پرینتر های سرعت بالا اچ پی در نمایندگی | در این بخش تصمیم داریم. تا با هم در ارتباط با نکات اساسی و مهم چندین دسته از پرینتر های لیزری مشکی – رنگی اچ پی بپردازیم . پس در نظر داشته باشید که اگر به دنبال خرید و یا کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینتر های Enterprise اچ پی می باشید . می توانید از نکات و ویژگی دستگاه های اچ پی در این بخش استفاده نمایید. همه ی ما می دانید که بسیاری از مشاغل برای پیشبرد اهداف روزانه ی خود یاز به یک سیستم کلی از ماشین های اداری قدرتمند دارند . همین موضوع نیز باعث شده. تا ما در نمایندگی رسمی اچ پی شروع به معرفی چندی از پرینتر های محبوب و پر فروش اچ پی نماییم. با ما همراه شوید.

 

پرینتر های سرعت بالا

اولین پرینتری که تصمیم داریم تا به عملکرد آن بپردازیم سری پرینتر لیزری مشکی HP 506 DN می باشد. این سری از پرینتر های اچ پی با قابلیت تک کاره ، به عنوان چاپگر های اداری و سازمانی کمپانی به حساب می آیند. که با ثبت 43 برگ در دقیقه به عنوان یکی از پرینتر های لیزری سرعت بالا در دسته بندی چاپگر ها به حساب می آیند. از سری مشخصات این دستگاه می توان به سایز چاپ A4 ،  تکنولوژی چاپ لیزری ، ال سی دی رنگی 4 خطی و … اشاره داشته باشیم. همچنین لازم به ذکر است که این سری از پرینتر های لیزری اچ پی از همان طرح همیشگی خود با رنگ سفید و خاکستری پیروی می کنند. همچنین شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با لوازم جانبی پرینتر های HP با ما همراه شوید | پرینتر های سرعت بالا

 

 

پرینتر های سرعت بالا

 

مشخصات فنی و عملکرد دستگاه ، به عنوان یکی از مهمترین بخش های مربوط به چاپگر های اچ پی می باشد . در نظر داشته باشید که سری 506DN از سری چاپگر های دارای شبکه و قابلیت انجام چاپ دورو اتوماتیک می باشد. یکی مهمترین ویژگی های این دستگاه مربوط به بخش چاپ و وضوح آن می باشد . پرینتر لیزری مشکی اچ پی 506DN قادر است تا اسناد ، مدارک و … را با کیفیت 1200 DPI به چاپ برساند . در همین راستا اچ پی برای این چاپگر با توان ماهیانه ی چاپ 150000 برگ ، از کارتریج 87A استفاده نموده است. شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با سایر مشخصات این دستگاه با ما همراه باشید.

 

hp-nic.com

در بخش قبلی در ارتباط با سری 506DN از دسته چاپگر های تک کاره ی لیزری مشکی اطلاعاتی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه نمودیم. در این بخش تصمیم داریم تا با دستگاهی متفاوت تر از سری پرینتر های لیزری اچ پی آشنا شویم. اما با این تفاوت که این سری از پرینتر ها با تکنولوژی لیزری رنگی به بازار عرضه شده اند . پرینتر لیزری HP M451 . این سری از پرینتر های اداری اچ پی در دسته چاپگر های رنگی به عنوان یکی از پر فروش ترین دستگاه ها به حساب می آیند. دقت بالای چاپ و سرعت مطلوب آنها باعث شده تا 451 از سری چاپگر های مورد علاقه ی کاربران به حساب بی آید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با HP پرطرفدار محبوب ترین پرینتر وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

hp-nic.com

 

این سری از پرینتر های لیزری رنگی تک کاره ی اچ پی با رزولوشن چاپ 600 DPI ، از سری پرینتر های پرو 400 می باشد. سرعت چاپ برگه سیاه و سفید و رنگی در این سری از پرینتر های اچ پی در دقیقه 20 برگ می باشد. صفحه نمایشگر این دستگاه به صورت دو خطی بوده و این امکان را به شما می دهد. تا هشدار های اولیه ی دستگاه را بررسی نمایید. همچنین پرینتر لیزری رنگی HP 451 در دو سری DN و NW به بازار عرضه شده است . کارتریج استفاده شده در این دستگاه سری 305A می باشد و شما می توانید این کارتریج را به صورت تک و یا کیت سفارش دهید.

 

پرینتر های لیزری چندکاره اچ پی

پرینتر های سرعت بالا | نمایندگی اچ پی در شمال تهران در این بخش شاهد معرفی دو سری از پرینتر های لیزری چند کاره با تکنولوژی چاپ تک و چند رنگ خواهیم بود. ابتدا تصمیم داریم تا شما را با پرینتر لیزری مشکی سازمانی – اداری 127 آشنا نماییم . این دستگاه با قابلیت های FS – FN و FW طراحی و به بازار عرضه شده اند. این سری از چاپگر های چهار کاره ی اچ پی قابلیت چاپ 25 برگ در دقیقه به عنوان یکی از پرینتر های پر فروش در دسته چهار کاره های HP به حساب می آیند . پرینتر لیزری مشکی HP 127  با پردازنده ی  MHz 600 توانایی چاپ اسناد تا 10000 برگ در ماه را به کاربران ارائه می دهد . از این رو اگر به دنبال چاپگری پر پر سرعت و اقتصادی می باشید می توانید از سری 127 نهایت استفاده را ببرید.

 

پرینتر های لیزری چندکاره 127

 

اما در بخش لیزری رنگی چهار کاره ما شاهد حضور 181FW می باشیم . این دستگاه با قابلیت اپ وایرلس خود توانایی ارائه ی 20 برگ را در دقیقه به کاربران ارائه می دهد. در نظر داشته باشید که یکی از اصلی ترین نکات در ارتباط با ویژگی های 181 مربوط به کیفیت چاپ مطلوب و توان کار 30000 برگ در ماه می باشد . این دستگاه در جهت چاپ اسناد از کیت کارتریج سری 205A استفاده می کند . شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شوید | پرینتر های سرعت بالا

 

پرینتر های لیزری چندکاره 181