پرینتر رنگی HP 1025 | نمایندگی فروش پرینتر لیزری در قم . امروز تصمیم داریم تا در ارتباط با نمایندگی فعال در زمینه ی ماشین های اداری و رایانه ایی در شهرستان قم کمی بحث و گفت و گو کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی استفاده از واحد فروش و خدمات پس از فروش با کارشناس های ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناس های ما در نمایندگی رسمی مفتخراند تا در این زمینه همیار شما باشند.

 

 

پرینتر رنگی HP 1025

 

پرینتر های لیزر رنگی در حوزه ی ماشین های مخصوص چاپ در کمترین زمان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار شده اند . یکی از دلایل محبوبیت این دستگاه ها که پررینتر لیزری رنگی اچ پی 1025 نیز در این مجوعه قرار دارد. کیفیت بالا چاپ آنها در کوتاه ترین زمان می باشد. شما می تواند از این سری از دستگاه های اچ پی در زمینه ی چاپ اسناد رنگی در بالاترین وضح رنگ در اسناد استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه شوید.

 

"<yoastmark

 

اگر شما از کاربران پرینتر های اچ پی در زمینه ی چاپ اسناد به صورت رنگی هستید می توانید بدون هیچ دغدغه ایی از 1025 استفاده نمایید. این سری از پرینتر های اچ پی از سرعت و کیفیت بالایی در چاپ برخور دار می باشند. همچنین قابلیت های زیادی را به کاربران خود می دهند. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس های ما در نمایندگی تماس حاصل فرمایید.

 

مشخصات چاپگر لیزری رنگی 1025

پیش از این که به سراغ مشخصات فنی پرینتر لیزری رنگی اچ پی سری 1025 اچ پی بپردازیم . نمایندگی رسمی اچ پی در ارتباط با تولیدات محصولات خود تمامی مشخصه های مورد نیاز کاربران را ارئه می دهد. به عنوان مثال در ارتباط با همین مدل 1025 باید بگویم که اچ پی برای راحتی کاربران خود دستگاه ها را در دو دسته ی A و NW تولید می کند. در ارتباط با قابلیت های سری NW و A نیز بررسی هایی توسط نمایندگی رسمی اچ پی در قم انجام شده که در ادامه در ارتباط با آن توضیحاتی را ارائه می کنیم.

 

مشخصات چاپگر لیزری رنگی 1025
پرینتر رنگی HP 1025

 

سری a در پرینترهای لیزری رنگی hp کاربردی و تقریباً بدون آبشن قرار می گیرند. این دستگاه که از کیفیت بالایی در زمینه چاپ به صورت رنگی برخوردار هستند قابلیت چاپ از طریق کابل های مخصوص به خود را به کاربران ارائه می کنند. همچنین در نظر داشته باشید که اگر نیاز های جانبی در ارتباط با چاپ اسناد رنگی ندارید . پرینتر لیزری رنگی اچ پی 1025A محاسبه حرفه و کارهای چاپی شما می باشد. پرینتر لیزری دست دوم HP برای خرید پرینتر دست دوم با کارشناس های ما تماس حاصل فرمایید.

 

تصویر مرتبط با پرینتر رنگی HP 1025 | نمایندگی فروش پرینتر لیزری در قم - 5

 

تکنولوژی چاپ رنگی در پرینتر های لیزری

پرینتر های لیزری از سری دستگاه هایی می باشند که از طرفداران بسیاری در زمینه ی چاپ برخورداراند. دلیل محبوبیت این دستگاه ها به مرور جهت کیفیت و سرعت بالای دستگاه ها می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناس های ما در نمایندگی رسمی قم تماس حاصل فرمایید. کارشناس های ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش شهرستان قم مفتخراند تا تمامی اطلاعات لازم را خدمت شما کاربران عزیز ارائه دهند.

