بهترین پرتابل های اچ پی را بشناسید |بهترین پرینترهای قابل حمل دستگاه¬های قابل اتکایی هستند که به شما امکان می¬دهند اسناد را هنگام سفر چاپ کنید. آنها همچنین برای چاپ عکس مستقیم از تلفن هوشمند یا خانه یا دفاتر که فضایی لوکس است بسیار مناسب هستند. با پرینتر موبایل مجهز به اتصال Wi-Fi و یک باتری، حتی در صورت عدم دسترسی به پریز برق می¬توانید اسناد لازم را به راحتی چاپ کنید. برای کمک به شما در یافتن پرینتر All-in-One مناسب، طیف وسیعی از مدل¬ها را در نظر گرفتیم و 5 محصولی را انتخاب کردیم که به نظر ما بهترین تنوع را نشان می¬دهد. ما این پرینترها را براساس نظر شخصی خود انتخاب کرده و بر اساس قیمت، دوام، کیفیت و موارد دیگر لیست کرده¬ایم.

 

 

 

بهترین پرینترهای چندکاره پرتابل اچ پی

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات، به توضیحات زیر مراجعه کنید، بنابراین بدون هیچ زحمتی بیشتر، شروع به کار می¬کنیم.

بهترین پرتابل های اچ پی

5. پرینتر هوشمند بی¬سیم HP TANGO: با شماره 5 شروع می¬کنیم. ما عکس-های رنگی بدون حاشیه چاپ شده توسط HP tango x و اسناد با کیفیت بالا را با پرینتر بی سیم tango x چاپگر بی سیم بیشتری از HP ساخته ایم تا متناسب با سبک زندگی فعال شما باشد. طراحی آن برای آن دسته از افرادی است که می¬خواهند دستگاهی قادر به چاپ همه چیز از سند ایمیل و صفحات وب گرفته تا عکس های پرتحرک با کیفیت آزمایشگاهی باشد. می¬توانید اسناد و عکس¬ها را از ابر (cloud) و رسانه¬های اجتماعی چاپ کنید و با استفاده از برنامه HP Smart با دوربین تلفن هوشمند خود اسکن کنید و توسط این چاپگر خانگی هوشمند است که می-توانید عکس¬های باورنکردنی بدون حاشیه را با دقت رنگ بالا چاپ کنید

 

بهترین پرتابل های اچ پی را بشناسید

 

 

و اسناد شما همانطور که در دستگاه¬های تلفن همراه خود مشاهده می کنید متن واضحی دارند. از آمازون الکسا مایکروسافت کورتانا (Amazon Alexa Microsoft Cortana) و خانه گوگل (Google home) پشتیبانی می کند بنابراین شما می¬توانید به صورت دست آزاد (hands-free) و تنها با استفاده از صدای خود چاپ کنید، تا اطمینان حاصل شود که HP tango شما عالی به نظر می¬رسد. در هر جایی که پرینتر قرار دارد، زمانی که از آن استفاده نمی¬کنید با ملحفه حریر و زیبا آن را بپوشانید، به طوری که چاپگر از گرد و غبار و خراش محافظت شود. اگر زندگی شما حول تلفن¬های هوشمند می¬چرخد، پرینتر بی سیم HP tango x مناسب شما است زیرا با قابلیت¬های هوشمند و پشتیبانی صوتی از هرجایی، کارهای چاپی را انجام می دهد تا به شما فضای بیشتری برای رشد جریان کاری خود بدهیم.

 

پرتابل های اچ پی را بشناسید

4. پرینتر HP ENVY 4500 بی¬سیم ALL-in-ONE: در رتبه چهارم HP Envy 4500 یک چاپگر All-in-One با ویژگی¬های آنلاین عالی است که به شما امکان چاپ از هرجایی را می¬دهد. با سرعت چاپ حداکثر 9 صفحه سیاه و سفید و 5 صفحه رنگی در دقیقه. این پرینتر می¬تواند اسناد با کیفیت آزمایشگاهی بدون حاشیه و چاپ با کیفیت لیزری را تولید کند. همچنین این قابلیت را دارد که اسناد را برای مصرف کمتر کاغذ به صورت دو رو را چاپ کند | بهترین پرتابل های اچ پی را بشناسید

 

چاپگر می¬تواند اندازه صفحه را تا 8.5 در 14 اینچ چاپ کند و می¬تواند عکس¬های بدون حاشیه بزرگ به اندازه 8.5 در 11 اینچ را با رزولوشن نوری 1200dpi چاپ کند. در حالی که با سیستم جوهر کارتریج کار می کند پخش جوهر را آسان کرده و کیفیت چاپ با جزئیات واضح فراهم می¬کند. قابلیت سازگاری با Wi-Fi را دارد و به شما امکان چاپ از هرجای شبکه بی سیمتان را می¬دهد. ENVY با HP ePrint قابل مقایسه است که با ارسال هر پرونده یا سندی به آدرس ایمیل اختصاصی چاپگرها آن را چاپ کنید. این چاپگر بی سیم رنگی همه در یک گزینه (ALL-in-ONE) عالی برای کسانی که می خواهند از ویژگی های چاپ Premium تا 11 تجربه خود استفاده کنند.

