مروری بر چندکارههای 2020 نمایندگی HP شمال تهران | امروز تصمیم داریم پنج گزینه ی برتر را برای شما مرور کنیم. ما این محصولات را براساس ساعت ها تحقیق و آزمایش رتبه بندی کرده ایم و پنج مدل برتر را انتخاب کرده ایم. اگر می خواهید قیمت آنها را ببینید و اطلاعات بیشتری کسب کنید ، می توانید لینک های موجود در بخش توضیحات را بررسی کنید.ما ابتدا در مورد نکاتی که باید قبل از خرید در نظر بگیرید، صحبت می کنیم ، سپس پنج تا از بهترین گزینه ها را بررسی خواهیم کرد. برای سهولت بیشتر ، نشانه های زمانی  را در  بخش توضیحات مشخص می کنیم.پس شروع کنیم.

 

مروری بر چندکارههای 2020 نمایندگی HP شمال تهران
2020 نمایندگی HP

 

چندکارههای 2020 نمایندگی HP شمال تهران

قبل از اینکه به بهترین گزینه های فیلم امروز نگاه کنیم ، می خواهم درباره آنچه شما باید قبل از خرید به ان توجه کنید ، صحبت کنم. مهم ترین عاملی که تعیین می کند چه نوع پرینتر چند کاره ای را بخرید ، کارایی آن است. مصرف خانگی یا اداری. برای کاربری خانگی به دنبال دستگاهی چند کاره هستید که کیفیت عکس بهتری ارائه می دهد، یعنی احتمالاً باید یک پرینتر جوهر افشان بخرید که گزینه های اتصال زیادی برای انعطاف پذیری و سهولت در استفاده داشته باشد | 2020 نمایندگی HP تعمیرات پرینترهای اچ پی در مرکز تعمیرات اچ پی از طرف دیگر اگر به دنبال یک پرینتر جند کاره برای مصارف دفتری هستید، باید پرینترهای لیزری را بررسی کنید ، زیرا از نظر کارایی و چاپ سیاه و سفید عملکرد بهتری دارند. این پرینترها بیشتر اوقات قابلیت فکس ، تغذیه خودکار اسناد و امکانات بیشتری را نیز ارائه می دهند ، اما حتی بعضی از کاربران خانگی هم ممکن است به این ویژگی ها نیاز داشته باشند. دومین فاکتوراندازه است.اندازه چاپگر کاملاً با عامل قبلی که موارد مصرف است، مطابقت دارد.

 

2020 نمایندگی HP

به عنوان مثال شما می توانید پرینتر بزرگتری را در فضای دفتر خود جای دهید اما استفاده از آن در خانه بسیار دشوار است. ازوجود فضای کافی برای جایگیری دستگاه و کمی بیشتر اطمینان حاصل کنید چون اکثر این چاپگرها دارای سینی هستند که در بیشتر زمان کار خود باز می مانند و فضایی را اشغال می کنند .اگر قصد دارید پرینتر را به کرات جابجا کنید ، باید وزن ان را نیز بررسی کنید تا راحت تر باشید و سومین معیار، قابلیت اتصال است. در گذشته گزینه های اتصال زیادی برای چاپگرها وجود نداشت اما این روزها طیف گسترده ای از آنها را شاهد هستید.

 

2020 نمایندگی HP
اتصالات و تنوع

 

اتصالات و تنوع

اول ، پورت USB که در 99٪ چاپگرها وجود دارد و انواع زیادی هم دارد، Ethernet، Wi-Fi و روش های مختلف اتصال مانند Wi-Fi direct، NFC یا مواردی از این دست که از فرم های گوناگون اتصال هستند. این قابلیت ها به شما اجازه می دهد کارهای چاپی خود را به روشی آسان تر انجام دهید. ما قصد داریم این لیست را با بهترین گزینه از لحاظ بودجه آغاز کنیم .ما همیشه فهرست خود را با بهترین انتخاب از لحاظ بودجه شروع می کنیم و این دستگاه متعلق به یکی از تولید کنندگان معروف است.  .همچنین دارای یک پورت USB و ویژگی HP ePrint است که بسیار خوب کار می کند. از نظر عملکرد HP Officejet 3830 بسیار معتبر است زیرا در مدت یک دقیقه 8.5 صفحه سیاه و سفید و 6 صفحه رنگی چاپ می کند ، این به طور کلی عملکرد بسیار خوبی است و به علاوه ی کیفیت خوب محصول نهایی و به ویژه قیمت ان ، یک چاپگر عالی به دست می اورید. با جوهر فوری کار می کند که از نظر من برای پایین نگه داشتن هزینه های جاری دستگاه ضروری است ، اما بدون جوهر فوری با هزینه های زیادی روبرو هستید.مدل بعدی که معرفی می کنیم سریعترین محصول این لیست است.اگر سرعت برای شما مهم است ، حتما این را انتخاب کنبد.

