کارتریج فابریک اچ پی 442dn | امروزه کارتریج های اچ پی پیشرفت چشم گیر و متفاوتی نسبت به قبل داشته اند. همچنین تشخیص موضوع کارتریج اورجینال یا فیک در این دسته از قطعات مصرفی به خصوص کارتریج های لیزری بسیار سخت و تقریبا مشابه به عم می باشند. همواره انتخابی آگاهانه در این بخش می تواند کمک شایانی به کاربران در زمینه ی چاپ اسناد کند. از این رو ما همراه شما کاربران اچ پی هستیم. تا بتوانیم در ارتباط با کارتریج لیزری HP 442A به صورت فابریک و شرکتی توضیحات لازم را ذکر نموده و به صورت کامل برای شما شرح دهیم. در نظر داشته باشید که شما کاربران گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تونر اصلی اچ پی لیزری ، با کارشناسان ما در واحد فروشگاهی HP Cartridge  همراه شوید.

 

کارتریج فابریک اچ پی

در قدم اول برای تشخیص کارتریج های فابریک اچ پی باید از دو قانون پیروی کنید. قانون شماره ی یک : حتما کارتریج خود را از مراکز و شعبات مجاز HP خریداری نمایید. خرید کارتریج از شعبات متفرقه به هیچ عنوان در دستورالعملهای این کمپانی نبوده و تماما مسئولیت آن با خود تهیه کنندگان می باشد. همچنین کارتریج های خریداری شده از شعبات مجاز باید ، مورد تایید اچ پی و با کیفیت اصلی باشد. در نظر داشته باشید. که شما کاربران گرامی می توانید با خرید کارتریج های HP همچون کارتریج فابریک HP 335A از خدمات شرکتی اچ پی نیز بهرمند شوید. جهت آشنایی بیشتر با HP پرطرفدار محبوب ترین پرینتر های این کمپانی وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

قانون دوم مربوط به متریال ساخت ، کیفیت چاپ و استاندارد های کارتریج می شود. در نظر داشته باشید که شما کاربران گرامی می توانید پیش از خرید کارتریج با جست و جوی شناسه ی روی کارتن و یا کد QR موجود ، اصالت کارتریج مد نظر خود را بسنجید. همچنین پس از خرید تفاوت اصلی بین کارتریج های فابریک و غیر فابریک را خواهید دید. عموما کارتریج های غیر فابریک دارای کیفیت و رزولوشن چاپ مناسبی نمی باشند. در نظر داشته باشید که شما کاربران گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

 

 

 

کارتریج فابریک اچ پی

 

HP 335A

اچ پی 335A به عنوان کیت لیزری مشکی سازگار با نسل HP 442dn انتخاب شده است. این کارتریج لیزری مشکی توانایی چاپ بیش از 7000 برگ A3 را به کاربران ارائه می دهد. با توجه به توانایی چاپ این کارتریج می توان متوجه شد که HP 335A از سری کارتریج های لیزری کاست بزرگ این کمپانی می باشد. عموما این سری از کارتریج ها و پرینتر های سازگار در دسته بندی HP Enterprise قرار می گیرند. اگر شما کاربران گرامی قصد تهیه یک دستگاه اداری و یا سازمانی دارید می توانید در ادامه همراه ما باشید تا در ارتباط با مشخصات فنی و ظاهری HP 442Dn اطلاعات بیشتری خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم.

 

 

 

HP 335A

 

مشخصات پرینتر HP 442DN | نمایندگی شرق تهران

در این بخش در کنار شما هستیم تا در ارتباط با مشخصات فنی و ظاهری بررسی های لازم را انجام دهیم. در قدم اول هنگامی که با پرینتر و به رو می شوید اولین موضوعی که خیلی قابل توجه می باشد ابعاد آن است. این دستگاه از سری پرینتر های لیزری مشکی A3 بوده و این توانایی را به شما می دهد. که اسناد خود را به صورت A3 – A4 –A5 و … به چاپ برسانید و همچنین باید توجه داشته باشید. که HP laserJet M442DN دارای وزنی حدود به 25 کیلوگرم می باشد. همچنین این دستگاه از سری پرینتر های لیزری HP سه کاره می باشد. که قابلیت چاپ ، کپی و اسکن را به کاربران خود ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نمایندگی شارژ کارتریج های اچ پی در تهران با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی در ارتباط باشید.

 

 

 

مشخصات پرینتر HP 442DN | نمایندگی شرق تهران 

 

 

 

از سری مشخصات قابل توجه این دستگاه می توان به رزولوشن تصویر 1200 DPI ، توان کار ماهانه 50000 برگ و سرعت چاپ 24 برگ در دقیق اشاره کرد. پیشنهاد می شود. اگر شما به عنوان یک کاربر اداری و یا سازمانی به دنبال دستگاه های اچ پی A3 می باشید حتما از مشخصات HP 442DN در سایت دیدن کنید. در نظر داشته باشید که پرینتر لیزری مشکی HP 442DN دارای قابلیت اتصال به شبکه و پرینت و کپی به صورت دورو می باشد. با توجه به این موضوع شما می توانید بدون هیچ نگرانی از تمامی قابلیت های آن استفاده نمایید.