 

در نظر داشته باشید که پرینتر در سری nw به طور کلی متفاوت تر ظاهر شده است. این بدین معنی است که اچ پی برای راحتی کاربران خود قابلیت‌های جدیدی را بر روی این دستگاه اضافه نموده. که شما می توانید با استفاده از آن عملیات چاپ خود را به آسانی بدون هیچ دغدغه ای انجام دهید. پرینتر 1025nw توانایی چاپ صورت وایرلس و همچنین توانایی چاق در زمینه network را به شما کاربران عزیز ارائه می دهد. جا می توانید با استفاده از دستگاه‌های هوشمند خود تمامی اسناد را به صورت بی‌سیم با بالاترین کیفیت هنگام استفاده از پرینتر لیزری رنگی اچ پی 1025 انجام دهید.

 

معرفی های چاپگر لیزری 1025

  • قابلیت اتصال بی سیم HP 1025 . شما می توانید از هر کجای دفتر خود با استفاده از قابلیت بی سیم چاپ کنید. همچنین می توانید منابع چاپ را با استفاده از اترنت داخلی به اشتراک بگذارید.
  • اسناد را با قیمتی مقرون به صرفه چاپ کنید. یکی از مهمترین خدماتی که می تواند از اصلی ترین خدمات کاربران باشد. قیمت مناسب مواد مصرفی می باشد. هزینه های خود را به حداقل برسانید.
  • نصب و شروع به چاپ سریع و آسان. در کوتاه ترین زمان از قابلیت های دستگاه خود استفاده نمایید.
  • کارتریج های اورجینال HP به راحتی نصب می شوند و به راحتی قابل تعویض هستند.
  • اسناد را با قیمتی مقرون به صرفه و در سریعترین زمان ممکن چاپ کنید.

 

معرفی های چاپگر لیزری 1025
پرینتر رنگی HP 1025

 

قابلیت پرینتر لیزری رنگی اچ پی 1025

همانطور که گفته شد اچ پی سری 1025 از سری پرینتر های مقرون به صرفه و کاربردی کمپانی اچ پی می باشد. شما می توانید برای سفارش این محصول با کارشناس های نمایندگی قم تماس حاصل فرمایید. نوع کاربری این دستگاه به طور کلی خانگی – اداری می باشد. البته این دستگاه به عنوان یک چاپگر اداری می تواند بهترین خدمات را به کاربران خود ارائه کند. شما می توانید از این دستگاه در هر فضای اداری و خانگی استفاده نمایید.

 

قابلیت پرینتر لیزری رنگی اچ پی 1025
پرینتر رنگی HP 1025

 

تکنولوژی چاپ این دستگاه به صورت تونر رنگی می باشد . همچنین این دستگاه همانند سایر پرینتر های لیزری رنگی از چهار رنگ اصلی یعنی مشکی ، آبی ، زرد و قرمز استفاده می نماید. این دستگاه به کاربران و مصرف کنندگان خود قابلیت چاپ اسناد تا 15000 برگ در ماه را ارائه می دهد که صرفا برای دستگاه های خانگی – اداری مناسب می باشند. از همه مهم تر پرینتر های 1025 در دسته ماشین های اداری و رایانه یی جزء تک کاره های رنگی به حساب می آیند. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی قم تماس حاصل فرمایید.

 

 

نمایندگی رسمی فروش پرینتر 1025 در شهرستان

نمایندگی رسمی اچ پی مرکزی در تهران به شماره تماس 02189392 برای رضایت کاربران خود جهت فروش و خدمات پس از فروش محصولات اچ پی در شهرستان ها ، تصمیم بر دایر نمودن نمایندگی رسمی خود در شهر قم کرده است. همچنین پرینتر لیزری رنگی اچ پی سری 1025A و 1025NW درنمایندگی قم موجود می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با پرینتر های لیزری رنگی و مشکی اچ پی با کارشناس های ما در نمایندگی رسمی قم تماس حاصل فرمایید. کارتریج HP شمال تهران شما می توانید برای خرید کارتریج با کارشناس های ما تماس حاصل فرمایید.

 

نمایندگی رسمی فروش پرینتر 1025 در شهرستان
پرینتر رنگی HP 1025