وبکم لپتاپ HP | تعمیر و تعویض وبکم لپ تاپ اچ پی  ، در این پست سعی کردیم تا در رابطه با نوع وبکم ها و نحوه ی تعمیر و تعویض انها ، بررسی کوتاهی را انجام دهیم. با ما در ادامه همراه باشید. همچنین شما می توانید برای ارتباط با کارشناسان بخش سخت افزار ما ، تمامی سوالات و ایرادات خود را مطرح نمایید. کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

 

وبکم لپتاپ HP

اهمیت وبکم در لپ تاپ های اچ پی برای بسیاری از کاربران بسیار بالا و حیاتی می باشد. امروزه با تشکیل شدن گروه های اینترنتی و سایر برنامه هایی که تحت وب فعالیت می کنند . با در نظر گرفتن این اولویت ها اهمیت وبکم لپ تاپ ها بیش از پیش افزایش یافته است. همچنین وبکم در لپ تاپ های اچ پی ، جز قطعات آسیب پذیر به حساب می آید. عوامل زیادی باعث می شود تا دورین لپ تاپ دچار ایراد شود.

 

وبکم لپتاپ HP
وبکم لپتاپ HP

 

علت خرابی وبکم لپ تاپ HP | وبکم لپتاپ HP

ایجاد گرد و بار دور محفظه ی وبکم لپ تاپ های اچ پی . یکی از مواردی است که بسیاری از کاربران به آن واکنش نشان داده اند. در بسیاری از موارد دیده شده که محفظه های کنار یا بالایی قاب لپ تاپ باز بوده و همین علت باعث شده تا گرد و غبار ناشی از ذرات هوا یا کثیفی ها موجود ، وارد قاب وبکم شود.

 

علت خرابی وبکم لپ تاپ HP | وبکم لپتاپ HP
وبکم لپتاپ HP

 

ذرات معلق گرد و غبار ، علاوه بر تاثیر مستقیم ، روی تصویر ما ، یکی از عوامل اصلی آسیب پذیری وبکم ها به حساب می آید. همچنین تعویض این قطعه ، در بخش سخت افزاری لپ تاپ HP قرار گرفته است. توصیه می شود که برای تعویض این قطعه حتما به نمایندگی رسمی اچ پی مراجعه نمایید. لنز و ، پردازنده ای که در وبکم  لپ تاپ  قرار گرفته ، بسیار حساس و آسیب پذیر می باشد. پس توصیه می شود. تا جایی که برای شما مقدور است از این قطعه در مقابل آسیب های خارجی محافظت کنید. همچنین در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر با نحوه ی  تعویض وبکم لپ تاپ اچ پی آشنا شویم.

 

تعویض وبکم لپ تاپ HP در مرکز مجاز شمال تهران

چگونه می توانیم دوربین جلویی لپ تاپ خود را تعویض کنیم؟ همچنین به عنوان مثال ، آشنایی را با تعویض وبکم لپ تاپ اچ پی سری انوی شروع می نماییم. چون تعویض این قطعه در دسته ی سخت افزار قرار گرفته. باید سیستم را از طریق قاب D باز نماییم. برای شروع اگر لپ تاپ شما به صورت اینترنال می باشد. باید ابتدا قاب را باز نمایید و سپس باتری اینترنال HP را جدا کنیم. اما اگر لپ تاپ شما دارای باتری بیرونی می باشد، شما در مرحله ی اول باید باتری را از قاب لپ تاپ اچ پی جدا کنید. سپس درب هارد و قاب D لپ تاپ را باز نمایید.

 

تعویض وبکم لپ تاپ HP در مرکز مجاز شمال تهران 

 

محفظه ی پایه ، مجموعه پنل نمایشگر ، قاب صفحه نمایش ، درپوش لولا ، روکش لولا ، لولا پنل نمایشگر ، پنل صفحه نمایش و سایر اتصالات مربوطه را از پنل صفحه نمایش لپ تاپ اچ پی جدا نماید تا دستسی ما به وبکم لپ تاپ امکان پذیر شود. توجه داشته باشید که هنگام قطع تمامی اتصالات ، مسیر آنها را به خاطر داشته باشید تا در هنگام اصتال مجدد آنها به مشکل بر نخورید.

 

 

مراحل تعویض وب کم لپ تاپ HP

برای جدا سازی وب کم ابتدا ، کابل وب کم را از کانال مسیریابی که آن را به محفظه نمایشگر ایمن می کند. بردارید. حال نوبت به آن رسیده تا کابل وب کم را از اتصال روی برد اصلی جدا نمایید. و به طور کلی آن را بردارید. برای تعویض کابل وب کم را به کانکتور آن وصل کرده و نواری را که آن را ب برد وب کم محکم می کند. جایگزین کنید. رفع ایراد سخت افزاری صدا در لپتاپ HP ، برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

 

مراحل تعویض وبکم لپ تاپ HP 

 

برای جایگزین کردن وب کم جدید از سلامت ، آن اطمینان حاصل فرمایید. پس از اینکه وبکم جدید را جایگزین قبلی کردید ، کابل آن را از طریق کانالی که در حاشیه ی لپ تاپ ساخته شده به کانکتور اصلی برسانید و سپس آن را وصل نمایید. همچنین توجه داشته باشید که شما می توانید با استفاده از ویدیوی آموزشی که در بالای صفحه قرار گرفته ، تمامی این مراحل را به آسانی طی نمایید.

 

نمایندگی سخت افزار HP در شمال تهران

توجه داشته باشید که کابل اصلی وب کم در انتها باید به کانکتور اصلی صفحه ی نمایش شما متصل شود. حال نوبت به آن رسیده تا برای اطمینان بیشتر این قطعه را تست نماییم. پس برای شروع تست ابتدا باید تمامی راه های اولیه را به صورت معکوس طی کنیم. برای شروع ابتدا قاب D یا همان قاب زیرین لپ تاپ اچ پی خود را ببندید. حال نوبت به قاب هارد رسیده که در ابدا آن را باز کردیم ، این قاب را نیز ببندید. باتری لپ تاپ را جا بزنید تا لپ تاپ روشن شود.

 

نمایندگی سخت افزار HP در شمال تهران 
وبکم لپتاپ HP

 

از این مرحله به بعد شما باید تمرکزتان نسب به تست وبکم لپ تاپ اچ پی باشد. از تنظیمات مربوطه ، دوربین جلوی لپ تاپ خود را روشن کرده و ، کیفیت و سرعت آن را بسنجد. اگر خروجی این کار برای شما مطلوب  و صحیح انجام شد. این به این معنی است که شما تمامی کراحل را به درستی طی کردید و می توانید در ادامه از لپ تاپ خود استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با نحوه ی تعمیر و تعویض قطعات لپ تاپ اچ پی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید.