ریست پرینتر های HP در نمایندگی جنوب تهران ، بسیاری از اوقات ممکن است ، مجبور شویم پرینتر لیزری HP را ریست کنیم. حال این ایرادات ممکن است از نظر نرم افزار یا سخت افزاری در شبکه ی پرینتر لیزری ما باشند. ریست کردن پرینتر های اچ پی باعث می شود. تا دستگاه مجددا از نو پردازش را شروع کند. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

 

ریست پرینتر

نحوه ی ریست کردن ، هر پرینتر و بازگردانی آن به حالت کارخانه ، در هر مدل متفاوت می باشد. ابتدا شما باید، با نوع پرینتر و نحوه ی ریست کردن آن آشنا باشید. در این پست قصد داریم که نحوه ی بازیابی پرینتر را با استفاده از رایانه به شما آموزش دهیم. با ما هراه باشید تا در ادامه بتوانیم ، با هم به این موضوع بپردازیم.

 

ریست پرینتر
ریست پرینتر

 

نحوه ریست کردن چاپگر های لیزر جت اچ پی. این ریست مربوط بازیابی کامل به حالت کارخانه در پرینترهای لیزری اچ پی می باشد. برای شروع ، نیاز به یک کابل USB دارید تا بتوانید. اتصال بین رایانه و چاپگر را فراهم نمایید. در ادامه ، برای استارت کار ریست نیاز به برنامه ی HP tool toolbox  داریم. تا بتوانی در ادامه روند عملیات کار خود را به جلو پیش ببریم . برای شروع ابتدا پی سی یا پ تاپ خود را روشن کرده و سپس از طریق منوی ویندوز، گزینه ی استارت را کلیک کنید.

 

HP restore factory

حال به پوشه اچ پی بروید و از طریق این پوشه به گزینه ی،  HP device toolbox برسید. بروی این گزینه  کلیک نمایید. در بسیاری از موارد دیده شده است. که کاربران تمامی مراحل را انجام داده اند. اما در مرحله ی آخر گزینه ی hp device toolbox را پیدا نمی شود.  اگر پوشه مورد نظرتان را نمی بینید، به جای جست و جوی نام  hp device toolbox، از نام چاپگر خود ، استفاده کنید. پس از جست و جو می توانید پوشه ی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

HP restore factory
ریست پرینتر

 

برای ریست کردن چاپگر های لیزری که ، چاپ از طریق شبکه را پشتیبانی می کنند . باید از طریق شبکه به پرینتر متصل شوید تا بتوانید . از طریق منوی مخصوص صفحه ی اطلاعات پرینتر را پرینت کنید. شما می توانید از طریق دستیار چاپ گر اچ پی و سپس گزینه ی HP device toolbox دست پیدا کنید. برای ری استارت ، برای چاپگر هایی که به شبکه متصل هستند. شما باید از طریق منوی گزارشات گزینه های نصب و راه اندازی را، پیدا کنید.

 

بازگردانی چاپگر اچ پی به حالت کارخانه | ریست پرینتر

در چاپگر هایی که از تکنولوژی صفحه کلید استفاده می نمایند، چگونه باید رسید اطلاعات خود را بگیریم؟ اگر چاپگر شما از نسل پرینتر های دکمه می باشد، شما باید دکمه resume / cancel  را با هم به طورهمزمان فشار دهید و نگهدارید، تا صفحه پیکربندی برای شما چاپ شود.

 

بازگردانی چاپگر اچ پی به حالت کارخانه | ریست پرینتر
ریست پرینتر

 

پس از اینکه صفحه ی مورد نظر برای شما به عنوان خروجی از پرینتر در آمد ، باید در گزینه ها از طریق ip information به رمز عبور خود برسید.  حال پس از اینکه پرینت به دست شما رسید برای شناسایی آدرس آی پی چاپگر را مرور کنید. در این مرحله نیاز دارید تا رایانه ی شخصی خود را به پرینتر لیزری خود متصل کنید.

 

کارشناسی اچ پی | نمایندگی جنوب تهران

سپس از طریق رایانه ی شخصی خود وارد مرورگر وب شوید تا بتوان ip مورد نظر را وارد نمایید. پس از اینکه وارد مرورگر شدید آدرس آی پی چاپگر را که در برگه ی خروجی نوشته شده بود تایپ نمایید و سپس کلید Enter را بزنید. آیا می دانید دلیل گیر کردن کاغذ درون پرینتر اچ پی چیست ؟ برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما در نمایندگی اچ پی تماس حاصل فرمایید.

 

کارشناسی اچ پی | نمایندگی جنوب تهران
ریست پرینتر

 

پس از جستجوی آدرس آی پی مرورگر قسمت تنظیم و وب سرور پرینتر شما وارد می شود. پس از ورود به صفحه مورد نظر از طریق تب های مورد استفاده سیستم گزینه service یا system را انتخاب نمایید. برای دانلود نرم افزار نصب پرینتر HP کلیک کنید.

 

تنظیمات چاپگر در نمایندگی اچ پی

پس از باز شدن منوی سرویس شما می توانید گزینه save and restore را در نتایج مشاهده کنید. برای بازیابی چاپگر خود این گزینه را انتخاب کنید. گزینه های زیادی مبنی بر نوع بازیابی برای شما به نمایش در می آید شاید که شما بین آنها باید گزینه restore system defaults را انتخاب کنید. پس از انتخاب این گزینه، از طریق کابل usb که به پرینترلیزرجت و رایانه شخصی شما متصل است تنظیمات اعمال خواهد شد. بعد از برداشتن کوتاه تنظیمات کارخانه در چاپگر بازیابی می‌شود و سپس چاپگر دوباره راه اندازی سیستم خود را آغاز میکند.

 

تنظیمات چاپگر در نمایندگی اچ پی
ریست پرینتر

 

HP laserjet pro سری مشکی و رنگی

در صورت لزوم باید تنظیمات چاپگر را مجدداً پیکربندی کرده و دوباره چاپگر لیزری اچ پی خود را به شبکه متصل کنید. در این قسمت آخرین مرحله ریست فکتوری را به پایان رساندیم. توجه داشته باشید که شما می توانید برای هر گونه از ایرادات پرینتر لیزری اچ پی خود، با کارشناسان ما در نمایندگی مجاز پرینتر لیزری HP اچ پی تماس حاصل فرمایید. مشاوران ما در، کوتاه ترین مدت پاسخگوی شما خواهند بود.