اتصالات اچ پی را بشناسید hp produce center | اتصالات و رابط کاربری صحیح ، تقریبا می توان گفت که یکی از مهمترین بخش های هر لپ تاپ و پرینتر اچ پی مربوط به بخش اتصالات آن و دسترسی های دستگاه برای کاربران می باشد. بسیاری از محصولات HP با استفاده از تکنولوژی بروز ، قابلیت و اتصالاتی را برای کاربران خود محیا می سازند. از این رو کاربران نیز می توانند فضای دسترسی و پورت های دستگاه را شناسایی کرده و در نهایت رابط کاربری مناسبی را برای خود ایجاد کنند. در نظر داشته باشید که در نسل جدید پرینتر و لپ تاپ ها ما شاهد بکارگیری رابط TYPE C نیز می باشیم . این موضوع به خودی خود برای بسیاری از مصرف کنندگان مهم و قابل اهمیت می باشد.

 

 

رابط کاربری لپ تاپ ها : اگر تنظیم کننده موسیقی ، طراح ، فعال در حوزه ی نرم افزار و سخت افزار می باشید. به شما توصیه می می شود تا پیش از خرید لپ تاپ های اچ پی حتما اصتالات دستگاه خود را چک کنید. دستگاه های اچ پی در دسته بندی های متفاوت قابلیت های متنوعی را به کاربران خود ارائه می دهند. از این رو شما می توانید با اعمال فیلتر های لازم تمامی دستگاه های فول پورت اچ پی را بررسی نموده و از ویژگی های قابل توجه این دستگاه ها نهایت استفاده را ببرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی در ارتباط باشید .

 

 

اتصالات اچ پی

رابط کاربری پرینتر ها :  اتصالات در پرینتر های اچ پی نیز به اندازه ی لپ تاپ ها جذاب و پر کاربرد می باشد. اچ پی پرینتر ها در راستای ارائه ی رابط کاربری آسان و هوشمند به کاربران سری اتصالات Network ، USB C ، USB 2.0 & USB 3.0 ، wireless و …. را ارائه می دهند. هر یک از این اتصالات به نوبه ی خود دارای حساسیت های بسیاری می باشند. از طرفی دیگر این رابطه کاربری  قابلیت های بسیاری را به کاربران خود عرضه می نماید.

به طور مثال شما می توانید با استفاده از اتصالات Lan پرینتر خود را به چند دستگاه متصل نموده و از قابلیت های آن نهایت استفاده را ببرید. یا از طریق شبکه ی Wi-fi به گوشی ، تبلت ، رایانه و هر افزونه ی هوشمند خود متصل شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با رابط کاربری پرینتر های اچ پی با کارشناسان ما در HP در خاورمیانه Representation همراه شوید.

 

 

اتصالات اچ پی 

 

hp produce center | اتصالات اچ پی

استفاده از تغذیه های متفاوت در تمامی محصولات اچ پی یک عمر مشهود و قابل رویت می باشد. همواره این کمپانی در تلاش است تا بتواند با ارائه ی خدمات خود ، مسیر رضایت کاربران را هموار تر از پیش نماید. البته در نظر داشته باشید که انتخاب محصول صحیح و استاندارد با نوع عکلگرد شما نیز در این مسیر بی تاثیر نمی باشد. لذا پیشنهاد می شود تا پیش از خرید از hp produce center حتما مشاوره ای با بخش کارشناسی دستگاه های HP داشته باشید. در نظر داشته باشید که شما می توانید تمامی محصولات اچ پی اعم از پرینتر ، اسکنر ، سرور ، لپ تاپ ، تبلت و … را  با ویژگی های مد نظر خود در نمایندگی رسمی خریداری نموده و از قابلیت های این دستگاه ها نهایت لذت را ببرید.

 

 

hp produce center | اتصالات اچ پی 

 

 

نصب و راه اندازی | Network

در نظر داشته باشید که بسیاری از پورت های غیر فعال در پرینتر و لپ تاپ وجود دارد که می بایست با انجام عملیات های نرم افزاری توسط کاربر و یا یک تکنسین فعال شوند. به ور مثال قابلیت شبکه کردن پرینتر های اچ پی به خودی خود ، دارای چند مرحله ی اساسی می باشد. حال پس از پیش بردن این مراحل کاربران می توانند از قابلیت Share دستگاههای خود بروی سایر سیستم ها استفاده نمایند. البته این موضوع یک مسیر دو طرفه می باشد. زیرا که تمامی عملیات های اجرایی بروی دستگاه های پرینتر باید با توجه به روند عملکرد و قدرت پردازش سیستم ها صورت بگیرد. اصطلاحا نرم افزار واسطه می بایست بروی هر چند دستگاه متصل و فعال باشد.

نصب و راه اندازی | wireless

در نظر داشته باشید که شبکه ی وای فای نیز به همین صورت در پرینتر ها عمل می کند. در ابتدا شما باید نوع Wireless دستگاه خود را مشخص نمایید. آیا دستگاه وایرلس معمولی بوده و یا وایرلس دایرکت می باشد.! در نسخه ی وایرلس های معمولی کاربران می بایست با کمک تکنسین نرم افزاری ، مودمی را به عنوان واسطه بین دستگاه و رابط کاربری گوشی ، لپ تاپ و … قرار دهند. دستگاه با اتصال به مودم و سپس دستور گیری لازم ، قابلیت چاپ را به کاربران ارائه می دهد. البته در نسخه های دایرکت دیگر شما نیازی به مودم نداشته و می توانید اسنادتان را به صورت مستقیم به چاپ برسانید. جهت کسی اطلاعات بیشتر در ارتباط با کارگاه مرکزی HP نمایندگی پرینتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

تصویر مرتبط با اتصالات اچ پی را بشناسید hp produce center - HP install printer

 

جمع بندی

به طور کلی اگر بخواهیم این موضوع و مقاله را جمع بندی نماییم باید بگویم که : بهترین راه برای حرید دستگاه های اچ پی، در مرحله ی اول مراجعه به نمایندگان مجاز و دسترسی های لازمه از سوی کارشناسان این مراکز می باشد. در نظر داشته باشید که کارشناسان بخش مشتریان و کارشناسان بخش فروشگاهی نمایندگی در تلاش اند تا بتوانند سریعترین ، بهترین و به صرفه ترین دستگاه را به شما معرفی کنند. از این رو اگر نیاز به لپ تاپ ، اسکنر ، پرینتر ، فکس ، سرور  و هر محصول دیگری از کمپانی اچ پی داشتید می توانید با کارشناسان این کمپانی در ایران همراه شوید.