خرابی سوکت شارژ در لپتاپ های پاویلیون | همانطور که می دانید ، اصلی ترین منبع انتقال انرژی درون لپ تاپ های اچ پی از طریق برق مستقیم تامین می شود. شما می توانید با اتصال لپ تاپ خود به منابع برقی ، انرژی لازم دستگاه را فراهم نمایید. ازطرقی دیگر تمامی لپ تاپ های اچ پی دارای آداپتور با ویژگی های مختلفی می باشند. که برق ورودی را با کمی تغییرات در بخش ولتاژ و آمپر به دستگاه منتقل می کنند. در نظر داشته باشید که یکی از رایج ترین ایرادات در بخش منبع ورودی انرژی لپ تاپ ها مربوط به خرابی آداپتور یا سوکت آنها می شود. در همین راستا تصمیم داریم تا در بخش های بعدی در ارتباط با این موضوع مهم به صورت تخصصی تر بررسی های خود را انجام دهیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با معرفی دسته بندی جدید لپ تاپ ها ، همراه ما باشید.

 

خرابی سوکت شارژ

و اما یکی از اصلی ترین موضوعات در بخش ایرادات متداول لپ تاپ های اچ پی. در نظر داشته باشید که یکی از ایراداتی که بسیاری از کاربران با آن دست و پنجه نرم می کنند. موضوع خرابی سوکت های داخلی و سوکت های شارژ می باشد. اما آیا سوکت لپ تاپ های اچ پی به صورت خود به خود دچار ایراد می شوند و اچ پی در تولید این قطعه ضعف دارد.؟ اگر بخواهیم طبق استاندارد های بکار رفته در این قطعات، موضوع خود را بررسی کنیم تنها به یک پاسخ میرسیم.! آن هم این است که تمامی قطعات  بکار رفته در بخش سوکت داخلی اچ پی دارای استاندارد های لازم بوده و هرگز نمی توان این ایراد را به عنوان ضعف این قطعه شناخت. اما در بخش سوکت شارژر ها کمی موضوع متفاوت تر می باشد..! | خرابی سوکت شارژ در لپتاپ های پاویلیون

 

 

 

خرابی سوکت شارژ

 

 

 

به عنوان مثال هنگامی که شما یک دستگاه پاویلیون اچ پی را خریداری می کنید. علاوه بر دستگاه ، قطعات دیگری نیز به دست شما می رسد. از سری قطعات جانبی گرفته شده می توان به شارژر سازگار با دستگاه اشاره نمود. شارژر و آداپتوری که به صورت اولیه درون جعبه ی لپ تاپ قرار گرفته شده دارای تاییده و استاندارد های لازم اچ پی می باشد. از این رو هیچ جای نگرانی وجود ندارد. اما موضوع مهمی که باید به آن توجه نمود بحث قطعات می باشد.

لازم به ذکر است  شارژر ها در دسته قطعات مصرفی بوده و پس از مدتی نیاز به تعویض دارند. البته لازم است بدانید که یکی از مهمترین عوامل در خرابی این قطعات نوسانات برقی بوده و حتما باید به این موضوع توجه داشته باشید. زیرا که ممکن است این ضعف به دستگاه و پردازنده ی شما نیز آسیب های زیادی وارد نماید. در ادامه به بررسی این موضوع خواهیم رسید.

 

 

 

 

تصویر مرتبط با خرابی سوکت شارژ در لپتاپ های پاویلیون - HP Charging socket problem

 

 

شعبه ی تهران HP

در بسیاری از مواقع ممکن است کاربران پس از اتصال آداپتور به سوکت شارژ متوجه ی عدم شارژ شدن دستگاه خود شوند. اما هنگام مواجه شدن با این موضوع چه کاری باید انجام دهیم؟ پس از مواجه شدن با چنین ایرادی در لپ تاپ های خود لازم است که چند مرحله را طی کنید. مرحله ی اول چک کردن شارژر و یا کابل برق آن می باشد. در بسیاری از مواقع این شارژر و کابل برق متصل به آن می باشد که دچار آسیب شده است. پس بهتر است تا پیش از انجام هر موضوعی، دستگاه خود را با آداپتور دیگری چک کرده تا از سلامت آن با خبر شوید. در نظر داشته باشید که در بسیاری از مواقع آداپتور نیز دچار مشکل نشده و شما کاربران تنها باید کابل برق خود را تعویض نمایید. لذا پیشنهاد می شود تا تمامی این مراحل به درستی انجام شود.

 

 

 

 

شعبه ی تهران HP

 

 

 

 

اگر پس از بررسی این قطعات همچنان به نتیجه ای نرسیدید ، می توانید با مراجعه به شعبه ی تهران HP ، دستگاه خود را در دست بررسی قرار دهید. همکارارن و تکنسین های ما در نمایندگی رسمی اچ پی با استفاده از ابزارآلات بروز این توانایی را دارند تا ایراد را به سرعت شناسایی کرده و سپس آن را رفع کنند. در همین راستا شما می توانید پس از برخورد با چنین ایراداتی درون لپ تاپ های خود ، در سریعترین زمان ممکن آن را رفع نموده و مجددا از دستگاه خود استفاده نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی قطعات لپ تاپ های HP در ارتباط باشید | خرابی سوکت شارژ در لپتاپ های پاویلیون