قطعات اورجینال HP 236dw | در این بخش تصمیم داریم تا در ارتباط با دو بعد مهم قطعات در زمینه ی ماشین های اداری و چاپگر های اچ پی بررسی های لازم را انجام دهیم. همچنین شما می توانید جهت کسب آگاهی بیشتر در ارتباط با قطعات اورجینال یدکی ، مصرفی و اصلی پرینتر HP 236DW ، با کارشناسان نمایندگی مرکزی اچ پی در غرب تهران در ارتباط باشید. لازم است بدانید که سری HP 236DW دارای امکانات و ویژگی هایی چون:

  • چاپگر لیزری چندکاره سیاه و سفید A4، مناسب برای نوع کاربری خانگی .
  • پرینتر سه کاره با قابلیت های چاپ، اسکن و کپی.
  • سرعت چاپ تا 30 برگ در دقیقه (سیاه)
  • قابلیت چاپ را در با استفاده از USB، اترنت، Wi-Fi یا بلوتوث به کاربران ارائه می دهد.

 

قطعات اورجینال HP 236dw

 

و قابلیت های دیگری می باشد که ما در ادامه به آن اشاره خواهیم داشت. کد فنی 9YF95A ، دقیقا ما را به محصول سه کاره ی اچ پی یا همان HP 236DW می رساند. شما می توانید با ه خاطر سپردن کد فنی دستگاه خود دقیق تر به قطعات اورجینال و سازگار با این دستگاه برسید. از سری ویژگی های 236 می توان به مواردی چون : یک دستگاه MFP با بهره وری بالا با سریعترین چاپ دو طرفه در کلاس اقتصادی اشاره نمود. اتصال مطمئن و آسان و برنامه های کاربردی همچون HP Smart با ویژگی 236dw باعث شده تا کاربران فضای خانگی و اداری توجه ویژه ای به این محصول داشته باشند | قطعات اورجینال HP 236dw

 

 

قطعات اورجینال HP 236dw

همواره دسته بندی قطعات در ماشین های اداری به دو گروه تقسیم می شود. قطعات اصلی و قطعات مصرفی ..! در پرینتر های چون HP 236DW بسیاری از قطعات در دسته قطعات اصلی قرار می گیرند. از سری قطعات اصلی این دستگاه های می توان به فرمتر ، فیوزینگ ، موتور ، گیربکس و خیلی دیگر از قطعات این چنین اشاره داشت. عموما کوچکترین نقص در هر یک از بخش های قطعات اصلی ، می تواند برای ما مشکل ساز شود. همچنین در نظر داشته باشید که در اغلب اوقات هنگامی که دستگاه ها با ایرادات این چنین رو به رو می شوند. هشدار آن توسط دستگاه صادر می شود. بهترین راه برای برطرف نمودن ایرادات قطعات اصلی مراجعه به تعمیرگاه های مجاز کمپانی می باشد. از این رو شما می توانید در سریعترین زمان با مراجعه به مرکز HP ؛ دستگاه خود را در دست تعمیر قرار دهید.

در دسته ی دوم ما شاهد ایرادات مصرفی در پرینتر های HP 236DW می باشیم. به طور کلی قطعات مصرفی ، قطعاتی هستند که با توجه به استاندارد های موجود ، با انقضای مشخص درون دستگاه قرار می گیرند. سپس ، پس از گذشت دوره ی مصرفی حتما باید از رده خارج شوند. از سری قطعات مصرفی HP236DW می توان به کارتریج کارتریج HP 136A ، درام ، مگنت ، قطعات کاغذ کش ، پد ، پیکاپ و خیلی از موارد اینچنینی اشاره نمود. به طور کلی پس از اتمام دوره های قطعات مصرفی ما از روی نقص های چاپ متوجه ی زمان تعویض آنها خواهیم شد. در نظر داشته باشید که اگر در سرویس و تعویض قطعات مصرفی کوتاهی انجام شود ممکن است مشکلات اساسی برای قطعات اصلی پرینتر پیش بی آید.

 

قطعات اورجینال 236dw

 

نمایندگی چند کاره های اچ پی غرب تهران

قطعات اورجینال HP 236dw سالیان زیادی است که اچ پی با تولید و عرضه ی محصولات سه کاره ، خدماتی چون چاپ، کپی و اسکن همزمان را به کاربران ارائه می دهد. در ارتباط با قابلیت های سری HP 236dw می توانیم به گزینه هایی چون چاپ با کیفیت 600 نقطه در اینچ و سرعت چاپ 30 برگ در دقیق اشاره داشته باشیم. قابلیت های رفاهی و متمرکز بروی چاپ همچون چاپ از طریق شبکه ی بیسیم وای فای ، بلوتوث ، USB و … کمک زیادی به کاربران در زمینه ی اتصال به دستگاه کرده است.جهت آشنایی بیشتر با سه کاره ی دورو زن 236DW  وارد صفحه ی قرار گرفته شده شوید. خبر خوب دیگری که 236 برای کاربران گوشی های هوشمند دارد . اتصال سریع و مدیریت چاپگر از طریق برنامه ی HP AIR  و HP E پرینت می باشد. توان ماهانه ی چاپ توسط اچ پی بررسی شده و عدد 20000 برگ به منظور توان ماهانه برای سری HP 236DW ثبت گردیده است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با مرکز قطعات پرینتر های HP با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی HP همراه شوید.

 

 

نمایندگی چند کاره های اچ پی غرب تهران