 

 HP شمال تهران

گزینه ی بعدی دراین فهرست ، یک ماشین تجاری فوق العاده است Brother MF CL 6800 DW این دستگاه یکی از سریعترین چاپگرهای چند کاره است که ، اسکن سریع ، ویژگی های جالب ، طراحی جذاب ، تعداد زیادی گزینه های اتصال ، سهولت در استفاده و امکانات بسیارِ دیگری را با قیمت خوبی ارایه می دهد که حتی برای سختگیرترین مصرف کننده ها نیز رضایت بخش است. بیایید نگاهی دقیق بیندازیم ، من طراحی اکثر پرینترهای Brother را دوست ندارم چون بسیار کسل کننده و بی مزه به نظر می رسند.

 

 HP شمال تهران

 

اما این مدل روی هم رفته به طرز شگفت اوری جذاب است و فاکتور شکل و فرم پرینتر اداری قدیمی شما را با رویه ی خاکستری تیره ی براق و شیک تغییر می دهد که باعث می شود گران قیمت (یک میلیون دلار) به نظر برسد. همه چیز در مورد طراحی این دستگاه بسیار دقیق و کارامد است. این پرینتر دارای یک صفحه ی عدد با دکمه های لمسی نرم بر روی صفحه نمایش لمسی است که برای کنترل عملکردهای دستگاه تعبیه شده است. چاپگرخیلی بزرگی نیست ، ممکن است کمی بلند باشد اما جاگیری آن نسبتاً خوب است و نیازی نیست فضای زیادی برای آن در نظر بگیرید.

 

ظرفیت های کاغذ

ظرفیت کاغذ پایه این هیولا 570 برگ است اما اگر به تعداد بیشتری نیاز دارید ، می توانید با سینی های دلخواه تا 2650 برگ آن را افزایش دهید. پروسه ی کلی نصب تقریبا وجود ندارد و می توان گفت وقتی دوشاخه را به پریز بزنید ،اماده ی استفاده است ، اما برای بدست آوردن مجموعه کامل قابلیت های این دستگاه به درایورهایی نیاز دارید که در وب سایت شرکت یافت می شوند و فکر می کنم تقریباً 5 دقیقه از وقت شما و می گیرد. قبل از اینکه به سراغ محصول بعدی برویم باید اشاره کنم که این مدل فقط یک چاپگر سیاه و سفید است که برای تحویل اسناد و چاپ های تک رنگ با سرعت بالا طراحی و تولید شده است | 2020 نمایندگی HP

 

 

مروری بر چندکارههای 2020 

 

 

مروری بر چندکارههای 2020

این دستگاه در یک دقیقه 48 صفحه سند متنی استاندارد یک طرفه و 20 صفحه سند دو طرفه را چاپ می کند که همچنان سرعت خوبی است. کیفیت چاپ همیشه ثابت بوده و به طور کلی مقدار کمی تغییر وجود دارد. وقتی صحبت از تصاویر می شود نسبت به بقیه ی گزینه ها کمی عقب است اما برای امور دفتری این بهترین انتخاب است. مدل بعدی یکی از بهترین ها برای استفاده در دفتر است و در اکثر فضاهای کاری فوق العاده عمل می کند. دستگاه بعدی چاپگر چندکاره ی سیاه و سفید دیگری است که برای استفاده در دفتر کار پیش بینی شده است. Canon Imageclass MF 269 DW به عقیده ی من این بهترین پرینتر برای امور اداری و د فتری است ، زیرا دارای هزینه های جاری کم، خروجی عالی ، فضای جای گیری کوچک ، چاپ دوبلکس و تغذیه رسانی خودکار ، چند کاره بودن ،قابلیت اتصال و ..است. اگر دفتر کار شما نیاز زیادی ندارد ، باید این مورد را بررسی کنید. Canon Imageclass MF – 690 DW به عنوان یک چاپگر لیزری تک رنگ و غیر حرفه ای برای دفاتر طراحی شده است و همه ی گزینه های لازم را برای تبدیل به پرینتر مناسب اداری دارد.

 

 

بدنه های مکعبی

 

بهترین های اچ پی را در گوگل سرچ کنید تا ما را بیشتر به شما نشان دهد بدنه های مکعبی | این مدل بدنه مکعبی شکل و کلاسیکی دارد که دور تا دور آن سیاه است و ابعادش در کل 14.8 در 15.4 در 16 اینچ و وزن آن حدود 29.3 پوند است که باعث می شود کمی نسبت به مدل قبلی بزرگتر باشد اما همچنان بسیار خوب است. در قسمت جلوی دستگاه پنل کنترل را مشاهده می کنید که کمی قدیمی به نظر می رسد اما با وجود کلید های فیزیکی و صفحه ی لمسی سیاه و سفیدی که به شما امکان کنترل دستگاه و اگاهی از وضعیت ان را می دهد ، ظاهری چشم نواز دارد. Canon Imageclass MF 269 DW دارای 50 برگ ، دوبلکس کردن خودکار ، است که تمامی مقایسه ها را برای یک انتخاب دقیق نسبت به اچ پی محدود کرده | 2020 نمایندگی HP