تعویض قطعات HP کلیک کنید. لپ تاپ OMEN 17.3

 

معرفی قابلیت های گیمینگ اچ پی HP omen 17
لپ تاپ OMEN 17.3

 

Omen Gaming Hub  راه حلی برای ارتقای بازی شماست. این قابلیت لپ تاپ گیمینگ مرکز کنترل عملکرد را در اختیار شما قرار می دهد. دریافت جوایز فقط با بازی گرفته تا کنترل هر گزینه کوچک عملکرد و روشنایی دستگاه. تماما در اختیار شما می باشد. همچنین جدیدترین بازی‌ها را با معماری نسل دوم RTX NVIDIA ببینید. با هسته‌های ردیابی پرتو و تنسور پیشرفته، چند پردازنده‌های جریانی جدید و حافظه پرسرعت G6 عملکرد قدرتمندی داشته باشید.

شما می توانید با استفاده از لپ تاپ گیمینگ سری اومن 17 برای مشاهده راحت‌تر کار های روزمره ی خود با استفاده از فناوری DC Dimming  روشنایی را با تنظیم جریان مستقیم به جای چرخه نور پس‌زمینه کنترل کنید.  نمایشگرهای تایید شده Eyesafe الزامات نور آبی کم TÜV و استانداردهای Eyesafe را برای محافظت از چشمان شما در برابر نور آبی بدون تغییر رنگ ها برآورده می کنند تا خستگی چشم هنگام کار برای مدت طولانی کاهش یابد.

سایر مشخصات اچ پی اومن سری 17 اینچی اچ پی | لپ تاپ OMEN 17.3

  • فست شارژ به معنای واقعی (شارژ سریع اومن در ، 30 دقیقه از 0 به 50 درصد شارژ برسید).
  • با Wi-Fi 6 و بلوتوث 5.0 از اتصال بی سیم روان بهره ببرید.
  • دوربین HP Wide Vision HD با بالاترین کیفیت
  • میدان دید 88 درجه و زاویه دید به شما امکان می دهد با تمام اعضای خانواده یا گروهی از دوستان با جزئیات دقیق و وضوح بالا چت تصویری داشته باشید.
  • پورت Thunderbolt 4 به شما این امکان را می دهد که دستگاه خود را تغذیه کنید یا حداکثر دو نمایشگر 4K را با یک کابل و سیگنال 40 گیگابیت بر ثانیه متصل کنید.
  • حافظه  PCIe NVMe SSD
  • یک SSD NVMe 512 گیگابایتی از پیش نصب شده فضای کافی و عملکرد سریع‌تری را نسبت به فناوری درایو SATA قدیمی‌تر به کاربران لپ تاپ گیمینگ ارائه می‌کند.
  • بلندگوهای دوگانه، HP Audio Boost و تنظیم تخصصی توسط شرکت محبوب  Bang & Olufsen . از کیفیت صدا بیشترین بهره را ببرید.
  • رم 3200 مگاهرتز DDR4
  • رم 16 گیگابایتی با فرکانس 3200 مگاهرتز DDR4 Omen ، بدون هیچ نگرانی به سراغ برنامه های دلخواه خود بروید.
  • صفحه کلید RGB با نور پس زمینه
  • فناوری خنک کننده Omen Tempest
  • لولای مخفی کواکسیال با الهام از کابینت های سطح بالا به گونه ای طراحی شده است که تا می شود و تقریباً از دید ناپدید می شود.
  • نمایشگر Micro-Edge

سایر مشخصات اچ پی اومن سری 17 اینچی اچ پی
لپ تاپ OMEN 17.3

 

نمایندگی فروش لپ تاپ گیمینگ در گرگان

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مدلهای دیگر لپ تاپ های گیمینگ اچ پی با کارشناس های ما در نمایندگی شهر گرگان تماس گرفته و از تمامی اطلاعات مورد نظر با خبر شوید. همچنین کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی در تلاش اند تا بتواند با ارائه خدمات متمایز در نمایندگی گرگان موجب کسب رضایت شما شوند. همچنین شما می توانید برای اطلاع از اخبار ها و قیمت بروز لپ تاپ های اچ پی با کارشناسانر نمایندگی مرکزی تهران به شماره ی 89392 تماس حاصل فرمایید. با ما همراه شوید.

 

نمایندگی فروش لپ تاپ گیمینگ در گرگان
لپ تاپ OMEN 17.3