پرینتر های اقتصادی اچ پی | در این بخش تصمیم داریم تا با نقد و بررسی چند سری از چاپگر های مقرون به صرفه و اقتصادی اچ پی. اطلاعات مفیدی را در ارتباط با نحوه ی عملکرد و پردازش این سری از دستگاه ها خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. از این رو پیشنهاد می شود اگر به دنبال خرید ، پرینتر های اقتصادی برای فضای کاری و یا خانگی خود می باشید. می توانید در این بخش از بررسی های کارشناسان اچ پی استفاده لازم را ببرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با محصولات و ماشین های اداری اچ پی ، با ما در نمایندگی اچ پی در ایران همراه شوید.

 

پرینتر های اقتصادی

اچ پی HP M12 ..! چاپگر سری 12A و 12W از سری چاپگر های اقتصادی و مقرون به صرفه در بخش خانگی – اداری می باشد. این دستگاه از نظر ظاهری شباهت بسیار زیادی به نسل 1102 اچ پی دارد. بسیاری از منتقدین سری 12 را جایگزین اچ پی برای سری 1102 می دانند . تکنولوژی چاپ این دستگاه لیزری بوده و M12 اچ پی با نوع کاربری تک کاره کیفیت و کوالیتی بالایی را در چاپ به کاربران ارائه می دهد. HP 12A و HP 12W با وزن 5.5 کیلوگرم با کارتریج به عنوان چاپگر های سبک وزن به حساب می آیند. و شما قادر هستید تا از آن در محیط های متفاوت بهرمند شوید.

ظرفیت ورودی کاغذ 150 برگی به همراه توان کارایی 5000 برگ در ماه ، از چاپگر M12 یک محصول اقتصادی با قابلیت های مطلوب ساخته است. همچنین در نظر داشته باشید که این دستگاه قادر است تا در دقیقه بین  15 تا 18 را چاپ نماید. 79A سری کارتریج استفاده شده در این دستگاه می باشد که دارای عملکرد قابل قبول و مناسبی می باشد. در نظر داشته باشید که HP 12 توانایی چاپ اسناد را با وضوح 600*600 DPI به کاربران ارائه می دهد . شما می توانید در جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما در نمایندگی رسمی همراه باشید.

 

پرینتر های اقتصادی

 

hp-nic.com

در این بخش به سراغ پرینتر سه کاره ی لیزری رنگی M282nw ، این سری از پرینتر های لیزری رنگی سه کاره با طراحی مناسب و ظاهری مدرن مناسب با نوع کاربری اداری – سازمانی می باشد. همانطور که می دانید چاپگر های سه کاره ی اچ پی توانایی انجام امورات چاپ ، کپی و اسکن می باشند. به طور کلی پرینتر های لیزری سه کاره به عنوان دستگاه های استاندارد و همه کاره به بازار عرضه شده اند . در ارتباط با مشخصات پرینتر 282NW می توانیم به وزن 18 کیلوگرمی آن و قابلیت چاپ 40000 برگ در ماه اشاره نماییم. سایز مورد نظر این دستگاه A4 بوده و با توجه به قابلیت NW همزمان توانایی چاپ را از طریق شبکه و وایرلس به کاربران خود ارائه می نماید.

 

hp-nic.com

 

HP 206A ، کارتریج مورد نظر این دستگاه بوده و شما قادر خواهید بود تا 1300 برگ از این کیت کارتریج به صورت استاندارد استفاده نمایید. یکی از اصلی ترین موضوعات در ارتباط با چاپ این سری از پرینتر ها مربوط به رزولوشن آنها در زمینه ی چاپ ، کپی و اسکن می باشد . به ترتیب این دستگاه رزولوشن چاپ 600*600 ، کپی و اسکن 1200DPI داشته و اسناد را با کیفیتی مناسب و مطلوب به کاربران ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینتر های سازمانی در نمایندگی HP وارد لینک قرار گرفته شده شوید.

 

 

چاپگر های مقرون به صرفه ی HP| پرینتر های اقتصادی

بسیاری از کاربران نیازی به قابلیت های چون کپی ، اسکن و فکس نداشته و تنها به دنبال دستگاه های تک کاره می باشند . در بخش پرینتر های لیزری رنگی تک کاره گزینه های زیادی را برای انتخاب داریم . از این رو می توانیم با مطالعه بروی مشخصات و عملکرد آنها به دستگاه ایده آل خود برسیم . پرینتر لیزری رنگی HP55DN نیز یکی از پرینتر های اقتصادی و قدرتمند کمپانی اچ پی می باشد . این دستگاه با ارائه ی قابلیت چاپ لیزری رنگی و توان کارکرد ماهانه بین 80000 تا 85000 برگ به عنوان یک چاپگر مناسب اداری و سازمانی به حساب می آید . در نظر داشته باشید که این دستگاه از کیت 212A در چاپ اسناد استفاده می نماید.

 

چاپگر های مقرون به صرفه ی HP

 

 

همچنین بسیاری از افراد به دنبال خرید پرینتر های چند کاره می باشند اما بنا به دلایل خاص و شرایط کاری خود می خواهند تکنولوژی چاپ دستگاهشان به صورت سیاه و سفید باشد . در این بخش نیز دستگاه های زیادی را می توانیم با نام تجاری HP ببینیم و از قابلیت های آن استفاده نماییم . به طور مثال پرینتر لیزری مشکی سه کاره ی HP M26 . این دستگاه با دو تکنولوژی A و NW طراحی و به بازار عرضه شده است . نوع کاربری این دستگاه به صورت اداری و خانگی بوده و شما می توانید از قابلیت های این چاپگر سه کاره با کارتریج سری 79A در فضای مورد نظر خود بهره مند شوید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش HP همراه شوید.

 

 

تصویر مرتبط با پرینتر های اقتصادی اچ پی - HP 26nw