نصب درایور در پرینترهای اچ پی | در قدم اول برای نصب نرم افزار و درایور ، مخصوص پرینترهای اچ پی شما باید افزونه ای مرتبط با دستگاه چاپگر اچ پی خود پیدا و نصب کنید. برای انجام این کار حتما باید مدل دستگاه پرینتر خود را بدونید. شما می توانید برای دانلود درایور مخصوص چاپگرهای اچ پی به وب سایت www.hp.com  مراجعه کنید.

 

 

نصب درایور

پیش از نصب نرم افزار و درایور مرتبط با دستگاه خود، چاپگر را روشن کرده تا پرینتر شروع به کار کند. در صورت لازم کارتریج های جوهری یا لیزری خود را درون دستگاه قرار داده.یک دسته کاغذ در جای مخصوص پرینتر اچ پی بگذارید. بسته به مدل چاپگر خود و ویندوزی که از آن استفاده می‌کنید. وارد صفحه دانلود درایور پرینتر hp شوید طبق الگویی که در بخش آبی رنگ قرار دارد درایور خود را دانلود کنید.

 

نصب درایور
نصب درایور

 

پس از انجام مراحل بر روی گزینه دانلود کلیک کنید. منتظر بمانید تا فایل مورد نظر شما دانلود شود. پس از دریافت فایل مورد نظر برنامه دانلود شده را باز کنید. دراین قسمت برنامه از شما اجازه عبور و مجوز اجرا می گیرد. که شما باید به آن اجازه دسترسی دهید. پس از گذشتن از مراحل دسترسی، توافقنامه‌ای بین  شما و hp بروی مانیتورتان ظاهر می شود .که  برای ادامه را ، لازم است که آن را بپذیرید. پس باید دقت توافقنامه و بیانیه ها را مرور کنید و پس از مرور کردن کادر تایید را برای پذیرش شرایط انتخاب کرده و سپس ادامه دهید.

 

 

پرینترهای اچ پی

پس از اینکه این توافق نامه بین شما و hp نهایی شد. می توانید این صفحه را ترک کنید و با گزینه ی ادامه یا continue به مرحله بعدی بروید. در این قسمت، برنامه با استفاده از شبکه بی سیم یا همان وای فای شروع به پیدا کردن پرینتر مورد نظر شما می کند. پس  در نظر داشته باشید که پرینتر شما به وای فای متصل باشد در غیر این صورت نمی‌توان رایانه و چاپگر را به همدیگر متصل کرد.

 

پرینترهای اچ پی
نصب درایور

 

 

 

در بعضی از مواقع ممکن است. اتصال وای فای برقرار باشد. اما در نهایت پرینتر در نتایج جستجو دیده نشود.شما در این بخش باید از گزینه my printer is not shown استفاده کنید. و در قدم بعد . برای اتصال چاپگر از گزینه عیب یاب خودکار، پیروی کنید. در نتایج جستجو چندین پرینتر ظاهر می شوند. که شما باید از بین آنها چاپگر خود را پیدا کرده و آن را در لیست مورد نظر بیافزاید. پس از انجام این مرحله از گزینه ادامه و یا continue استفاده کنید.

 

نصب درایور پرینترهای اچ پی

دستورالعمل های روی صفحه را بخوانید و به آنها پاسخ دهید. تا زمانی که صفحه انتخابی نرم افزار برای شما به نمایش در بیاید. پیشنهاد می شود برای این کار حتما به وب سایت رسمی اچ پی مراجعه فرمایید و درایور مخصوص به پرینتر خودتان را نصب کنید. شما در این مرحله باید نرم افزار و درایوری که متناسب با نیازهای شماست ، انتخاب کنید و سپس ادامه را بزنید. پس از انجام این مرحله تقریبا نرم افزار شما آماده است. نرم افزار به صورت خودکار بارگیری  و سپس برای شما باز می شود.

 

نصب درایور پرینترهای اچ پی
نصب درایور

 

توافقنامه های نهایی را بین خودتان و نرم افزار کامل کنید و سپس برای تکمیل نصب دکمه تمام یا finish را بزنید. شما می توانید برای خدمات سریع تر، پشتیبانی کارآمد و هشدار های پشتیبانی محصول، چاپگر خود را در اچ پی ثبت نام کنیم. در این قسمت شما باید سریال نامبر چاپگر خود را داشته باشد در غیر این صورت انجام این مرحله کمی دشوار می شود. پس از اینکه تمامی مراحل را با موفقیت پشت سر گذاشتید ،شما موفق شدید درایور مخصوص پرینتر خود را نصب کنید.

شما می توانید برای راهنمایی بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی پرینترهای لیزری اچ پی تماس حاصل فرمایید.