ریست فکتوری لپتاپ پروبوک HP ، در این پست قصد داریم تا نحوه ی بازیابی در پرو بوکک های اچ پی را به شما آموزش دهیم.  ما قصد داریم به شما نشان دهیم که چگونه یک  HP probook  با سیستم عامل ویندوز 10 ، به طور پیش فرض کارخانه بازیابی کنید. پس با ما همراه باشید تا در ادامه بتوانیم با این روش ، لپ تاپ اچ پی را بازیابی کنیم.

 

 

ریست فکتوری

بدون هیچ مقدمه ایی برای شروع به بازیابی لپ تاپ باید پروبوک اچ پی را با استفاده از دکمه ی پاور روشن نمایید. در این مرحله نیازی به پردازش سیستم و بالا آمدن ویندوز نداریم. پس در همان مرحله ی اول با استفاده از کلید ESC باید وارد منوی تنظیمات لپ تاپ شوید. برای وارد شدن به این منو ، پیش از بالا آمدن ویندوز کلید ESC را چند بار فشار دهید.

 

ریست فکتوری
ریست فکتوری

 

در این منو راه اندازی ، شما توانایی انجام کارای زیادی را دارید. می توانید از وضعیت کار هارد دیسک ، سیستم بوت ویندوز و سایر قابلیت های دیگر استفاده کنید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تعمیرات لپ تاپ با کارشناسان ما در نمایندگی رسمی اچ پی تماس حاصل فرمایید. کارشناسان ما در کوتاه ترین زمان پسخگوی شما خواهند بود.

 

برگشت مجدد تنظیمات کارخانه ای در مرکز اچ پی  | ریست فکتوری

حال برای بازیابی پروبوک اچ پی نیاز داریم که به منوی مرتبط یعنی system restore برویم. این گزینه به ما کمک می کند تا از طریق سیستم اصلی لپ تاپ های HP بتوانیم عملیات خود را آغاز کنیم. وارد منوی system restore  شوید. پس از اینکه وارد این منو شدید ، سیستم به طور خودکار ریست کوتاهی می شود. پس از راه اندازی مجدد ، وارد یک صفحه ی جدید می شوید.

 

برگشت مجدد تنظیمات کارخانه ای در مرکز اچ پی  | ریست فکتوری
ریست فکتوری

 

در این منو چندین قابلیت برای شما به نمایش در می آید. سپس شما وارد گزینه ی troubleshoot شوید. پس از اینکه وارد این منو شدید گزینه ی reset this pc  را می بینید. ما برای راه اندازی مجدد پروبوک باید روی این گزینه کلیک کنیم. برای افرادی که نگران اطلاعات شخصیان در لپ تاپ هستند ، این امکان وجود دارد تا پروبوک اچ پی بدون پاک کردن هرگونه اطلاعاتی به ریست کردن دستگه ادامه دهد.

 

ریست کردن پروبوک در نمایندگی های مرکز تهران HP

همچنین گزینه ی دیگری در این منو به نام remove everything مشاهده می شود . که قابلیت پاک کردن تمامی اطلاعات کلی و جزئی را دارد. شما می توانید از این گزینه در شرایطی که اطلاعات مهمی در سیستم ندارید استفاده نمایید. ما برای ادامه ی این عملیات از گزینه ی پاک کردن تمامی داده ها استفاده می کنیم. در این مرحله سیستم چند ثانیه ایی به پردازش ادامه می دهد.

 

ریست کردن پروبوک
ریست فکتوری

 

در مرحله ی بعدی مجددا از شما پرسیده می شود که تنها فایل ها پاک شود یا می خواهید همه ی اطلاعات حذف شوند. اگر می خواهید لپ تاپ خود را بفروشید یا تحت هر عنوانی به شخص دیگری منتقل کنید ، بهتر است از گزینه ی clean the drive fully استفاده نمایید. این گزینه به شما این امکان را می دهد تا تمامی درایور های پروبوک به طور کلی خالی شود. ایراد صدای پروبوک اچ پی. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس حاصل فرمایید.

 

مراحل ریست کردن HP لپ تاپ

پس از اینکه از این گزینه استفاده کردید ، چند لحظه دستگاه شرایط را پردازش می کند. در این بخش پروبوک اچ پی به شما مراحلی که انجام می شود را یادآوری می کند. با تایید کردن این بخش می توانید وارد مرحله ی اصلی ، بازیابی پروبوک اچ پی بشوید. یا استفاده از کلیک enter مرحله ی آخر را آغاز می کنیم. این مرحله ممکن است طولانی باشد. پس در نظر داشته بشیاد که به هیچ عنوان لپ تاپ خاموش نشود.

 

مراحل ریست کردن HP لپ تاپ 
ریست فکتوری

 

بازیابی اطلاعات Default اچ پی

پس از اینکه لپ تاپ پروبوک اچ پی شما راه اندازی شد ، می توانید عمیلات نصب را با توجه به دستورالعملها پیش ببرید. این مرحله ممکن است کمی طولانی باشد ، پس سعی کنید که تمامی مراحل را به درستی پیش ببرید. پس از نصب تمامی مراحل پروبوک اچ پی شما باید ، یک سری دستورالعملها مانند ، انتخاب زبان ، کشور و … انتخاب کنید تا مجددا ویندوز 10 برای سیستم شما شروع به کار کند.

 

بازیابی اطلاعات Default اچ پی
ریست فکتوری

 

خدمات پروبوک ها در نمایندگی مرکزی HP

بسیاری از افراد از این روش برای پاک کردن درایور های خود ، افزایش سرعت عملکرد ویندوز ، انتقال مالکیت لپ تاپ و … استفاده می کنند. در کل این روش به شما کمک می کند تا بتوانید راحت ترین روش را برای انجام ریست مجدد لپ تاپ انجام دهید.همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با لپ تاپ های پروبوک اچ پی با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. ما در حوزه های خرید ، فروش و تعمیر لپ تاپ اچ پی، به شما یاری می رسانیم.

 

همچنین شما می توانید برای انجام تمامی امورات مربوط به لپ تاپ اچ پی به نمایندگی ما در مرکز تهران مراجعه کنید. البته در نظر داشته باشید برای راحتی شما کاربران نمایندگی مرکز تهران لپ لپ HP  برای مراجعه جهت خرید و تعمیر قطعات لپ تاپ های اچ پی فعال می باشد. با ما در تماس باشید.  پرطرفدارترین محصولات HP برای کسب اطلاعات بیشتر ، کلیک کنید.