نمایندگی اچ پی آجودانیه  یکی از زیرمجموعه‌های نمایندگی ماشین های اداری و رایانه اچ پی hp شمال تهران می باشد.که با هدف سهولت دسترسی به خدمات پس از فروش برای کاربران ساکن در محله آجودانیه راه اندازی شده است. مسئله دسترسی به نمایندگی های مجاز  و مراکز معتبر خدمات پس از فروش همواره یکی از مشکلات کاربران ماشینهای اداری و رایانه ای اچ پی hp بوده است. چرا که اولا حتماً می بایست دستگاه خود را به یک نمایندگی معتبر و تعمیر گاه مجازبا متخصصین زبده جهت سرویس و تعمیر واگذار نمایید.

تا به دلیل نبود تخصص کافی در کارگاه های غیر مجاز ، دستگاه دچار خسارات غیر قابل جبران نشود و دیگر مسئله دسترسی به مراکز مجاز با توجه به بعد مسافت ، مشکلات رفت و آمد ، ترافیک و غیره. نمایندگی ماشینهای اداری و رایانه اچ پی hp شمال تهران جهت برطرف نمودن این مشکلات اقدام به راه اندازی نمایندگی در محلات مختلف تهران از جمله شمال‌تهران نموده است یکی از این مراکز ، نمایندگی اچ پی آجودانیه می باشد.

کلیه خیابانها و مناطق محله آجودانیه از جمله: بلوار اوشان ، بلوار ارتش ، بزرگراه امام علی ، بزرگراه صیاد شیرازی ، خیابان آجودانیه بزرگراه صدر ، شهرک ولیعصر ، شهرک چمران ، رستم آباد ، کاشانک ، حصاربوعلی خیابان دارآباد ، خیابان باهنر ، لارک ، بلوار افتخاری ، خیابان رجبی ، خیابان پادگان خیابان بدیعی ، خیابان نارنجستان ، خیابان امیر بهادر ، خیابان فیروزبخش ، خیابان قاسمی   خیابان سعیدی ، خیابان ثروتی ، خیابان فرمانیه ، خیابان لنگری ، خیابان صنایع خیابان مسجد جامع ، میدان شهدای ارتش ، خیابان موحد دانش و دیگر خیابانها و محله آجودانیه هم اینک تحت پوشش نمایندگی اچ پی آجودانیه قرار دارند.

 

تصویر مرتبط با نمایندگی اچ پی آجودانیه - HP nic color print

 

 

کارگاه ، نمایندگی و خدمات سرویس در محل

کلیه شرکت ها و ادارات ، سازمان ها ، دفاتر ، فروشگاهها و کاربران شخصی ساکن در محله آجودانیه. می توانند جهت خرید و یا استفاده از خدمات پس از فروش ماشین های اداری و رایانه ای اچ پی hp به نمایندگی اچ پی آجودانیه واقع در چهارراه جهان کودک مراجعه نمایند. همچنین این مرکز حدمات سرویس در محل نیز ارائه می نماید. جهت این امر می توانید با کارشناسان ما در تماس با ما ارتباط باشید.

یادآور می‌شود که سرویس در محل  نمایندگی اچ پی hp

شامل هزینه های اضافی ایاب  و ذهاب نبوده  و این سرویس بدون دریافت هیچگونه هزینه اضافی از مشتری انجام می گردد. این سرویس مخصوصاً برای دستگاه های سنگین تر مانند پرینترهای چندکاره و پلاتر ها بسیار کاربرد دارد. نمایندگی ماشین های اداری و رایانه اچ پی hp شمال تهران دفاتر دیگری نیز جهت پوشش محلات مختلف شمال تهران راه اندازی نموده است. تا این دفتر به صورت مستقل خدمات پس از فروش مربوط به منطقه مورد نظر را با سرعت بیشتری به انجام برساند. بدیهی است این امر سبب کاهش ترددهای غیرضروری و بهبود وضعیت ترافیک ، آلودگی هوا و شرایط بهداشتی برای محل منطقه و شهر میگردد.

همچنین راه اندازی نمایندگی اچ پی hp در محلات مختلف موجب تسهیل دسترسی کاربران ماشینهای اداری و رایانه ای اچ پی hp به تعمیرات و سرویس های مختلف خدمات پس از فروش می گردد. این سرویس ها شامل تعمیرات و سرویس انواع دستگاه های hp از جمله پرینتر ، لپ تاپ ، اسکنر و پلاتر می‌گردد.

 

کارگاه ، نمایندگی و خدمات سرویس در محل

 

تعمیرات لپ تاپ  HP Elitebook 8470w Core i5 نمایندگی اچ پی آجودانیه

لپ تاپ HP Elitebook 8470w Core i5 یکی از انواع لپ تاپ های جدید اچ پی  با کاربری صنعتی مالتی مدیا است. سرویسهای مربوط به  این مدل و همچنین کلیه مدل های لپ تاپ اچ پی hp از جمله: فرمت و پارتیشن بندی ، تهیه نسخه پشتیبان ، ویروس زدایی ، تعویض و یا تعمیر مادربرد تعویض و یا تعمیر سی پی یو و دیگر خدمات پس از فروش انواع لپ تاپ های اچ پی hp در نمایندگی اچ پی آجودانیه انجام می گردد. این خدمات و تعمیرات توسط کارشناسان متخصص انجام می گردد

و کلیه ی خدمات کارگاهی این مرکز ، دارای گارانتی تعمیر از جانب شرکت اچ پی hp می باشد.اگر ساکن محله آجودانیه دیگر نگران دسترسی به نمایندگی مجاز ماشینهای اداری و رایانه ای اچ پی hp در نزدیکی خود نباشید. کارشناسان و متخصصین نمایندگی اچ پی آجودانیه در کوتاهترین زمان با بهترین کیفیت و کمترین هزینه در دسترس شما هستند.