نمایندگی اچ پی مینی سیتی یکی از دفاتر نمایندگی ماشین های اداری و رایانه اچ پی hp شمال تهران می باشد. که با هدف تسهیل دسترسی کاربران محصولات اچ پی hp به خدمات پس از فروش ، تعمیر و سرویس این محصولات راه اندازی شده است. نمایندگی اچ پی hp در شمال تهران کلیه محله ها و مناطق شمال تهران را پوشش داده و امکان سرویس حضوری در محل را برای کاربران ماشینهای اداری فراهم نموده است. همانطور که گفته شد یکی از این دفاتر ، نمایندگی اچ پی مینی سیتی است.کلیه مناطق و خیابان های محله مینی سیتی از جمله: شهرک شهید محلاتی ، کوی کوثر ، بلوار گلها ، بلوار شاهد ، بلوار بسیج

میدان بسیج ، میدان کوثر ، بلوار توحید ، بلوار هجرت ، بلوار اوشان ، خیابان دانشگاه ، بلوار آبادان ، میدان نفت ، بلوار کنگان ، خیابان ارشاد ، میدان مسجد سلیمان ، بلوار کهنوجی ، بلوار علیزاده ، بلوار پرواز وثوق ، بلوار اردستانی ، خیابان شورا ، خیابان الوند ، خیابان سهند ، خیابان سبلان، میدان نیایش ، خیابان شهید خدادادی ، بلوار ارسلان ، خیابان ذکاوت ،خیابان مهربان، کوی لاله خیابان ولایت و دیگر مناطق و خیابان های محله مینی سیتی هم اینک تحت پوشش این نمایندگی قرار دارند.

نمایندگی اچ پی مینی سیتی

خدمات تعمیر و فروش محصولات اچ پی

کلیه شرکت ها و ادارات ، سازمان ها و نهادهای دولتی و خصوصی ، فروشگاه ها و کاربران شخصی و خانگی می توانند جهت خرید و یا استفاده از خدمات پس از فروش ، سرویس و تعمیر ماشینهای اداری و رایانه ای اچ پی hp به نمایندگی اچ پی مینی سیتی به نشانی چهارراه جهان کودک مراجعه نمایند. همچنین می توانید جهت استفاده از سرویس حضوری در محل با کارشناسان ما در تماس با ما در ارتباط باشید.

متخصصین و تکنسین های اچ پی hp خدمات و سرویس کلیه ماشینهای اداری و رایانه ای اچ پی hp اعم از،انواع لپ تاپ ، تبلت و رایانه رومیزی ، اسکنر ، پرینتر و پلاتر را در کوتاهترین زمان بهترین کیفیت و کمترین هزینه برای شما انجام خواهند داد. مخصوصاً در مورد دستگاه های سنگین تر مانند پلاتر های اچ پی hp . سرویس تعمیر در محل بسیار ساده تر ، سریعتر و راهگشاست.

تصویر مرتبط با نمایندگی اچ پی مینی سیتی - shakhes hp nic 3

تعمیر پلاتر در نمایندگی اچ پی مینی سیتی

کارشناسان نمایندگی اچ پی مینی سیتی کلیه سرویس و تعمیرات مربوط به پلاترهای اچ پی hp را انجام می دهند. از جمله بررسی عملکرد هد و رفع عیوب و اشکالات مربوطه ، بررسی بلت و تسمه پلاتر

  • هواگیری و بازیابی هد ، بررسی فورمتر و رفع اشکالات مربوطه ، تعمیر بردهای دیکودر
  • بررسی فیوزینگ ، غلطک پرس و لیزر اسکنر ، سرویس استیشن و دیگر سرویسها و تعمیرات مربوط به انواع پلاترهای اچ پی hp.
  • کارشناسان بخش فروش نمایندگی مینی سیتی همچنین آماده ارائه خدمات مشاوره تلفنی در ساعات اداری هستند.

بنابراین اگر قصد خرید هر یک از محصولات اچ پی hp را دارید. پیشنهاد می شود قبل از تصمیم گیری با شماره این نمایندگی تماس گرفته و از خدمات مشاوره‌ای بهره مند شوید.اگر شما در محله مینی سیتی حضور دارید.دیگر نگران مشکلات خرید و خدمات پس از فروش و سرویس و تعمیر ماشینهای اداری و رایانه ای خود نباشید. نمایندگی اچ پی مینی سیتی با کادر و مجرب به راحتی و با سرعت در دسترس شما هستند.