شارژ اچ پی 477 در نمایندگی شمال تهران |  شارژ و استفاده ی مجدد از کارتریج های لیزری و جوهرافشان ، یکی از اصلی ترین اولویت های کاربران به حساب می آید. زیرا که با این کار ، مصرف کنندگان در هزینه های مصرفی پرینتر های خود صرفه جویی بسیاری خواهند کرد. متاسفانه مشکلاتی در ارتباط با شارژ و قطعات مصرفی یکسری از کارتریج ها در پرینتر های اچ پی دیده می شود. از این رو نیاز است تا کاربران برای خرید یک چاپگر ابتدا به قطعات مصرفی و کارتریج های آن دستگاه توجه نمایند. شما می توانید در جهت خرید کارتریج های لیزری مشکی و لیزری رنگی با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش کارتریج HP شمال تهران همراه شوید.

 

شارژ اچ پی

همانطور که می دانید شارژ و اهمیت استفاده ی مجدد از کارتریج های اچ پی بسیار زیاد می باشد. از این رو کاربران هموار به دنبال تهیه و خرید کارتریج های سازگار می باشند. به دلایل زیادی یک سری از کارتریج ها توانایی شارژ را به کاربران نمی دهند!. این موضوع هنگامی رخ می دهد که قطعات اصلی همانند چیپست و تونر کارتریج ، موجود نباشد. اما بسیاری از کارتریج ها همانند کیت پر طرفدار و محبوب اچ پی 477 این امکان را به ما می دهند که پس از اتمام تونر  ، مجدد آنها را شارژ نماییم. در همین راستا در این بخش تصمیم داریم تا این کیت را به صورت مختصر خدمت شما کاربران گرامی معرفی نماییم . جهت کسب اطلاعات بیشتر در ارتباط با تعویض چیپ کارتریج های اچ پی با ما در نمایندگی رسمی همراه شوید.

 

شارژ اچ پی

 

شارژ اچ پی 477 در نمایندگی شمال تهران | ابتدا در این بخش لازم است بدانید که کیت مربوط به پرینتر لیزری رنگی HP 477 ، سری 410A می شود. کارتریج لیزری رنگی اچ پی 410 سازگار با پرینتر های لیزری ، M477fdw ، M477fdn ، M477fnw ، M377dw ، M452dw ،M452dn  و M452nw می باشد. توانایی چاپ این کارتریج به صورت استاندارد بین 2100 تا 2300 برگ به صورت استاندارد محاسبه شده است.این کارتریج در دسته کارتریج های لیزری رنگی اچ پی با چهار رنگ مشکی ، آبی ، زرد و قرمز موجود می باشد. چنانچه که قصد تهیه آن را دارید . می توانید از طریق صفحه ی ارتباط با کارشناسان ، اطلاعات مربوط به این کارتریج را بررسی نمایید.

 

تونر اورجینال HP

از ابتدا هدف اصلی نمایندگی رسمی اچ پی در این پست تنها اشاره به شارژ کیت 410 بود. از این رو در بخش نهایی تصمیم داریم تا در ارتباط با شارژ این دستگاه اطلاعات مفیدی را خدمت شما کاربران گرامی ارائه دهیم. یکی از سوالاتی که به صورت مکرر ، کاربران از ما دارند . استفاده از تونر اورجینال و عوارض استفاده از تونر های فیک می باشد.! در نظر داشته باشید که تونر ها نیز همانند سایر محصولات مصرفی ، دارای درجه بندی کیفی می باشند.

اگر شما در جهت شارژ کارتریج خود به صورت خواسته و یا نا خواسته از تونر های تاریخ مصرف گذشته و یا فیک استفاده کنید . قطعا در انجام امورات چاپی خود با مشکلات زیادی رو به رو خواهید شد. شکل و روند دستگاه شما به طور کلی از حالت استاندارد خارج می شود و این موضوع ممکن است به سایر قطعات دستگاه پرینتر شما ، آسیب وارد نماید.

اما بر خلاف این موضوع ، اگر شما کارتریج خود را با تونر های اورجینال شارژ نمایید. علاوه بر حفظ کیفیت چاپ، امنیت سایر قطعات پرینتر ها را نیز تضمین نموده اید. تونر های اورجینال اچ پی به ما کمک می کنند که بتوانیم اسناد خود را با بالاترین کیفیت ممکن به چاپ برسانیم . همین موضوع به ما کمک می کند که بازده بیشتری در امورات چاپی خود داشته باشیم. و ضمنا از خیلی از هزینه های مربوط به تعمیر و خرید کارتریج جلوگیری کنیم. جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش اچ پی همراه شوید | شارژ اچ پی 477 در نمایندگی شمال تهران

 

تونر اورجینال HP