نمایندگی فروش کارتریج پرینتر Hp Laser Jet Pro M176n کارتریج 130A که مناسب برای دستگاه M176n می باشد را ارائه می نماید. پرینتر M176n در واقع یک دستگاه سه کاره است. یک چاپگر رنگی که همزمان کار کپی و اسکن را هم انجام می دهد. بطور کلی پرینترهای لیزری امروزه از کاربرد و محبوبیت بالایی برخوردار هستند. چرا که با وجود سهولت در استفاده، کیفیت بالایی هم ارائه می نمایند.مخصوصا پرینترهای لیزری چند کاره. این دستگاه ها برای استفاده در محیط های اداری بسیار مناسب هستند. چندکاره های اچ پی بطور همزمان چند کار را برای کاربر باکیفیت بالا انجام میدهند.

بطور مثال شما با خرید پرینتر M176n تنها صاحب یک پرینتر با کیفیت نخواهید بود. بلکه همزمان می توانید از کپی با کیفیت و رزولوشن بالا بهره مند گردید. در عین حال این دستگاه کلیه اسناد شما را نیز با قابلیت مطلوب اسکن می نماید. در واقع شما سه دستگاه تخصصی را بطور همزمان در اختیار دارید. در حالی که تنها یک پرینتر چند کاره خریداری نموده اید.استفاده از دستگاههای چند کاره موجب صرفه جویی در هزینه کاربران نیز می شود. فرض کنید می بایست برای انجام چاپ اسناد، کپی و اسکن، دستگاه های جداگانه خریداری می کردید. بدیهی ست هزینه آن به مراتب بیشتر از خرید یک پرینتر سه کاره مانند M176n خواهد شد. ضمن آنکه در صورت خرید هر یک از این دستگاه ها بصورت جداگانه باید فضای زیادی را نیز به آنها اختصاص می دادید. در حالی که یک پرینتر سه کاره کلیه این فعالیت را با اشغال فضای بسیار کمتری برای شما انجام میدهد.

 

نمایندگی فروش کارتریج

پرینتر رنگی سه کاره M176n یک مزیت دیگر نیز دارا می باشد. آن مزیت برخورداری این دستگاه از کارتریجهای رنگی ست. بدین ترتیب شما می توانید از چاپ عکس و یا اسناد مختلف بصورت رنگی لذت ببرید. این مدل در واقع یکی از محصولات محبوب و پرکاربرد کمپانی اچ پی Hp در بین کاربران بی شمار این برند در سطح جهان به شمار می رود. M176n در عین سهولت کارکرد و کیفیت مطلوب ، از سرعت مناسبی نیز برخوردار است. این دستگاه چاپ سیاه و سفید را با سرعت 16 برگ در دقیقه انجام می دهد. همچنین قادر است چاپ رنگی اسناد را با سرعت 4 برگ در دقیقه انجام دهد. سرعتی که با توجه به کیفیت مطلوبی که ارائه می دهد ، مناسب و راضی کننده ارزیابی می شود.

 

 

 

نمایندگی فروش کارتریج

 

 

 

کارتریج پرینتر M176n

کارتریج پرینتر M176n از نوع مدل Hp130A می باشد. البته این نام مدل کارتریج بوده و هر رنگ آن نام و یا به عبارت بهتر کد اختصاصی خود را دارد. کد مخصوصی که در بازار با آن کد شناخته می شود. کارتریجهای Hp130A مانند دیگر کارتریجهای لیزری رنگی اچ پی در چهار رنگ مشکی، زرد، آبی و قرمز برای پرینتر سه کاره M176n تولید شده است. رنگ مشکی این مدل کارتریج با کد CF350A ، رنگ آبی با کد CF351A ، رنگ زرد با کد CF352A و رنگ قرمز با کد CF353A در بازار شناخته می شود. کارتریج مشکی CF350A قابلیت چاپ 1300 برگ را دارا می باشد. یعنی انتظار می رود در حالت شارژ کامل تا 1300 برگ را با کیفیت مطلوب و بدون مشکل چاپ نماید. این عدد در مورد مدلهای رنگی Hp130A یعنی CF352A ، CF351A و CF353A یعنی رنگهای آبی ، زرد و قرمز کمی کمتر بوده و حداکثر تا 1000 برگ را پشتیبانی می نماید. یعنی کارتریجهای رنگی این مدل می بایست در حالت شارژ کامل تا 1000 برگ را بدون مشکل و با کیفیت مطلوب چاپ نمایند.

نمایندگی فروش کارتریج پرینتر Hp Laser Jet Pro M176n

البته لازم به ذکر است اعداد اعلام شده توسط کمپانی بیشتر با فرض چاپ اسناد و نهایتا برگه های آماری و مهندسی پیش بینی محاسبه و اعلام شده است. بدیهی ست در صورتی که تنها به چاپ عکس و تصویر با پرینتر ادام نمایید، کارتریجها توان چاپ تعداد برگه های بسیار کمتری را خواهند داشت. چرا که برای چاپ تصویر نیاز به مصرف پودر بیشتری بوده و طبیعتا تعداد برگه هایی که کارتریج توان چاپ آنها را دارد تا حد قابل توجهی کاهش پیدا خواهد کرد.

کارتریج های اورجینال و شرکتی اچ پی در نمایندگی فروش کارتریج

کارتریج های اورجینال و شرکتی اچ پی را از هر فروشگاهی تهیه نکنید. این مسئله بسیار مهم است که کارتریجهای مورد نیاز را از مراکز رسمی نمایندگی فروش کارتریج و معتبر تهیه نمایید. چرا که خرید و یا شارژ کارتریجهای در مراکز غیر تخصصی و نامعتبر می تواند مشکلاتی را برای کاربر به همراه داشته باشد. اول انکه متاسفانه نظارت کافی بر بازار ماشینهای اداری و لوازم مصرفی وجود ندارد. بنابراین ممکن است با افراد سود جو و متقلبی روبه رو شوید که کارتریج های شارژ شده را تحت عنوتن شرکتی یا حتی اورجینال با قیمتهای گزاف به شما بفروشند. دیگر آنکه استفاده از این کارتریجها هرگز کیفیت مورد نظر شما را تامین نخواهد کرد. حتی ممکن است بدلیل استفاده از مواد نامرغوب به پرینتر شما خسارتهای جبران ناپذیر وارد نماید.

بنابراین در نظر داشته باشید که کارتریجهای مد نظر خود را حتما از مراکز مجاز و تخصصی اچ پی یا نمایندگی فروش کارتریج تهیه نمایید.