 

سامانه معرفی نمایندگی های اچ پی

3. چاپگر متحرک EPSON WORKFORCE WF-110: شماره 3 یعنی EPSON WORKFORCE WF-110 را خواهیم داشت که هر زمان مشاغل شما با چاپگر بی¬سیم قابل حمل wf-110 همراه شود از چاپ سریع و بدون دردسر لذت می¬برید. این چاپگر همراه جمع و جور با طراحی فوق العاده سبک می¬تواند به راحتی در کیف حمل و نقل شود و چاپ بدون روغن انجام دهد. این چاپگر جوهر افشان با باتری با حداکثر رزولوشن 57 60 بایت 1440 dpi را برای عکس¬ها و اسناد با جطئیات بالا فراهم می¬کند و همچنین می¬تواند از طریق یک تغذیه کننده اسناد خودکار تاشو 20 برگ قابلیت چاپ کاغذ با بزرگی 8.5 در 14 اینچ را فراهم کند.

چاپگر همچنین می تواند اسناد را به صورت سیاه و سفید با سرعت 6.7 صفحه در دقیقه یا اسناد رنگی با 2.8 صفحه در دقیقه چاپ کند همچنین عکس¬های 6 در 4 اینچی بدون حاشیه می¬توانند در حدود 7.7 ثانیه چاپ شوند. یک نمایشگر ال سی دی 1.4 اینچی رنگی برای مشاهده و تغییر تنظیمات در دسترس است، همچنین می¬تواند با برق متناوب یا باتری با دوام باتری چاپ حدود 100 سیاه و سفید یا 50 رنگی کار کند. WUF110 دارای اتصال USB 2.0 و Wi-Fi است و امکان چاپ با فعال کردن صدای هندزفری نیز موجود است. Wharf SW f110 راه حل کاملی برای فضای کاری کارآمد است که با ترکیب چندین ویژگی در یک چاپگر سریع و سبکِ قابل حمل است.

 

 

بهترین پرتابل های اچ پی را بشناسید

 

 

 

پرینترهای قابل حمل دستگاه­های قابل اتکایی هستند

2. چاپگر بی سیم CANON PIXMA IP110: در شماره دو یک Canon Pixma ip110 داریم. یک چاپگر همراه جمع و جور بی سیم است کیفیت تصویر واقعی، مناسب و مطمئن را ارائه می¬دهد. چاپ اسناد حرفه ای با متن واضح و عکس با کنتراست رنگی غنی و حداکثر وضوح چاپ 9600 DPI با تکنولوژی عالی کانن. چاپگر می تواند 9 صفحه سیاه و سفید در دقیقه و 5.8 صفحه رنگی در دقیقه چاپ کند و در صورت نیاز می تواند با اندازه چاپ سفارشی 8.5 در 23 اینچ کار کند | بهترین پرتابل های اچ پی را بشناسید

 

پرینترهای قابل حمل

برای مواردی که شما نیاز به چاپ عکس آسان دارید ویرایش و چاپ عکس¬هایتان را از هرجایی که به اینترنت دسترسی دارید آسان می کند. ip110 همچنین دارای اتصال بی سیم داخلی برای چاپ مستقیم از دستگاه های تلفن همراه و دوربین ها از طریق pic Bridge می¬باشد. ip110 همچنین با نرم افزار تصویر باغ من (image garden) ارائه می شود که باعث می شود چاپ عکس های خود را به راحتی با پیشنهادات طرح خودکار تقویم فیلتر فضایی تشخیص چهره بسیار بیشتر انجام دهید. این چاپگر جانبی می تواند در کیف لپ تاپ جا شود و به شما امکان می دهد مستقیماً از دستگاه های هوشمند و فضای ابری (cloud) چاپ کنید و نتایج برجسته ای کسب می کند که PIXMA ip110 قابل توجه همراه چاپی مناسب برای مشاغل تجاری در حال حرکت است.

 

امکان می­دهند اسناد را هنگام سفر چاپ کنید.

1. . چاپگر قابل حمل HP OFFICEJET 250 همه در یک گزینه (ALL-in-ONE): سرانجام در شماره یک چاپگر قابل حمل HP Officejet 250 all-in-one همراه با چاپگر موبایل HP Officejet 250 تقریباً از هر جایی با این دستگاه قابل حمل می¬توانید اسکن و کپی کنید. این چاپگر شگفت انگیز است و یک صفحه 2.65 اینچی لمسی و رنگی فراهم می¬کند که می¬تواند مشاهده آسان نامیده شود. می¬توانید اسناد را به راحتیِ بالا آوردن برنامه های وب HP تا 50 صفحه کپی و اسکن کنید همچنین 10 صفحه در دقیقه برای تست و ۴ صفحه در دقیقه اسناد ترکیبی بدون حاشیه را چاپ می کند. اسناد متنی ۲۰ صفحه در دقیقه و ۱۰ صفحه تا شده در دقیقه. این چاپگر قابل حمل می¬تواند روی کارت چاپ کند، اگر شما در پرواز نیاز به تبلیغ دارید. همچنین با استفاده از تبلت یا تلفن هوشمندتان از هر جایی که باشید با استفاده از اپ رایگان HP، توسط تکنولوژی مستقیم بلوتوث یا وای فای در ماشینتان یا سایت از راه دور پرینت بگیرید.

 

بهترین پرینترهای چندکاره

ممنونیم از باتری یون لیتیوم با وزن 6.5 پوند در این چاپگر فشرده با دوام که حمل آن را آسان کرده است همچنین برای اینکه در هر جایی بتوانید به راحتی چاپ کنید در کوله پشتی شما جا می¬گیرد و HP Officejet 250 برای حرفه¬ای¬ها و دورکارها که به یک پرینتر قابل اعتماد و قابل حمل که عملا هرجا بتوانند آن را ببرند نیاز دارند ایده آل است | بهترین پرتابل های اچ پی را بشناسید / بهترین پرتابل های اچ پی در ماشین های اداری / بهترین پرتابل های اچ پی را بشناسید در رایانه / بهترین پرتابل های اچ پی در نمایندگی اچ پی