پرینترهای ریفر HP 1214 |  در این پست تصمیم داریم تا در ارتباط با معایب و مزایای پرینتر های ریفر اچ پی بررسی های لازم را انجام داده. سپس با توجه به مشخصات فنی چاپگر 1214 ، رضایت کاربران را در ارتباط با ریفر این پرینتر لیزری مشکی چهارکاره مشاهده نماییم. پیشنهاد می شود تا در جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با نحوه ی خرید و استفاده از خدمات نمایندگی رسمی اچ پی با کارشناسان ما همراه شوید.

 

پرینترهای ریفر HP 1214

سالیان زیادی است که ما در زمینه ی ماشین های اداری و رایانه ای با اصطلاح پرینتر های ریفر برخورد می کنیم. در قدم اول باید بررسی کنیم که این اصطلاح به چه معنی می باشد. به طور کلی اصطلاح ریفر در ماشین های اداری و رایانه ایی مواقعی بکار می رود که دستگاه دچار آسیب شده است. حال این آسیب ها ممکن است در نرم افزار ، بدنه ، سخت افزار ، نوع چاپ و هر آن جای دیگر دستگاه باشد. به هر حال هر دستگاهی با هر ایراد به عنوان یک دستگاه ریفر به حساب می آید. جهت اعزام تکنسین به شهرستان با ما در ارتباط باشید.

 

پرینترهای ریفر HP 1214
پرینترهای ریفر HP 1214

 

 

HP Refurbished printers

پرینترهای ریفر HP 1214 | حال پرینتر های ریفر اچ پی در دو دسته بندی مختلف قرار می گیرند. دسته ی اول مربوط به پرینتر های ریفر شرکتی  و دسته ی دوم مربوط به پرینتر های ریفر شخصی می باشد. خصوصیات این دستگاه ها با یکدیگر متفاوت می باشد که در ادامه ، به آن اشاره خواهیم داشت.  1. پرینتر های ریفر شرکتی ، بعضا پیش می آید که کمپانی اچ پی پس از تولید محصولات خود ، در انتهای خط تولید ، با دستگاه های آسیب دیده مواجه شود.

هنگامی که این اتفاق در خط تولید کمپانی می افتد ، دستگاه را طی کرده را بر می گردد تا مجدد به آن رسیدگی شود و پس از بر طرف شدن ایراد ، به نمایندگی عرضه می شود. نکته ای که در این بخش وجود دارد این است که این دستگاه ها همواره با نمونه ی آکبند تفاوتی پیدا نخواهند داشت اما از طرف کمپانی با بر چسب ارزان تری عرضه خواهند شد.

 

 

پرینتر های ریفر غیر مجاز | پرینترهای ریفر HP 1214

در طی گزارش های اخیر بسیاری از کاربران انتقاداتی نسبت به هزینه ی بالای پرینتر های اچ پی ، در نمایندگی داشتند. بسیاری از مراکز به صورت غیر مجاز در زمینه خرید و فروش پرینتر های لیزری و جوهرافشان اچ پی فعالیت غیر رسمی دارند. این مراکز در جهت فروش بیشتر خود ، پرینتر های اچ پی را به صورت نا درست و غیر استاندارد عرضه می کند. همین موضوع باعث می شود تا دستگاه از حالت اولیه ی خود خارج شده و عملکرد صحیحی در چاپ نداشته باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید. چاپگرهای دست دوم قیمت مناسب ، جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

مشخصات پرینتر HP 1214 | نمایندگی غرب تهران

پرینترهای ریفر HP 1214در دسته پرینتر های لیزری مشکی این کمپانی قرار گرفته است . این دستگاه عموما با نام تجاری HP LaserJet Pro M1214nfh Multifunction Laser Printer طراحی و به بازار عرضه می شود. البته امروزه این پرینتر توسط این کمپانی تولید نمی شود و 1214 جای خود را به سری های جدید اچ پی واگذار نموده است.

در ارتباط با مشخصات فنی این دستگاه لازم است بدانید که .HP 1214 در دسته چاپگرهای چهارکاره اچ پی قرار گرفته و همین موضوع باعث شده تا کاربران بتوانند به راحتی از قابلیت های چون پرینتر ، کپی ، اسکن و فکس بهرمند شوند. این دستگاه از کارتریج محبوب و مقرون به صرفه ی hp 85A استفاده می نماید که به طور کلی دارای کیفیت و محبوبیت بالایی در زمینه ی چاپ می باشد. توان ماهانه ی این دستگاه به صورت ماهیانه 8000 تا 9000 برگ در نظر گرفته شده است. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی اچ پی در ارتباط باشید.

 

 

مشخصات پرینتر HP 1214 | نمایندگی غرب تهران