چرا کاغذ درون پرینتر گیر می کند

کاغذ پرینتر | چرا کاغذ درون پرینتر گیر می کند ، آیا تا به حال برای شما پیش آمده که کاغذتان  در پرینتر جا بماند یا اصطلاحا گیر کند. اغلب این کاغذها پس از گیر کردن مچاله و پاره می شوند. اما اگر  ما با این مشکل رو به رو شدیم، چگونه میتوانیم آن را بدون اینکه به پرینتر آسیبی وارد شود ، درست کنیم و کاغذگیر کرده را بیرون بکشیم. در ادامه با ما باشید تا با روند صحیح آن بیشتر آشنا شویم.

 

 

کاغذ پرینتر

در بسیاری از مواقع در عملیات چاپ ، پرینتر دچار کندی می شود و  از بخش موتور آن صدای ناهنجاری به گوش می رسد. عوامل زیادی باعث خرابی پرینترها می شوند که یکی از آنها گیر کردن کاغذ.درون پرینتر اچ پی می باشد. اما چه کاری باید انجام داد کرد تا درون پرینتر ما کاغذ.گیر نکند. عوامل بسیاری باعث به وجود آمدن این اتفاق می شوند.توجه داشته باشید که جنس کاغذ. در عملیات چاپ از اهمیت بالایی برخوردار می باشد | در بسیاری از مواقع جنس کاغذی که ما تهیه می کنیم.مناسب نیست. به همین خاطر، کاغذ. پس از کشیده شدن درون پرینتر، مچاله می شود. ممکن است برای چاپ از کاغذ. مرغوبی استفاده کنید. اما مجدد کاغذ. درون دستگاه گیر کند. در این صورت مطمئنا شما ،  بیش از حداکثر تعداد پیش فرض سینی کاغذی ،از کاغذ. استفاده کرده اید. این عمل باعث می شود که کاغذ. به خوبی در پرینتر قرار نگیرد و گیر کند. اما پس از اینکه کاغذ. در پرینتر گیر کرد و پرینتر عملیات چاپ را متوقف نمود چگونه می توانیم کاغذ. را از درون پرینتر بیرون بکشیم.

 

 

 

کاغذ پرینتر 
کاغذ پرینتر

 

 

 

 

تعمیر غلطک پرس HP | کاغذ پرینتر

در اولین قدم سینی کاغذی را بیرون کشیده و کاغذهای نا منظم ، توی سینی را جدا کنید. سپس تمامی کاغذ. ها را بردارید تا سایز سینی کاغذی را  به درستی تنظیم کنیم. پس از تنظیم سایز سینی کاغذی ، یک دسته کاغذ. را صاف و تراز کنید و با نظم درون سینی قرار دهید. سعی کنید  که از حداکثر تعداد مورد نظرسینی پرینتر بیشتر، کاغذ. نگذارید زیرا این عمل باعث خرابی دستگاه چاپگر می شود. سینی کاغذی را مجدداً درون پرینتر قرار دهید | چرا کاغذ درون پرینتر گیر می کند

 

 

چرا کاغذ درون پرینتر گیر می کند

 

 

تعمیر هیتر فیوزینگ اچ پی | کاغذ پرینتر

چرا کاغذ درون پرینتر گیر می کند | رفع ایراد کاغذ کش پرینتر HP در نمایندگی اچ پی. سپس درب بالایی پرینتر خود را باز کرده و کارتریج آن را بیرون بکشید. پس از انجام این کار فیدر و محفظه فلزی پشت کارتریج را با دقت جلو بکشید. تا بتوانید به کاغذ. گیر کرده درون پرینتر دسترسی پیدا کنید. پس از اینکه این مراحل را انجام دادید کاغذ. مچاله شده را از درون پرینتر بیرون بکشید. توجه داشته باشید که کاغذ. در پرینتر پاره نشود. اگر کاغذ. درون پرینتر پاره شود.باید تمامی قطعات پشتی آن را باز کرده، تا بتوانید ، به کاغذ. باقی مانده دسترسی پیدا کنید.

مشکل فیوززینگ در پرینتر های HP

باید تمامی قطعات پشتی آن را باز کرده، تا بتوانید ، به کاغذ. باقی مانده دسترسی پیدا کنید. در بسیاری از دستگاه های اچ پی دربی، مخصوص پشت پرینتر قرار گرفته است که به ما این امکان را می دهد تا کاغذ. را به راحتی از پرینتر جدا کنیم. پس از اینکه کاغذ. را بیرون آوردید پرینتر را روشن کنید تا از آن تست بگیریم.برای تست پرینتر ، از صفحه کنترل چاپگر فلش را به سمت پایین فشار داده تا به گزینه Tools برسید. سپس دکمه تایید را فشار دهید. پس از وارد شدن به قسمت تنظیمات چاپگر ، مجدداً فلش را به سمت پایین فشار دهید تا به گزینه printer status report برسید. گزینه ی ok را انتخاب کنید. با انجام دادن این گزینه‌ها صفحه چاپ می‌شود. اگر صفحه شما با موفقیت چاپ شود،مشکل پرینتر شما رفع شده و میتوانید  از آن استفاده کنید. برای اطلاع بیشتر در رابطه با مشکل پد و پیکاپ پرینتر های اچ پی با مرکز فنی ما تماس حاصل فرمایید.

نهایتا این که چرا کاغذ درون پرینتر گیر می کند با توجه به نظر تکنسین و تعمیرکاران واحد فنی در دستگاه های مختلف میتواند متفاوت باشد.  در بیشتر مواقع این مورد مربوط به کاربری های اشتباه و قسمت های متفاوت دستگاه در مدل های مختلف سبب شده تا نتوان الگوی ثابتی برای اعلام هزینه به کاربر در نظر گرفت. درگیری کاغذ در فیوزینگ یا خرابی پیکاپ ها هر کدام به نوبه خود میتواند باعث گیر کردن کاغذ پرینتر هنگام چاپ شوند. اما با این حال آنچه از خرابی فیوزینگ ها میدانیم مربوط به پری ، فیلم فیوزینگ و یا هیتر است که معمولا با وارد شدن یک شی خارجی مانند سوزن منگنه و یا گیره کاغذ و مواردی از این قبیل باشد.