مادربرد اصلی پروبوک های نسل 5 اچ یی | پیش از اینکه به سراغ معرفی مادربرد G5 سری پروبوک ها برویم لازم است تا در ارتباط با عملکرد و نوع کار این برد این دستگاه ها اطلاعات کافی و مناسبی را کسب نماییم. پیش از خرید لپ تاپ ، کاربران به مشخصات و ویژگی های زیادی از جمله ، هارد ، گرافیک ، رم و … در دستگاه های اچ پی اهمیت می دهند. اما لازم است بدانید که یکی از مهمترین قطعات در ماشین های رایانه ای اچ پی مربوط به مادربرد می باشد. پیشنهاد می شود تا پیش از خرید هر سری از لپ تاپ های G5 پروبوک به مادربرد و مشخصات آن اهمیت بسیار زیادی بدهید.

 

مادربرد اصلی پروبوک های نسل 5 اچ یی

 

قطعه ی مادربرد به طور کلی به عنوان قلب تپنده ی دستگاه شما می باشد. و همچنین در روابط و عملکرد CPU شما نیز نقشی اساسی و مهم را ایفا می کند. مادربرد لپ تاپ های اچ پی تحت پلتفرم های خاصی طراحی و به بازار عرضه میشوند. از این رو پیشنهاد می شود تا در جهت کسب آشنایی بیشتر با پلتفرم و تعمیرات مادربرد نسل 5 ، پروبوک ها با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

 

مادربرد اصلی پروبوک

مادربرد اصلی پروبوک | همانطور که می دانید مادربرد یکی از اصلی ترین قطعات تشکیل دهنده ی یک لپ تاپ به حساب می آید. در بسیاری از مراکز و کاتلوگ های فروش ما شاهد نام مین برد نیز می باشیم که به طور کلی همان مادربرد می باشد. مادربرد ها به عنوان یک برد اصلی فضایی را برای اجرایی شدن پروژه ی سایر قطعات ، چیپ و هرگونه تراشه ی الکترونیکی در ماشین های رایانه ای اچ پی فراهم می کند. به طور مثال ما در مادربرد نسل HP probook G5 شاهد اسلات ها و رابط های اتصال زیادی می باشیم. هر یک از اسلات های ایجاد شده درون مادربرد لپ تاپ های نسل پنجم بنا با برنامه ریزی دقیق برای اتصال ما بین تراشه و قطعات تشکیل و ایجاد شده است.

 

 

مادربرد اصلی

 

 

در مادربرد نسل پنجم لپ تاپ های اچ پی ما شاهد یک فضای و یک سوکت بزرگ می باشیم. این سوکت به طور اختصاصی مربوط به Cpu می باشد. همچنین CPU نیز با توجه به عملکرد خود کنترل و عملکرد تمامی فضای بردی را تحت نظر می گیرد. اگر بدقت بیشتری به مادربرد G5 پروبوک داشته باشیم متوجه خواهیم شد که این مادربرد دارای اسلات های رم می باشد. که نقش آنها نگهداری و اجرای ماژول های حافظه ی لپ تاپ می باشد. در بخش جنوبی مادربرد لپ تاپ های G5 آپدیت و بروز شده عموما شاهد پورت های M.2 می باشیم که قابلیت اتصال حافظه ی SSD و پورت شبکه را به ما ارائه می دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با ساختار کلی مادربرد های نسل پنجم اچ پی با ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید | مادربرد اصلی پروبوک

 

 

تعویض و تعمیر در نمایندگی اچ پی

یکی از دلایل اصلی در روشن نشدن سیستم های ما ، مربوط به بخش مادربرد می شود. و البته یکی از شایع ترین ایرادات در مادربرد های لپ تاپ پروبوک خراب شدن خازن های ارتباطی آنها می باشد. همچنین یکی از اصلی ترین و شایعترین ایرادات در زمینه ی لپ تاپ های اچ پی، مربوط به بخش پاور می شود. قطعه ای بنام پاور در لپ تاپ های اچ پی وجود دارد. که به طور کلی وظیفه ی فیلتر جریان برق را به عهده گرفته است. بنا به هر دلیل اگر پاور خراب شود و نتوان جریان برق را از حالت نوسان خود فیلتر نماید ممکن است. مادربرد ما در پردازنده های متفاوت خراب شود. همانطور که می دانید مین برد ها در سری لپ تاپ های HP probook G5 دارای پیچیدگی بسیار زیادی می باشند. قطعات ، اسلات و ماژول های این دستگاه ها حساسیت بسیار بالایی داشته و ممکن است با کوچک ترین اشتباه از کار بی افتند. برای تعمیر مادربرد های این دستگاه ، دو راه پیش روی شما می باشد. در مرحله ی اول اگر آشنایی با مادربرد ها دارید و میخواهید تعمیر مادربرد را خودتان انجام دهید. نیاز به قطعات و تجهیزاتی چون دستگاه های تست مقاومت ، جریان ، BGA ، ابزارآلات سازگار با دستگاه ، هیتر و سایر قطعات دیگر می باشد. همچنین شما می توانید با مراجعه به نمایندگی های رسمی تعمیرات لپ تاپ نیز تمامی ایرادات مربوط به مادربرد و سایر قطعات لپ تاپ های اچ پی HP G5 را در سریعترین زمان برطرف نمایید. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

تعویض و تعمیر در نمایندگی اچ پی